מה עושים עם הילדים אחה"צ

אורora

New member
מה עושים עם הילדים אחה"צ

זה ממש משגע לילה מוחלט כבר ב 16:30 ויש שעות ארוכות עד שעת השינה. כמה אפשר להיות בבית להזמין או ללכת לחברים. ( ןעל משחקיות כבר דיברנו עם שניהם יחד זה די בלתי אפשרי) יש רעיונות?
 

דש1דש

New member
../images/Emo3.gif חוגים?

האמת - אצלנו - יש יום אחד של חוג לגדולה ואני עם הקטנה בג'ימבורי שליד - לפני ואחרי גם הגדולה איתנו. ערב מלא יום אחד יש לגדולה חוג - אנחנו מביאות אותה ומחזירות - שבשאר הזמן - יש לנ ואחר צהריים ביחד בשאר השבוע - או ערב שקט בבית (שלי מאוד אוהבת לצייר לגזור ולהדביק - אתמול כמעט היה צריך בכוח לגרור אותה משולחן העבודה שלה לחוג - ולא הספיקה ג'ימבורי לפני
) פעם בחודש בערך סבתא מאומצת #1 באה לבקר + שינה אצלנו ברוב השבועות יש יום בשבוע שסבתא - סבא אמיתיים איתנו מזמינים חברים - אם זה עם ההורה של הילד או רק ילד מהגן - אצלנו או אצלו מבקרים אצל השכנים אם יום יפה - מטיילים בחוץ למרות החושך - מבחינת הקטנה - גם אם יורד גשם וקר היא רוצה בחוץ - אבל יש לה אמא פוניה בכל זאת... פיר? השבועות נגמרים לנו מהר מידי
) ואת תמיד מוזמנת (לא ביום של חוג) לבוא לבלות אצלנו
 

catנוע

New member
אני לא מצליחה לחשוב על עוד אפשרויות

בבית שלך או בבית של מישהו אחר (קצת לשנות אווירה), אולי לחפש שעת סיפור באיזו ספריה קרובה? אני שומרת משחקים לימים כאלה (או משחקים חדשים שעדיין לא פתחתנו) או משחקים ישנים שאופסנו לכמה חודשים והיא לא ממש זוכרת אותם. ואז יש שעה-שעתיים של כיף והתרכזות במשחק והופ - ארוחת ערב, אמבטיה, ולישון.
 

אורora

New member
ועוד משהו

הילדונת כל הזמן מחפשת ACTION אני מצידי שמחה להישאר בבית לשחק איתו ואיתה לאכול יחד ארוחת ערב. הקור והגשם והחושך מוציאים לי כל חשק לצאת. אבל היא : איך שאני ניכנסת הביתה "אמא לאן הולכים" ואם אני אומרת לה לשום מקום אז היא מייד שואלת "אמא מי בא אלינו" ואם אף אחד לא בא היא הופכת להיות מאוד מאוכזבת.
 

דש1דש

New member
ואם את מציעה לה

סט טושים חדש - טושים עם נצנצים (אלא עם הדבק - התלת מימד - אצלנו זה אין סוף התעסקות) מדבקות חדשות - זה בכלל בקטע שלה? האם אקשן בבית (להקפיץ אותה - להריץ אותה) גם מדבר אליה?
 

אורora

New member
מה זה הטושים

עם הנצנצים ןהדבק והתלת מימד. נישמע מדליק אפשר פרטים? ושאלתך כן אני מצליחה לעניין אותה בכל מיני דברים. אבל אני מחפשת משהו מעבר לשיגרה. ךעשות מידי פעם כיף מיוחד
 

דש1דש

New member
טושים שבעצם יש בפנים דבק

עם נצנצים וצבעים. הכי פשוט - תבואי תראי אצלנו
 

carmitz

New member
תפקידי את תינוקי למשמר אצל המטפלת

ותמלאו ביחד, את והיא אמבטית קצף חמה ונעימה, עם מוסיקה ברקע וכל מיני צעצועים קטנים שמתאימים למיים . אני וברקסטוני ממלאות אמבט הרבה יחד, שמות איזה דיסק טוב, מפעילות חימום ויש לנו שעה מדהימה של בילוי ספא מהמם ! מומלץ בחום .
 

catנוע

New member
זו באמת בעיה

גם אצלי זה ככה. חבצלת רוצה שכל יום תהיה לנו תכנית הווי ובידור אחרי הצהריים, ואם אין אז היא מאוד מאוכזבת (מה, סתם להשאר בבית זה לא טוב?). אבל אין מה לעשות, וגם עם האכזבות האלה היא צריכה ללמוד להתמודד. בעיני ללמוד להעסיק את עצמך זה דבר חשוב לא פחות מהיכולת לשחק עם אחרים.
 
אין הרבה אפשרויות.

הולכים לחברים, מזמינים חברים, הולכים למשחקיות, אתמול אפילו הספקנו להתנדנד בגינה חצי שעה לפני שעלינו הביתה. יצירה - הדבקה וציור, אצלי היא מאוד אוהבת ואני מצטרפת לדשדש עם המלצותיה. המקרר שלי עמוס בציורים שלה
אנחנו מאוד אוהבות לשים מוזיקה (בלי טלויזיה) ולרקוד. היא בשלב שהיא מנסה לקפוץ לגובה וזה נורא מצחיק
אני מאוד אוהבת חורף. מאוד אבל אני בהחלט מחכה לקיץ. כמעט כל אחר הצהרים, היינו נוסעות לים. איזה כיף היה.
 
למעלה