מה עושים עם אוכלי חינם ?

  • פותח הנושא T79
  • פורסם בתאריך

maayan309

New member
לא מבינה על מה הכעס

הוא הגיע ביחד עם אחותך כזוג וקיבלת מתנה משניהם. למה הוא צריך לשים כסף בנפרד מאחותך? הם זוג.
כשאני הולכת עם בן-הזוג שלי לחתונות, אנחנו תמיד שמים מעטפה אחת משנינו. כשאנחנו חוגגים אירועים משפחתיים (בין אם בצד שלי ובין אם בצד שלו), אנחנו מביאים מתנה אחת משנינו.
בחיים לא הייתי חושבת לתת כסף בנפרד/בנוסף על מה שהבן-זוג שלי נותן בחתונה של אחותו ואין שום סיכוי שהייתי מרשה לו לתת כסף בנפרד בחתונה של אחותי.
אם הייתי אחותך, גם אני הייתי נעלבת מהתגובה שלך.
 

A לוןA

New member
האריה והשועל

האריה והשועל הסתובבו משועממים למוות ביער, פתאום הציע השועל לאריה: בוא נלך לבית של הארנב אם יש לו כובע נצרח עליו "למה אתה עם כובע"? ונרביץ לו, אם אין לו כובע- נרביץ לו כי אין לו כובע. הארנב המסכן שפתח את הדלת היה ללא כובע והאריה והשועל צרחו עליו "למה אין לך כובע??!!??" ופוצצו אותו במכות.
כעבור יום האריה רוצה להתעלל בארנב, השועל שואל את האריה:
"איזה רעיון יש לך"? והאריה עונה " נבקש סיגריה, אם הוא מביא עם פילטר צורחים עליו "מה אתה חושב אותנו, ילדים? מה אתה מביא עם פילטר"? אם הוא מביא בלי פילטר צורחים עליו "מה אתה רוצה להרוג אותנו, מה אתה מביא בלי פילטר"?
אז השועל הסכים בהנאה ובשמחה רבה, לאחר ששאל האריה את הארנב "יש לך סיגריה? שאל הארנב : "עם פילטר או בלי"? השועל מסתכל על האריה , האריה מסתכל על השועל ושניהם צורחים יחד- "למה אין לך כובע??!!??"
&nbsp
בקיצור- מי שרוצה לריב, ימצא סיבה.
 
מקובל שהמתנה היא משני בני הזוג,

ושמי שדואג לה הוא הצד המקורב מבין השניים - כלומר, במקרה שלך - אחותך. בכלל לא שמעתי על מצב שבו זוג נותן שתי מתנות נפרדות בארוע.
 
למעלה