מה עושים ברגעי משבר/ ייאוש?

מקסימה1

New member
מה עושים ברגעי משבר/ ייאוש?

היי אני רווקה בת 38... שנים עובדת ומנסה למשוך זוגיות בריאה לחיי ועדיין בתהליך. אני מאמינה שזה כבר סוף התהליך ובקרוב המצב יישתנה אבל רציתי לשאול: מה עושים ברגעי משבר... לדוגמא: כשאני מצפה לטלפון ממישהו והוא לא מצלצל, כשקשר חדש לא מצליח... ועוד המון רגעים כאלה נאכסים. באותם רגעים אני מתייאשת, בוכה,מרגישה אבודה.. מתחילה לחשוב שלילי.. איך להתגבר על זה? תודה
 

אלפי9

New member
חיבוק ../images/Emo24.gif נקווה שגור יבוא לפורום יש לו עצ

ות טובות.
 
הייתי אומר

שיש פה שיעור שעדיין לא למדת, איך יודעים? כי את עדיין סובלת. וברגע שאת לומדת את השיעור, הסבל נעלם. מה מופיע במקומו? האם זה זוגיות? לא בהכרח, האם זה האידיאל שיש לך על איך יראה האושר? כנראה שלא. אבל זה אושר מסוג אחר.. כזה שמגיע מהלא נודע, כזה שלא יכולת לדמיין אי פעם שככה זה יראה. מה דעתך להפסיק לחפש זוגיות? לוותר על הרעיון? את לא חושבת שתיהיי הרבה יותר מאושרת ככה? ואולי אז תתני לחיים שלך לתפוס זרם טבעי יותר, תיהיי רגועה יותר.. ואין ספק שההשלכות של זה על נסיבות חייך יהיו משמעויתיות. בהצלחה.
 

מקסימה1

New member
למדען החלל

מבינה את כוונותיך אבל אני במקום הרבה יותר מתקדם ממה שתארת...ובהחלט רגועה וזורמת.. (זה לא היה כך תמיד אך מכיון שאני בתהליך עבודה- דברים השתנו) שאלתי ספציפית על רגעי המשבר. ולהפסיק לחפש ולרצות זוגיות, להקים משפחה ולא להיות לבד? אין מצב. תודה בכל מיקרה.
 
הטעות שלך

שאת מאמינה שכמות הרצון = לכמות הסיכוי שזה יקרה לך. זה פשוט לא נכון.. לא במקרה הזה. אני בטוח שכבר הרבה מאוד זמן את מאוד מאוד רוצה את זה.. וזה פשוט לא קורה, לא שמת לב? ולעומת זאת, אנשים מסביבך.. שלא רוצים את זה יותר מדי, לא נואשים לזה.. איכשהו להם זה קורה בצורה הכי הרמונית שיש, ואת נשארת עם תחושת חוסר צדק. מוכר? לא מוכר?
 

scorpion86

New member
פשוט. צאי מזה!

סתם. זה לא כזה פשוט!
זה טוב מאוד שאת יודעת מה את רוצה וזה טוב מאוד שאת לא מוותרת את שואלת בעצם איך להתמודד ברגעים של משבר. אם את מבינה את הסוד, אז את קודם כל מבינה שאת יצרת את המצב. לכן אין פה איזה מישהו או משהו והם "עושים לך את זה". וגם אין פה איזה "שיעור" או כוח עליון שיושב למעלה ומחליט להקשות את חייך. אם כבר... יש פה מבחן ולא שיעור. אין לך מה ללמוד על החיים, את רק צריכה להפגין את מה שאת כבר יודעת. למשל.. את יודעת שאת בדרך לזוגיות. זה ה"אני החדש" שלך. "אני אשה שנמצאת במערכת יחסים" ואת אכן יוצרת את זה... אלא אם כן את לא יוצרת את זה כי יכול להיות בך חלק שבוחר בזוגיות ויכול להיות בך חלק שמפחד מזוגיות, יכול להיות בך חלק שלא רוצה זוגיות, יכול להיות בך חלק שרוצה להיות לבד, יכול להיות שיש איזושהי תמורה מה"לבד" הזה. יכול להיות בך חלק שמכור לרגשות השליליים האלה. לכן אותם חלקים יוצרים עבורך דברים מנוגדים. ומכאן באה הבריאה השלילית הזו. לכן חשוב להבין שאת יוצרת את הדברים, ושזה בידיים שלך. היה והחלטת שאת מאחדת את עצמך ובוחרת בזוגיות? מצוין. עכשיו את הולכת לקבל מבחן. במבחן הזה, מחשבות מהעבר ממשיכות ליצור את המציאות- ההוא מנתק, ההוא לא מתאים, ההוא מעצבן. מה תעשי במצבים כאלה? מי את לעומת מצבים כאלה? האם תחזרי להיות "האני הישן" שלך? או שתפגיני את הידע שלך על מי ומה את באמת? אם תיכשלי במבחן, אין בעיה. יש מועד ב'! ויהיו עוד מועדים. זה קל מאוד לחשוב חיובי כשיש איתך בן זוג והכל טוב ויפה. מה תעשי במצבים לכאורה-שליליים? האם תמשיכי להראות לעולם את הביטחון שלך, את האמונה שלך, את האהבה שלך? איך עושים את זה בפועל? קחי דף, תרשמי את כל המחשבות השליליות שיש לשכל שלך לספר לעולם. ותתבונני במחשבות האלה אחת אחת. תראי את השקר שבהם. תעני לכל המחשבות האלה כאילו את עונה לילד קטן שלא מבין. אל תתנגדי להם, אלא רק תתבונני, אלה לא מחשבות שלך. אלה מחשבות שבאו מאנשים אחרים, ואת נצמדת אליהם, עד שלקחת את הדף והתחלת להתבונן בהם. ואז תזרקי את הדף הזה לעזאזל תוך כדי שאת אומרת "תודה, לא מתאים לי". קחי דף חדש ותנסי לך הצהרות חדשות. תכתבי ותכתבי עד שתרגישי רגש חיובי חדש עולה בך. תנשמי את הרגש הזה וקחי אותו איתך לכל הימים שיבואו. ובקשר ל"לוותר" על זוגיות.. חוץ מזה שזה לא הכרחי, זה גם בלתי אפשרי. התשוקה היא נהר שזורם. אי אפשר לעצור את הנהר. אלא אם כן תהיה לך תשוקה חדשה "אני רוצה לא לרצות זוגיות".
 

מקסימה1

New member
אתה בטוח שאתה רק בן 23?

די המומה מהתשובה המעמיקה, המושקעת והחכמה שלך. תודה רבה "לגזור ולשמור"... מבחינתי
 
אכן קיבלת כאן תשובה מושקעת ויפה אבל הנה המוקש

לגזור ולשמור זה נחמד אבל צריך גם לבצע ! בלי שימוש של הכלים האלו בפועל אפשר לומר WOW וזהו אחרי זה שוכחים...
 

DBTK

New member
נכון../images/Emo45.gif בדיוק כמו שרואים את הסוד ואומרים WOW

ואחרי זמן שלא מצליחים כותבים הודעה כזו של "למה לא בא הרי אני מבקשת כל יום"... אני מסכימה עם מדען חלל ו scorpion86 ...ורוצה להגיד לך אישית שאני מה זה מבינה את ההרגשה שלך בעניין הזוגיות, ומניסיון אישי יכולה להגיד לך, כדאי לשחרר רצונות באופן כללי, לא רק לזוגיות, כי כמות הרצון - לא שווה לכמות הסיכויים שבאמת דברים יקרו כפי שאת מצפה שיקרו. לא הכל נמצא בשליטתנו, ואת יכולה לתכנן המון דברים ולא לראות אותם קורים עפ"י התכנית שלך. חשוב מאוד שתלמדי להשתחרר גם מהרצונות שיושבים כל הזמן בראש סדר העדיפיות ולא מצליחים להתגשם. הכי חשוב זה להמשיך להאמין ולשחרר לחץ.
 
למעלה