מה עושים עם הקטנים ביום חופש?

אנה מ

New member
מה עושים עם הקטנים ביום חופש?

יום ראשון חופש בגן. כל המקומות מפוצצים במשפחות וילדים, גם הקניונים (שם יש הפעלות). מחפשת רעיונות מה ניתן לעשות עם פצצת אנרגיה בת שנה ושמונה חודשים, שבדר"כ ב-8 בבוקר אומר "בי בי" ומת לצאת מהבית.
 

יסמין@

New member
כמה הצעות

* הגינה הציבורית שליד ביתכם. מתארת לעצמי שהנדנדות והמגלצ'ות ימשיכו לעניין אותו וגם הילדים שהוא כבר מכיר משם * ביקור אצל חברה\קרובת משפחה עם ילד או ילדים בגיל קרוב לשלו * להזמין חברה\קרובת משפחה\שכנה עם ילד או ילדים בגיל קרוב לשלו ליציאה משותפת למשחקייה או לקניון * ביקור אצל סבתא או קרובת משפחה אהובה * למרות שמפוצץ, ללכת לקניון סמוך - יש שם בדרך כלל כל מיני פעילויות לילדים לחנוכה * משחקייה לי הכי נראה ללכת עם מישהי שיש לה ילד\ים בגילו למקום כלשהו שקל להשגיח עליהם, ושתיכן תשבו ותשתו קפה ותסתכלו מה הם עושים ובינתיים קצת תקשקשו. יש קניונים שיש בהם משחקיות עם מפעילים והילדים משחקים והאימהות יושבות ליד ויכולות לאכול ולשתות או לקשקש. שיהיה בכיף ובהצלחה!
 
הכי כדאי להתארגן עוד עוד חברה/ות/ים

שיש להם ילדים באותו גיל (אפילו אמהות שנחמד לך איתן לילדים מהגן, כדי שתהיה חברותא מפעילה לקטנטן) ולבלות במשותף באחד הבתים או במקומות לא הומים מדי.
 

אורora

New member
לכי לגינת שעשועים

אחרת מזאת שאת הולכת אליה תמיד. עם מתקנים טיפה שונים. ילדים אוהבים שינוי וגיוון , מקום חדש כזה יכול לתפוס אותו ל 1-2 שעתיים והנה עבר חצי יום. עוד רעיון, TOYS ARE US בשפיים. זה גן משחקים מדהים יש בו אין סוף מתקנים פתוחים וניתן לשחק בהם ואפשר לא לקנות כלום ( או לקנות משהו סימלי ). הייתי שם בחגים ואף פעם לא מאוד צפוף, המקום סגור ממש קלאסי לבילוי עם ילדים. ( ובגיל של הקטן שלך אין עדיין דרישה של תקני לי תקני לי )
 

lollla

New member
גם לנו יום ראשון חופש - מרוב תכנוני

נשארנו עם הסידורים הרגילים וחוגי אחה"צ יש לי רשימה ארוכה של מוקדי פעילות אבל כדי להבטיח שמשהו מכולם אכן יצא לפועל - הזמנתי כרטיסים לפטר והזאב. מי כבר הייתה? מישהו עם ילד מתחת לגיל 4? רק לאחר ההזמנה גיליתי שההצגה מיועדת ל-4+ מאידך, לולי מכיר היטב את הסיפור, ובזמנו היה מת על הקלטת, וגם מכיר את כל כלי הנגינה המלווים כל דמות ודמות מקווה שלא תהיה בעיה בהצגה -
 

lollla

New member
וגם אני חושבת - שבסוף איכשהוא

מגיעים למקומות המוכרים - הקניון השכונתי על פעילויותיו, חברים ומשפחה, משחקיות וחוגים רגילים אני למשל גיליתי שגם אם אני לוקחת את לולי לפעילות מסוימת שנראית לי מבטיחה - הוא עשוי להיתקע פתאום דווקא על המכונות עם ה-2 שקל הכה אהובות עליו, ולשים פס על כפה אדומה, חגיגה עם במבה (התינוק), וכו' וזה למרות שבבית דיקלם שהוא הולך אליהם
 
אם כוונתך לפטר והזאב וקרנבל

החיות של להקת המחול הקיבוצית - אנחנו היינו. מוצלח ביותר
ומתאים גם לילדים באיזור גיל 3, אבל רצוי, לדעתי, שיכירו לפני כן את הסיפור (לפחות אחד מהם).
 

אנה מ

New member
אח, איזה כיף זמן איכות של אמא ובן

אז היינו בקניון, והקטנצ'יק ישב וצפה בפלייסטיישן של כדורגל, מרותק למסך עם 5 גברברים בני שנתיים עד חמש. רק פיצוחים ובירה היו חסרים לו. אח"כ הלכנו לפינת היצירה, בה אמא ציירה על הגבס והילד על עצמו, על השולחן והכסא. אכלנו קרואסון וסופגניה (כל אחד טעם מאחד מהם) והלכנו לפארק. שלוש שעות בחוצות. זהו, עכשיו אחרי ארוחת הצהריים, מחכה שיאותת לי שהבטריה נגמרת ורוצה לישון.
 
תגידי, הוא לא מראה סימנים

של מדלג על שנת צהרים? במילים אחרות, באיזה גיל הם מפסיקים לישון צהרים? יש לי הרגשה שהבייב שלי עושה קולות של חלאס
 
תענוג. ממה שזכור לי מהגיל ההוא...

מדובר בבטריה שנטענת מעצמה. במחשבה שניה, גם בגיל הנוכחי.
 
למעלה