מה עובר בראש לרוצחי\ רוצחות ילדיהם?

igreenwald

New member
מה עובר בראש לרוצחי\ רוצחות ילדיהם?

השבוע היה הסיפור של האב שהרג את ילדיו ואתמול הואשמה מישהי בצרפת בהריגת 6 או 8 תינוקות שלה סמוך ללידה. מה הרעיון בלהביא ילדים לעולם ולהרוג אותם אחר כך? מה שהביא אותי לפה אולי מישהו יכול לעשות סדר מה ידוע על תהליך ההתעוותות שעברו רוצחי ילדיהם "שאפשר"להם נפשית לעשות זאת?
 
לדעתי

המקור לכל ההתעללויות בילדים (ואני לא מדברת רק על רצח אלא על כל התעללות) היא הנטיה לחשוב שילד זה חפץ או צעצוע. מכיוון שילד הוא קטן, חסר אונים ולא יכול להגן על עצמו, הוא משול לחפץ, לרכוש שאפשר לעשות איתו מה שרוצים. אותו רוצח שרצח את הילדים לא עשה את זה בגללם. הוא רצה לנקום בגרושה שלו והשתמש בהם לשם כך. כלומר הם אפילו לא בני אדם מבחינתו אלא רק חפצים שנועדו לשרת אצלו איזו מטרה.
 

עדינה35

New member
בדיוק כמו שקודמתי כתבה...

המטרה ברצח הילדים במקרה האחרון שהיה בארץ (ובמקרים רבים אחרים כמו הודיה קדם ז"ל ורצח ילדי משפחת טבעוני) היא להכאיב לאם. להכאיב לה כל-כך חזק כדי שהיא אף פעם לא תתאושש מכך. ומה מכאיב יותר לאם מפגיעה בילדיה ? שום דבר. ואכן, האב מנהל ברצח ילדיו דיאלוג עם אימם, ובדיאלוג הזה הילדים הם כלי משחק בלבד. חפץ. לא כל המקרים זהים ואין לי מושג על מה שקרה בצרפת ומה הניע את האם להרוג את ילדיה.
 

igreenwald

New member
התפיסה הרכושנית והרצון לנקום באשתו

שגם היא "שלו" זה אכן חלק גדול מהעניין אך המרכיב שיותר מעורר תמיהה הוא כשהרוצח מתחיל להאמין שהוא עושה להם טובה בזה שהוא הורג אותם...
 
למעלה