מה תרצו שיהיה בדור הבא של הפורומים?

Survivor Man

New member
תומך ומתנדב לנהל אותו אם צריך


 

Netanel w

New member
חיפוש חיפוש חיפוש

אני מניח שכל מי שאי פעם ניסה לחפש בפורום יודע שמדובר על מנגנון נוראי.
 

SuperYaelina

New member
מנוע החיפוש באתר

כרגע חיפוש באתר בנושא מסוים אינו טוב במיוחד. אני חושבת כאשר אנו עדים למנוע חיפוש כמו גוגל לא ניתן שמנוע החיפוש באתר יהיה לדעתי פחות מבינוני.
מנוע חיפוש טוב הוא אחד הדברים החשובים באתר. .

מקווה כי תתנו את דעתכם עליו בצורה רצינית ביותר ותתנו משאבים בנושא זה.
 

ravivme

New member
אז ככה

להוסיף:
  1. רשימה בצד של המשתמשים שנמצאים כרגע בפורום.
  2. אפשרות לנהל צ'אט עם משתמש שנמצא כרגע בפורום.
  3. פתיחת תמונה בתגובה בסימניה נפרדת.
  4. Add-On שמראה את ה- EXIF של תמונה.
  5. באפליקציה - אפשרות עבודה עם עץ תגובות ולא רשימה שטוחה כמו עכשיו.
תודה ובהצלחה !
 

KallaGLP

New member
אבל לא בא לי.

לא בא לי שידעו שאני נכנסתי לפורום. אולי נכנסתי רק לקרוא ולא רוצה שכל העולם יידע שאני שם. גם לא בא לי שכל אחד יוכל לפנות אליי בצ'אט. אופציה כזאת מתקבלת על הדעת רק בתנאי שמי שלא רוצה יכול לנטרל אותה מראש.
 

טליה ג

New member
להחזיר קידוד מלא לכל השפות

לפני השדרוג היה ניתן לשלב בהודעה פונטים בכל שפה אפשרית, שהוצגו במלואם. אבל עכשיו אותיות מסויימות בשפות זרות (אני מדברת כרגע על אותיות לטיניות בשילוב סימנים) פשוט לא נקלטות ובמקומן מופיעים סימני שאלה. אם בפורמט הקודם קידוד מלא של כל השפות היה אפשרי, אין סיבה שזה לא יהיה אפשרי עכשיו, ובוודאי אפשר לתקן זאת (ובאותה הזדמנות להכניס קידוד מלא גם לחתימה ולמאמרי הפורום, שבהם כבר מזמן פונטים זרים מסויימים אינם מוצגים).

כל שאר השינויים נפלאים, וזה בהחלט שיפור עצום בחוויית הגלישה, כשאפשר להדגיש אותיות, לצבוע אותן, ליישר טקסט, והכל בקלות ללא הקלדת קודים מסורבלים!
 

FOR THE LD

New member
כמה דברים

להשאיר את הצבע התכול השולט, ולא להחליפו בצבע אחר (הייתי או חלמתי חלום? ..... נכנסתי השבוע לאחד הפורומים והצבעים השולטים בו היו אדומים - לא, זה לא היה "צבע אדום").
לא להרבות בגירויים חזותיים על המסך. ליצור לשוניות/חלונות/קישורים בשוליים, כך שלא יאפילו על המלל העיקרי - הדיונים בפורום. דומה למצב הנוכחי, רק שיש מקום לשיפור המראה.
ליצור אשכולות של נושאים/תתי נושאים ב"תחום הדעת" של הפורום, לנוחות הגולשים.
יצירת הבחנה בין מנהל הפורום, שצבעו תכול, לבין הודעה שטרם נקראה שצבעה אף הוא כחול - שינוי גופן/גודל/או כל גורם מבחין אחר שאינו יוצר עומס, אולי להדגיש את שם מנהל הפורום.
אם יהיו לי רעיונות נוספים, אכתוב בהמשך.
תודה.
 

cliper743

New member
תצורת ההודעות

אני חבר במספר פורומים , ובמרביתם הרבה יותר נוח לקרוא ולכתוב כאשר כל דיון נמצא ב"לינק" נפרד וכל התגובות באות לאחריו עם היכולת לצטט וכו' . אני משתמש יחסית ותיק בפורום אך אני פחות אוהב להשתמש בו בגלל ה "בלאגן" כביכול , שכל הדיונים יחד ויש ללחוץ על כל תגובה כדי לקרוא אותה , בנוסף כל הקווים האלה כאשר מצביעים על אחת התגובות , אשר מראה את השייכות של אותה תגובה ... כל זה בקיצור ממש לא נוח והרבה משתמשים חדשים מאוד מתקשים להבין את השיטה מה גם שזה פחות אטרקטיבי (ראו דוגמה משאר הפורומים הנפוצים )
 
את התגובות הסגורות והתמונה הכללית של הדיוני

את התגובות הסגורות והתמונה הכללית של הדיונים אני דווקא אוהבת :)
לא הייתי רוצה שהאפשרות לקרוא דיון מסויים תהיה רק אם ]ותחים אותו בטאב נפרד.
אם משנים את המבנה העקרוני של השרשורים, הייתי מאד רוצה שישאירו אופציה לבחור בממשק הישן :)
 

halperin

New member
מנהל
אולי אופציית ביניים של אייקון פרישה של השרשור

כך מחד נראה המידע הבסיסי, וכל אחד יוכל לבחור אם לפתוח תגובות ספציפיות,
או לפרוש את כל הדיון
 

davka1

New member
החוזקה של הפורומים היתה

המסה הגדולה של האנשים שכתבו בהם.המסה הזו כבר לא קיימת.מדוע? בעיני שילוב של חוסר תמיכה במובייל, העובדה שחלק זולגים לקומונות (יצרתם בעצמכם פיצ׳ר שעושה לפורומים קניבליזציה) ולפייסבוק, ומנהלים לא מתאימים (כמו פרפרי אהבה שמנהלת או ניהלה אינסוף פורומים, את כולם בלי הצלחה). סיבה עיקרית נוספת, אחרי שפרצו לכם לחשבונות וחסמתם את כולם, היה מאוד מאוד קשה לשחזר סיסמאות. אני לא הצלחתי. בסופו של דבר פתחתי יוזר חדש לאחר הרבה מאוד זמן כי רציתי להגיב למשהו ספציפי. אבל אני כבר לא הכותבת הפעילה שהייתי עד החסימה. הנזק שנעשה כאן הוא אדיר לתפוז.ההרגשה שמקבלים מתפוז היא שאתם עובדים על מקסום רווחים בצורה שבאמת כבר לא נעימה, וזונחים את הגולש. לדוגמה, הודעה צריכה לעבור אישור לפני שהיא מועלית לפורום משוב. לא לעניין. או הכנסת פירסום בכל סדק קטנטן שרק אפשרי. גם העובדה שאינכם מתייחסים ברצינות לתלונות שונות, כגון על מנהלי פורומים שונים, גורמת לחוסר רצון להמשיך לבקר בתפוז. בעיני, הדבר ה feature היחיד שצריך לשנות הוא תמיכה במובייל. את שאר המרץ והאנרגיה תפנו להפיכת הפורומים למקום נעים יותר. קצת פחות פרסומים בוטים, קצת יותר הקשבה לגולשים.
 
שפורמט הכתיבה ב"תגובה מהירה" ישתנה ויהיה כמו ב"הוספת הודעה"

הרבה יותר נוח ולא נתקע לי...
 
למעלה