מה שלי לקח 16 שנה הקטנה עשתה ב-4

galizoe

New member
מה שלי לקח 16 שנה הקטנה עשתה ב-4

היום היא הכריזה שהיא "כבר מתה ללדת" ו"אם אני לא מביאה לה אח/ות אז לא צריך ו(היא) תלד לבד"... ואחרי זה תאור מפורט של איך נולד תינוק? : "גוזרים את הבטן ככה (מלמעלה למטה, צלקת שיש לי מניתוח אחר) ושמים ריצ'רץ' (צורת הצלקת, מהסיכות) ואז אפשר לפתוח ולהוציא את התינוק!" כנראה שהסברי על איך באים תינוקות לעולם לא עומדים במבחן הסטטיסטי כש-95% מהילדים המקורבים אליה נולדו בקיסרי. וחוץ מזה, אאוץ'. ככה יפה לדרוך לי על היבלות? ועוד לפזר מלח על הפצעים? (->גם אני כבר מתה לעוד אחד... אבל כרגע לא מתאפשר.)
 

נוRית

New member
"אמא, נכון שצ'ומפי יצאה לך מהציצי?"

כך שאלה הקסומה לפני מס' ימים. אמרתי "לא, היא היתה לי בבטן ואז היא יצאה" (טוב, לבת שנתים לא צריך לתת תאורים מפורטים מדי..) תראי, כל אחד והשיקולים שלו, לא יכולה להכנס לנעליך, אבל חושבת שאם את רוצה עוד אחד - תנסי למצוא את הפתרונות לכך... מנסיוני הקצרצר כאמא לשתים יכולה להעיד שהאןשר הוא אדיר!!! תחושת השלמות והסיפוק.... אבל, כאמור, רק את יודעת למה את מסוגלת, ומה עוצר אותך. אם את רוצה עוד אחד, כל שנותר לי הוא לאחל לך שימצא הפתרון לכך, ובקרוב תוכלי להגשים את החלום!
 
../images/Emo13.gif אצלנו עשינו סשן בתמונות...

נעזרתי ב
"תינוק נולד לנו"
להדפיס ולשמור, כל עוד לא מחקו את זה, לנוחות כולן...
 
מזתומרת רק את התמונות? הרי

הדף כולו הוא רק תמונה עם עוד כמה שורות בודדות למטה, למה שזה יפריע לך? זה גם נותן הסבר לתמונה וממילא, כשאת מקריאה את יכולה להמציא טקסט אחר. אם את בכ"ז רוצה למחוק את הטקסט את יכולה לשמור את התמונה ב- hard disk שלך ופשוט למחוק אותו מכל תמונה ותמונה.
 
אין לי בעיה עם הטקסט של התמונה

נהפוך הוא, יש לי בעיה כי כשאני מדפיסה, כל הדף מודפס. אנסה לשמור את התמונות אחת אחת ולהדפיס, נראה איך יצא.
 

דש1דש

New member
ילדה זריזה ../images/Emo3.gif

זה הגיל, דרך אגב
גם שלי מאוד בענין של ללדת ילדים, איך, מתי וכן הלאה. גם חלק ממשחקי הדימיון שלה היא בהריון ויולדת, או האמא. אם יש אצלכם - לכי עם זה. מבחינת עוד ילד - שבי עם עצמך (או איתנו אם את רוצה אם כבר סיפרת - סליחה - לא זוכרת את הפרטים
) ותבדקי מה הסיבות ל"לא מתאפשר" ותבדקי אם זה "עוד לא" = יש מצב שבעוד X שנם כן, "בכלל לא" = ואז כדאי כבר עכשיו ממש לשדר לה שלא יהיו לה עוד אחים - כדי שתדע לא לצפות "בדרך" ואז הפצעים ממש כואבים.... בכל מקרה - יש להם מומחיות לדרוך על יבלות - בלי לדעת בכלל.... צריך לבלוע את הרוק והדמעות ולהמשיך כאלו כלום - הם אפילו לא מודעים ליבלת
 
אני לא בטוחה שזה הגיל גם אצל ../images/Emo89.gif

אולי זו תחילתו של היצר האימהי אצל
...
 

דש1דש

New member
ברור שאצל בנות- בנים עסוקים בלהחריב

ממתי להקים משפחה מענין אותם?! באיזה גיל זה מגיע אליהם בכלל?!
 
למה סתם ללכלך? ../images/Emo90.gif../images/Emo89.gif

אני מכירה בן אחד קטן, היכרות אישית מעמיקה, דווקא, שהודיע לי שכשהוא יהיה גדול יהיה לו גם תינוק בבטן כמו שהוא היה תינוק בבטן שלי.
 

אורora

New member
גם הקטנה שלי

עסוקה מאוד בתינוקות שיוצאים מהבטן. אבל זה בעקבות זה שיש לנו תינוקי בבית. ניראה לי שזה פשוט מתאים לגיל. לגבי פיזור המלח על הפצעים....זה מה יש עם ילדים. מתי שהוא יהיה לך עוד יש לך זמן.
 

catנוע

New member
ילדים מתמחים בלדרוך על היבלות

בלי כוונה כמובן. ונראה לי, מסיפורים של חברות מסביב, שזה מאוד אופייני לגיל ההתעניינות הזו באיך באים תינוקות לעולם.
 
למעלה