מה פשר היזיזות...?

anatrzv

New member
מה פשר היזיזות...?

היי כולם, פגשתי מישהו מהעבר, שכבנו ויצא שהלכתי באמצע הלילה.. הבחור חיפש אותי 6 שעות אחרי לעוד סיבוב, שיגע לי את המוח כל השבוע עם הודעות לוהטות,חיפש אותי ממש כל שעתיים, שריין לעצמו את הסופ"ש כדי להיפגש איתי,ביקש שאתחיל לקחת גלולות כדי שנוכל לשכב ללא קונדום (מה שמעיד על משהו ארוך טווח), ביטל את כל התוכניות בשביל שאבוא אליו.. אז באתי, והיה מעולה (הוא טרח לציין את זה אחרי כל פעם) וכן! שכבנו 4 פעמים לאורך כל הלילה.. הוא לא הפסיק להתלהב, ובבוקר הלכתי וכבר 4 ימים לא שמעתי ממנו..הייתי בטוחה שיחפש אותי לפחות באותה רמה של שבוע שעבר...מה קרה? פתאום הוא לא חרמן? איבד את המשיכה אליי ברגע? כל יום שעובר מאבדת את התקווה לשמוע ממנו...
 
שלום

לא רצוי למהר לקשר חומרי, זה יכול להרוס את הקשר הרגשי. עדיף להתחיל מקשר רגשי ולפתח אותו לאט ובהדרגה, ואחר כך ליצור עוד מגע כמחוות רגש. אז החברות חזקה יותר. מגע בלי רגש יכול להפוך לניצול ולהיות חסר ערך.
&nbsp
&nbsp
 
אי אפשר לדעת... בהתחלה של קשר דברים הם מאוד הפכפכים

וכל נושא שיחה או רגש כזה או אחר יכולים להרוס מהר מאוד.
אולי דברתם על משהו והוא לא התחבר יותר. אולי באמת זה היה סתם בשביל לילה או שניים מבחינתו. אי אפשר לדעת. וגם הסימן שהוא רוצה "בלי קונדום" זה לא סימן שהייתי בונה עליו שהוא רוצה קשר ארוך טווח.
&nbsp
אני חושבת שהחיים מלמדים אותנו לא להפתח מהר מדיי, ולא להכנס למיטה מהר מדיי, לא בגלל שזה אסור או לא מוסרי, אלא כדי לא להיפגע לפני שמבררים את הכוונות האמיתיות של הגבר.
 
למעלה