מה שלומכם היום?

kung fu

New member
מה שלומכם היום? ../images/Emo24.gif

אני מרגישה נפלא! עוברת שינויים והתפתחויות, פרצתי מחסומים שונים לאחרונה לאחרונה וכיף לי
 
הו!!! הו!!! איזו אורחת נעימה! ../images/Emo23.gif

מזמן לא ראיתי אותך פה! מה שלומך? אילו שינויים והתפתחויות את עוברת? מה את מספרת?
 

kung fu

New member
כיף להיות כאן ../images/Emo13.gif

לאחרונה עברתי שינויים רבים בתחומים האלו (כבר בעבר עברתי בזמן שינויים, אבל הצלחתי להגיע לאחרונה לרמה גבוהה יותר בהם, וממש לפרוץ מחסומים שהיו בתוכי) אמון בעצמי להרגיש ראויה להכל - לשפע, אהבה, קבלה מאחרים ועוד להכיר ביכולות של הגוף הפיסי שלי - בריא, חזק, חיוני להסכים להראות את עצמי (הספר שהוצאתי לאור ממש מייצג את זה.....אני אצרף תמונה של העטיפה שלו תיכף) להדריך אחרים בלי לפחד, באמת להדריך אותם כמו שאני יודעת מבלי לפחד שזה יהיה להם קשה, או משעמם או לא יודעת מה להדריך אנשים ולוותר על הצורך שהם יישארו לעבוד איתי. פשוט לקדם אותם בניקיון.
 

kung fu

New member
ספר ההתפתחות האישית שכתבתי

הנה העטיפה שלו (חברה שלי ציירה את הציור בשער)
הוא מופלא והוא נמצא בחנויות!!!
(הוא יצא לאור רק לפני כשבוע, שבוע וחצי)
 
מרגש

מתוקה שלי, זה יפהפה!!! היא עשתה לך עבודה מדהימה ונעימה לעין והכיתוב ממש מגרה.. גם הדברים שלמדת הם דברים ענקיים... לי קרה הרבה פעמים שחשבתי שהפנמתי שיעור ואז גיליתי אותו בתוך החיים שלי שוב בצורה שונה, זה גרם לי להבין כמה לא הבנתי את גודל השיעור לפני כן, כשחשבתי שסיימתי איתו. לכן, אני מבינה את העצימות של השיעורים שלך ופשוט מחזיקה ממך. כל הכבוד, אלה שיעורים שלא כולנו זוכים להשלים! אם מותר לי לשאול, האם הדפסת אותו בעצמך או שמצאת חסות ע"י הוצאה לאור? ואם בעצמך - את עושה גם את השיווק?
 

kung fu

New member
תודה ../images/Emo24.gif ../images/Emo23.gif

לא הדפסתי בעצמי את הספר. הספר הוצא לאור בהוצאת גוונים (הוצאה שנמצאת בתל אביב, ליד דיזינגוף)
אני לא עושה את השיווק. הם אחראים לכל ההפצה, וכל הדברים האלו. לגבי יחסי ציבור אז הם שולחים את זה לכל מיני עיתונים, תוכניות טלוויזיה ואנשים משפיעים, והשאר כבר תלוי בעיתונים ובאנשים האלו. (הם לא מחזיקים משרד יחסי ציבור או משהו כזה) אז היום כתבתי על הספר בפורומים שאני משתתפת בהם, ובעוד כמה פורומים שהיה נראה לי שיש אנשים שיתעניינו בזה
האמת שיש הרבה פורומים שאני לא כותבת בהם שיש שם אנשים שיהנו מהספר, אבל אני לא רוצה סתם לשלוח הודעות. אני פשוט נותנת אמון
 
למעלה