מה תגידו על המגלומן - עמיר פרץ?

אלמרה

New member
מה תגידו על המגלומן - עמיר פרץ?

הציג מועמדותו לראשות ממשלה ופתח בקמפיין בחירות. אין לי מילה אחת לומר לזכותו וכל פעלו יעני מנהיג תנועת עובדים בעיני נראית פאתטית ומעוררת רחמים. במחשבה שניה אולי זה יהיה המעשה שיוביל אותו סוספסוף להבין שהוא כבר צריך לפנות את הבמה ולהפסיק לבזות את "העובדים" שאותם הוא מתיימר לייצג. אני מת לראות כבר את המערכון שיעשה מזה יצפאן.
 
מענין אם יש להם

שותפות...פרץ יוצר האבסורדים,יצאפן הופך זאת לדולרים...בכלל לפעמים אין מנוס מהמחשבה,שאת רוב מעשיהם של הפולטיקאים רק כך ניתן להסביר...
 
פצצת זמן חברתית

לא בטוח שזהו הפורום המתאים. אבל אם המנהל בכבודו ובעצמו נכנס לנישה הזו, אז מי אני ומה אני?
ובעניין עמיר פרץ. אני לא הייתי משתמש בתארים שבחרת. צריך לתת לאיש להציג את המצע שלו ואת הרקורד שלו בצורה מכובדת. אני אישית, מבלי לדבר על איש כזה או אחר, חושב שהגיע הזמן שיהיה לנו ראש ממשלה שמגיע מהרקע החברתי, מפני שכבר הבנו את הרעיון של ראשי ממשלה שהגיעו מרקע צבאי, או מדיני וכאלה לא חסרים לנו. היום העניין החברתי צריך לעלות לראש סדר העדיפויות הלאומי. מדובר כאן בפצצת זמן שאם לא ננטרל אותה היא תנטרל אותנו. הפער בין עשירים לעניים הוא בלתי נסבל ומישהו חייב לקחת את המושכות ולטפל במורסה הזו, אחרת היא תתפשט בכל הגוף וסופה מי ישורנו.
 
העניין החברתי...

משמעו זה כסף...אפשר לקרוא בכל מיני שמות אחרים,אבל דרך כלל להם הוא ממלא לא מגיב...להבין מאיפה בא ולאן הולך.זה צעד מהותי בשביל להתחיל לדבר על עשירים עניים והמרחקים שבינהם...ברוב ארצות העולם המערבי גם יש בכזה דיאלוג איזה הגיון משלו.אפשאר בקלות אחרי הכסף לעקוב.אך לא ככה זה אצלנו.פצצה אתה אומר,ואנחנו בכלל על זמן שאול וכסף של אחרים.אותו לא רק לוקחים אלא גם חופשי מחלקים...בעוד ברוב המקומות הפערים הינם הבעיה,אצלנו זה רק הסימפטום.תזיז טיפה הצידה ותתבע בשטפון...
 

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
לא פצצה ולא בטיח'

אתה עושה בדיוק מה שפרץ עושה, דמגוגיה פשוטה. בודאי שיש פער בין עניים ועשירים, אם מישהו עני ומישהו אחר עשיר הרי שחייב להיות פער בין השנים, לא ככה ? היתה תאוריה שחצי עולם כבר ניסה אותה על בשר אזרחיו שיצאה מנקודת הנחה שבני האדם הם שווים, אתה בטח יודע מה יצא מזה. מילא שלא יצא מזה כלום, גם בתקופה שהם האמינו בשטות הזו הרי שחצי העולם האחר, כן זה הקפיטליסטי, הנצלני, הוא זה שדאג שהם לא ימותו ברעב. כשמנהיג פועלים מסית המונים להפגין למען העלאת שכר המינימום כאשר הוא יודע מה עלול לקרות מזה (והוא לא משוגע באמת להצביע בעד הליך כזה) אבל מאידך יודע שרוב העדר שנוהה אחריו מטומטם מלהבין זאת, זו דמגוגיה. אתה רוצה אותו בתור רוה"מ ? אני לא. או כמו שאומרים אצלנו בח"י מויחעל טויבעס.
 

אלמרה

New member
אני כאן על תקן של גולש לכל דבר.

שמעתי בחדשות על הגשת המועמדות והבעתי את דעתי. באשר לקדימויות שעל ממשלה לקבל על עצמה- אין ספק שהנושא החברתי כלכלי חייב לעמוד בראשן. לשאלה האם מר עמיר פרץ מתאים ואם יש לו הכישורים לעמוד בראשות של ממשלה - לי יש דיעה והיא אינה מתישרת עם דעתו של עמיר פרץ.
 

Gilliana

New member
לא השארת לי מה להגיד...

... מלבד אולי שהאיש גרם רק לנזקים עד היום. דרך אגב אלמרה, לדעתי פרץ מעולם לא דאג ל-"עובדים", אלא אך ורק לאינטרסים האנוכיים שהוא.
 

אלמרה

New member
אני מתעב שימוש ציני ב"העובדים"

ועמיר פרץ גם אם תרם רבות (ולי אין מידע כלל על מעשיו כי אני לא חבר הסתדרות) אינו עומד בקריטריונים שלי להנהיג ממשלה!!! אין לו את זה ודי.
 
למעלה