מה עשיתם עם אלבומי החתונה

השארתי אותם אצלו,

גם על המחשב שלי אין תמונות כי ההארד דיסק שלי התרסק קצת לפני שעזבתי את הבית ואח"כ כבר לא היה טעם לשים אותן שוב על המחשב. אני משערת שהאלבומים מאוחסנים אצל ההורים שלו.
 
שאלה שהטרידה אותי זמן רב :)

האקס שלי לא מעונין בזה מן הסתם והילדים לא רצו שאזרוק את זה אז הם לקחו את זה אליכם לחדר [ממש לא אהבתי את זה אבל מה לעשות, לא יכולה לריב איתם אבל זה ארוז באיזה מקום, אני מנסה בכל דרך להעיף את זה, זה לא מוצא חן בעיני].
 

cheshire9

New member
תגידו

זה רק נדמה לי - או שאני היחיד פה שלא רואה את הנישואים כמו סוג של כתם שחור שרצוי שיעלם כמה שיותר מהר ? היו דברים יותר טובים ופחות טובים ובסוף נפרדנו. מה קרה ? למה כל הרגשות הרעים האלה ? ואני דווקא מאד אוהב את תמונות החתונה שלנו..... המון נוסטלגיה. כולל החתונה עצמה ברובע השישי בפריז עם איש קטן נושא מקל וסרט לרוחב החזה ואולם עם כסאות קטיפה אדומים והמיזרקה מול החלון של קתרין דנב.....
 
אני לא רואה את הנישואים שלי כ"כתם שחור"

אני רואה אותם כשיעור מעניין ומאלף לחיים, כחוויה שאני שמחה שעברתי, אבל שמחה גם שיצאתי ממנה כמו שיצאתי.
 
לא כתם שחור

כי בזכות הנישואין זכיתי לשתי מתנות נפלאות. אני מניחה שחלק מהרגשות הרעים הם כתוצאה מטריות הסיפור. אני מניחה שעם הזמן זה נרגע. אני לא הסתכלתי באלבום החתונה המון זמן. הפעם האחרונה היתה אחרי שבחרתי כמה תמונות מהאלבום כדי להניח במסגרת בכל מיני מקומות בבית (כן, כן, ניסיתי להציל את הנישואין גם ע"י הפאנג שווי). ולגביך - חתונה בפריז.... היכול להיות יותר רומנטי מזה?
 

tunalover

New member
../images/Emo3.gifאיזה מזל שלא התחתנתי...

אבל אצלי נשארו כל האלבומים שהיו לנו מעשר שנות חיינו המשותפים. לא אכפת לי כל כך. סך הכל אי אפשר למחוק סתם כך 10 שנים ואני בטוחה שהבן שלי ישמח לראות שהיו גם זמנים של אהבה בין הוריו. לא מפריע לי לראות את התמונות כי האש כבר כבתה לה, אצלי.
 
זה לא כתם שחור אצלי אבל מכאיב לי להסתכל

בתמונות החתונה... איך נהניתי מההכנות... איזה מחייכים היינו ויפים ונרגשים..... ואיך הכל התנפץ כ"כ מהר ... אז מי צריך תזכורת לכל זה? בכל מקרה, אני לקחתי את האלבומים בלי להגיד לו. (הוא אפילו לא שם לב כי הוא נשאר בבבית שגרנו בו ואני עזבתי...) ומאז הם זרוקים ב..........תא המטען של האוטו שלי............... מחפשים את מקומם ... אין לי לב לזרוק אותם....ומצד שני לא רוצה לראות אותם...
 
התמונות שבאלבום

אני לקחתי אותם וכרגע הם על המדף ולא הסתכלתי עדיין בעתיד אשתמש בהם בהקשר כלשהו שלי הבן שלי
 

קיפולים

New member
האמת היא

שמתוך עצלות לא סידרתי את התמונות באלבום, ואחר כך הם סתם אבדו בין מעברי הדירות. ואולי טוב שכך.
 
למעלה