מה קורה עם מירי רגב, גלי צהל ורדיו?אני מעדיף את הרדיו הרוסי.

Helio

New member
מה קורה עם מירי רגב, גלי צהל ורדיו?אני מעדיף את הרדיו הרוסי.

pervoe radio, למשל. אבל הרבה פעמים- במיוחד בשישי בערב- אני שומע שיש ברדיו בעיקר מוסיקה מיזרחית וישראלית, אולי בסביבות 80-90%. אני מדבר על תדרים 100 פלוס-מינוס. לא הייתי אומר שזה מפריע לי , אבל אני לא מבין הגיון של מירי רגב. הרי יש המון תחנות - חלקם מתמחות בסוג מוסיקה מסויים. למשל pervoe radio לא משמיע מוסיקה ישראלית או מזרחית, אז מה? מה זה משנה שיעור של המוסיקה המזרחית בגלי צה"ל -מה , אי אפשר להעביר לתחנה אחרת?
 
יש לה ne...b

אהבתי את תגובתו של יעלון שהעמיד את הבהמה הצווחנית הזאת במקומה. הוא גם הבהיר שהיא לא תשנה שום דבר בתחנה הזאת. מעבר לכך, אני לא מבין אנשים שנעלבים מכך שבתחנה כלשהי לא משמיעים מוזיקה מסוימת. כנסו ליוטיוב ותאזינו למה שבא לכם. אנחנו במאה ה-21, לא בשנות ה-50. אני אישית בכלל לא מאזין לגלגל"צ בגלל שאני לא מתחבר לשירים שמשמיעים בה. כאמור, טוב שישנו "יוטיוב".
 

Helio

New member
אני לא יודע מה להגיד...אולי זה באמת חשוב מה יש בגלי צהל

אבל למה היא עושה מזה הצגה? היא לא מבינה שהיא דומה לליצן בקירקס? אפשר לעשות אותה משימה בדרך יותר מכובדת...חוץ מזה - אין סוגיות אחרות שצריכות להעסיק את שרת התרבות?
 
כי זה הטבע שלה וזה החינוך שהיא קיבלה בבית...

ככה מתנהגים יוצאי מדינות ערב ששימרו את המנטליות הערבית. תגובתו של שר הביטחון יעלון, ששודרה בחדשות 2, קלעה בול למטרה. אותי אישית לא מעניין מה משמיעים באיזו תחנה, אני בכלל לא מאזין לרדיו. היום יש יוטיוב, יש אמ.פי, יש אייפונים, יש סמרטפונים, אפשר להוריד איזו מוזיקה שרוצים ובא לציון גואל. לא מבין את כל הנעלבים למיניהם מזה שלא משמיעים אותם או את השירים שהם אוהבים.
 

Helio

New member
אני לא מקבל את ההערה על יוצאי מדינות ערב.מה שמפתיע אותי

זה לא רק מה היא אומרת ואיך היא מתנהגת, אלה איך היא הצליחה לטפס לדרגת תת-אלוף בצה"ל ומשם לכיסה של השרה?
מה אנשים כאלו עושים בממשלה? היא , דרעי שישב בכלא (אולי זה בן אדם יחיד בעולם שהורשה, ישב בכלא ועכשיו יושב בממשלה) וההוא עם החתולים. יש עוד טיפוסים דומים, פיספסתי מישהו?
 

beatman

Member
הם חיו אלפי שנים בקרב הערבים ואימצו את תרבותם וצורת התנהגותם

(הודעה של: אלי צפון)
נערך בשל תוכן פוגעני

אין לי מושג איך היא הגיעה כל כך גבוה... אולי היא **** לאנשים ה"נכונים", מי יודע. אולי היא ליקקה והתחנפה לבעלי השפעה. אולי היא פשוט יודעת להתמרפק ולפלס את דרכה קדימה. גם חזן האוטיסט (סליחה אסטרו) הגיע לכנסת והפך לכוכב הבלתי מעורער שלה. אנשים קורעים את התחת מצאת החמה ועד צאת הנשמה בשביל כמה אלפי שקלים בחודש, וה**** הזה עם החיוך הדבילי שמרוח על פרצופו מקבל 40 אלף על חשבוננו כדי לעשות צחוקים ולהריץ דחקות בבית הנבחרים. הוא מזכיר את הילדים המפגרים והמופרעים שגם מהכיתה הטיפולית מעיפים אותם כי הם בלתי נסבלים.
 
"פתחה רגליים" ו"פרענק", איי, איי, איי...

בגלל זה צריך לצנזר? מי שיראה את הכוכביות, עוד עלול לחשוב שנאמרו פה דברים חמורים בהרבה.
 

beatman

Member
כן, צריך לצנזר, מילים לא במקום


 

דאלטון

New member
אולי זה מעיד שהצבא בנוי יותר ויותר מאנשי הפריפריה החברתית?

כמו בארה''ב.
העשירים ומדושני העונג לא משרתים בצבא וזה חילחל גם בארץ.
תראה את השוטרים במדינה. כולם מהפריפריה החברתית.
 

beatman

Member
לא...

יש המון חיילים ומפקדים מכל מיני שכבות חברתיות.
 
מה שכן, מדינה מתוקנת לא צריכה תחנה צבאית

וגם לא יותר מתחנה אחת שממומנת מכספי המסים, על מנת לשדר בה הוראות של פיקוד העורף בשעת חירום
מבחינה היסטורית גל"צ הוקמה על מנת לשדר לחיילים באזורים מרוחקים, מחוץ לטווח השידור של משדרי "קול ישראל". היום אין כל צורך בכך.
 
אתה מתכוון לגל"צ או גלגל"צ?

גלגל"צ זו סתם תחנה שמשמיעים בה מוזיקה ומדווחים דיווחי תנועה לפני החדשות. היא לא מוסיפה ולא גורעת. באשר לגל"צ, אם למישהו במחנה הלאומי, שנמצא בשלטון כבר כמעט 40 שנה, היה שכל ומעוף, הוא היה הופך אותה לשופר ימני. במקום להתבכיין כל הזמן שהתקשורת שמאלנית, הם מוזמנים לשנות אותה או להקים ערוצים חדשים דמוי "פוקס" האמריקני.
 

costaet

New member
אתה לא רוצה פוקס ישראלי

פוקס זה בדיחה, נראה לי שהם רק דוחים אנשים מתנדנדים מללכת ימינה, למרות שהשנה המועמדים עצמם פשוט בדיחה ועושים את עבודת הדחיה טוב מאוד לבד.
 
אתה צודק לגבי הערוץ הזה...

ניסיתי לצפות בו ונשברתי אחרי כמה דקות. יושבות שם דוגמגישות (הלחם של דוגמניות ומגישות) מקושטות ומנותחות, ומתנהגות בצורה מאוד ילדותית ופקצאתית. גם המגישים ממין זכר אינם שונים בהרבה. בכלל, שמתי לב שאמריקנים רבים מתנהגים בצורה מאוד ילדותית ולא בוגרת אפילו כאשר הם כבר מבוגרים ממש ויכולים להיות אבות וסבים לפי גילם הביולוגי.
&nbsp
אני התכוונתי שנתניהו, עם הכסף הרב שאדלסון שופך עליו, יכל כבר מזמן להקים ערוץ ימני *דמוי פוקס* (מבחינת השקפתו הפוליטית) שיהווה בית לחלקים גדולים בעם הזה שמרגישים שכלי התקשורת המרכזיים אינם מייצגים אותם.
 

דאלטון

New member
נראה לך שמקהלת השמאל הרעשנית תאפשר זאת?

הם מיד יזעקו שהמדינה הולכת לכיוון הלאומנות והפאשיזם.

גל''צ זה מקום לחלוקת ג'ובים לבני אשכנז השמאלנים.

יש שם אנשים שמשדרים במשך שעה אחת או שעתיים והולכים הביתה.
מה הם עושים בהמשך היום בכלל? וכמה שכר מקבלים על שעת שידור?
 
את מי זה אמור לעניין?

הליכוד נמצא בשלטון כבר כמעט 40 שנה פרט לכמה שנים ספורות שבהן הוא חימם את ספסלי האופוזיציה. מי הפריע לו למשול במלוא מובן המילה? מי אשם בכך שבגין היה ג'נטלמן יתר על המידה והתנגד לניקוי אורוות יסודי ביותר אחרי 29 שנות שלטון מפא"י ו-47 שנים שבהן שלטה הציונות הסוציאליסטית ביישוב העברי ובמדינה שהוקמה? מי אשם בכך שביבי פוחד מהצל של עצמו ותמיד ממנה כל מיני שמאלנים כדי שיהיה לו על מי להישען ועל מנת שיוכל להפנות אליהם את חיצי הביקורת? הוא התחנן בפני הרצוג ולפיד שייכנסו לממשלתו. בעקבות סירובם, אין לו כעת את מי להאשים. הוא סוגר 10 שנים כראש ממשלה, מתוכן 7 ברציפות. מה הוא עשה בתקופת כהונתו הארוכה חוץ מניסיונות הישרדות אין סופיים ומריחת זמן על מנת לשבור את שיאו של בן גוריון?
 

דאלטון

New member
שטיפת המוח של התקשורת משפיעה גם על מנהיגים

וגם על אנשים מהרחוב.

שים לב שכל מנהיג שאומר משהו או עושה משהו מיד מתנצל
ולעיתים חוזר בו מדבריו (למשל שביבי דיבר על המופתי, ואחרי כמה ימים תיקן עצמו כי עשו לו רצח אופי בתקשורת) . זה חלק מהחינוך שכולם עוברים מידי התקשורת.
כולם מפחדים מהתקשורת. היום התקשורת חזקה יותר ומשפיעה יותר מכל שר,
ח''כ, או ראש ממשלה.
 
הוא יכל להלאים את התקשורת

או לפתוח את השוק לגמרי. יש לו חברים מיליארדרים, אתה באמת חושב שהוא לא יכל להקים איזשהו ערוץ בסגנון של פוקס האמריקני? אתה חושב שהוא לא יכל להשקיע בחינוך של הדור הצעיר ולגדל דור ימני חדש שילך ללמוד תקשורת, משפטים, קולנוע, מדעי הרוח וכו' כדי שיחליף בבוא היום את השמאלנים שחולשים על מוקדי הכוח הללו? זה פשוט לא מעניין אותו, כל מה שהוא רוצה זה לשרוד עוד כמה שנים בתור ראש ממשלה ואז לפצוח בקריירה חדשה-ישנה של מרצה בארה"ב.
&nbsp
מומלץ לקרוא את המאמר הבא:
&nbsp
http://www.haaretz.co.il/opinions/.premium-1.2567943
 

דאלטון

New member
אל תשכח שמי שהעלה את ביבי

בשנות ה 90 זאת התקשורת. היא רוממה אותו משאר
המתמודדים לרשות הליכוד.
התקשורת יכולה להעלות כל אדם לגדולה ואחרי כמה זמן להשפיל ולרמוס אותו.
עשו לכחלון סקרים מחמיאים וגרמו לו לחזור לפוליטיקה. אותו דבר עשו ליאיר לפיד.
הפולטיקאים רוקדים לפי החליל של התקשורת.

ביבי חטא גם שנתן כספי מדינה לערוץ 10 הכושל כאילו ששאר הערוצים לא מספיק
גרועים.
 

beatman

Member
כנראה שאתה צודק

הימין בשלטון יותר מדי זמן בשביל לשנות דברים...
יש גבול לתירוצים בסגנון "השמאל השתלט על הכל".
 
למעלה