מה קורה חבר'ה

דלית0408

New member
מה קורה חבר'ה

שוב הפורום נרדם קצת אני בסדר גמור, עוד שבוע וחצי נגמרים המבחנים. כולל מועדי ב'. יש לי בשני מבחנים אני חושבת ואז אני יוצאת לחופש של שלושה חודשים. בחופשה אני מתכננת אולי לעבוד במקומון בעפולה.(נראה עם נצליח להתקמבן על משהו.). ללכת לים, לקרוא ספרים כמו זכרונותיה של גיישה צופן דוונצ'י ועוד כל מיני חדשים ובעיקר לבלות. מה גם שבשבועות הקרובים תיוולד לי אחיינית (בעזרת השם) ואני יוכל לראות אותה הרבה. זהו אז שתהיה חופשה נעימה לאלה הלומדים ועבודה נעימה לאלה העובדים. תמסרו עדכונים.
 

shirly8881

New member
הכול מעולה!!!!!11

חחחחחח למרות שזה יצא בסגנון של צ'ט :) אמממממממ בהצלחה במבחנים מאמי :-* ומזל טוב בעזרת השם על האחיינית. :) שמחה בישבלך תהני בחופשה ככל יכולתך !!!!!!!
 

elitp

New member
דברים חדשים שקורים לי....

או לצערי שלא קורים. בעבודה הכל כרגיל. עובדת על גירסה חדשה של המוצר שלנו, והשבוע הכניסו לי עוד מוצר שמתוכנן לעתיד. הבאגים נפתחים בקצב סיטונאי, ובהתאם לחוק מרפי בדיוק עכשיו נפל לנו השרת שבו רושמים את הבאגים. בבית המצב על הפנים,בלשון המעטה. ההורים של אבא שלי גרים בדירה מעלינו. הסבא בקושי מתפקד, והסבתא נאכלת לאט ע"י האלצהיימר. זה אומר שיש לה הזיות שווא, התקפי זעם קשים ונדודי שינה. כמעט בכל לילה היא מעירה אותנו בגלל הסיוטים שלה. אבא שלי חושב שהוא גיבור גדול, ומנסה לקחת הכל על הגב שלו. כשהוא חוזר מביקור למעלה הוא נמצא על סף של התמוטטות עצבים, וצורח על כולנו. אפילו על האחיין הקטן שלי הוא כבר התפרץ. חשוב לציין שאבא שלי עבר בעצמו התקף לב לפני כמה שנים, והוא חייב להיות רגוע. לפני כמה שבועות ניסינו להביא מטפלת זרה, אבל כצפוי היא לא הצליחה להשתלט עליהם והתפטרה השבוע. ההורים שלי לא מוכנים לשמוע על בית אבות, אולי בגלל שהם מתקמצנים על הכסף. אם המצב ימשך כמו שהוא, זה יגמר באסון וודאי.
 

yaelluu

New member
הייי

אצלי הכל מצוין,מקווה שכך גם אצל כולן ביום חמישי הקרוב אני נגשת לבחינה הפסיכומטרית בתקווה להוציא את הציון הנחשק :) דלית,איזה קטע גם לי עומדת להיוולד אחיינית ממש בימים הקרובים (אני אהיה לראשונה דודה !!! :) ) חוץ מזה אני בחיפוש אחרי עבודה ,מקווה למצוא עבודה נחמדה שיהיה לי כיך לקום בבוקר :) יום נפלא והמשך שבוע מקסים לכן
 

דלית0408

New member
וואי וואי

גם אני דודה בפעם הראשונה ואני מתרגשת חבל על הזמן. האחיינית שלי שתגיע בעזרת השם תהיה ממש מפונקת כי אני ואחותי דודות בפעם הראשונה ואנחנו נציף אותה באהבה חיבוקים ביקורים דחופים והמון מתנות ומשחקים. אני כבר מתה לראות מה ייצא מתוך הבטן של גיסתי . איזה יצור קטנטן וחמוד.
 
היי לכולן!

דבר ראשון מזל טוב לאחיינים שייוולדו בקרוב. דבר שני הבהצלחה לדלית במבחנים וליעל בפסיכומטרי. אצלי ממש אין חדש. קצת נמאס לי מהעבודה. אני לא מסתדרת עם האחראית עלי ואני באה ממש בלי חשק לעבודה וזה באסה. אני מצד אחד רוצה למצוא משהו אחר ומצד שני אני לא יודעת בתור מה... אין לי נסיון בשום דבר ואני לא יודעת מה אני רוצה לעשות בהמשך החיים. לשבת בבית אני לא יכולה להרשות לעצמי כי קניתי אוטו (להזכירכן) אז אני צריכה כסף להחזיק אותו כי להורים שלי אין כסף לעזור לי... מקווה שיהיו לי עדכונים מעניינים מתי שהוא בינתיים החיים די משעממים.
 
היי אורית !!

להגיד לך את האמת קצת קשה לי לקבל את מה שאת אומרת. עבודה תמיד אפשר לחפש ולמצוא משהו אחר. נכון שקשה אבל לא בלתי אפשרי. לגבי המשך החיים - עדיין יש לך זמן . את לא חייבת לקבל החלטה כרגע. אבל כן חשוב למצוא כיוון כי אחר כך יותר קשה.זה מניסיון. תשני קצת הגישה ותראי שהדברים יראו אחרת. באמת שיהיה לך שבוע טוב דרומית
 

barbushi

New member
היי אורית יעל וכולן!

למה שלא נתחיל מהדברים הטובים ? אחיינים! איזה יופי שעוד מעט יהיו לכן אחיינים חדשים ובפעם הראשונה! אני כבר דודה לחמישה וזה הכי כיף ונפלא בעולם. יעל ודליתוש - אתן תהנו אין לכם מושג! אני מחכה איתכן ללידות הצפויות! האחיינית ה"חדשה" שלי בת שנה וחצי (לא יאמן) וכמו שסיפרתי בגלל שהם עברו לרמת הגולן לפני 3 שנים אנחנו לא רואים אותם הרבה וזה לא מפסיק לבאס. אורית-קשה למצוא עבודה ואני מבינה לגמרי . אם את חושבת שאת רוצה למצוא משהו אחר צריך קצת אומץ (שגם לי אין תמיד או למען האמת בדרך כלל אין לי..) זה די נורא לבוא בלי חשק ובמיוחד אם לא מסתדרים עם האחראי. לפעמים אין ברירה....אבל לא צריך בהכרח להשאר בעבודה שאת לא רוצה. תזכירי לי במה את עובדת?
 

yaelluu

New member
היי בר ואורית :)

תודה רבה על התגובות אני באמת מצפה כבר בכליון עיניים לאחיינית החדשה שאמורה להגיח אל אויר העולם בימים אלו :) אורית- לגבי העבודה אני כל כך מבינה אותך זה באמת מפחיד לעזוב משהו בלי לדעת מה מצפה אח"כ אז אולי כדאי שתבדקי לגבי עבודות חדשות בזמן שאת בעבודה הנוכחית ואם יש צורך בראיון עבוד ה וכאלה פשוט לקחת יום חופש או חצי יום חופש זה ממש מבאס לקום בבוקר ולדעת שהולך להיות יום מבאס וזה רק עבודה זה לא שאת צריכה עכשיו לפרנס עוד אנשים חוץ מאת עצמך אז אולי באמת כדאי לנסות למצוא משהו אחר שיעניין אותך יותר ותהני לבוא לעבוד ואפ את לא יודעת מה תשאלי אנשים קרובים לעצה או אולי פשוט שווה לנסות עבודה שנראת לך,כשאני השתחררתי מהצבא ניסיתי כלמיני עבודות וזה עזר לי לכוון את עצמי לדברים שאני יותר אוהבת לעשות ומה עושה לי טוב. בר - זה באמת נשמע מבאס שאח גר רחוק, מקווה שיצא לך לראות אותה יותר,תשחדי אותו שיבוא לבקר יותר :)
 
היי

אני עובדת בחברת ביטוח בחיפה בתור מרכזנית ובתקייה. מהעבודה עצמה אני די מרוצה...
 
לאורית

את צריכה לחשוב עם עצמך מה את רוצה לעשות ואוהבת לעשות בחיים,ולחפש בהתאם.ואל תעזבי עד שאת לא מוצאת עבודה חדשה תחפשי תוך כדי. יום טוב
 
למעלה