מובטל כבר שנתיים

elib1

New member
מובטל כבר שנתיים

118 ראיונות עבודה במשך שנתיים לתפקיד בבדיקות תוכנה 3 פעמים הכנות לראיונות עבודה - חשבתי שאני סתום ועדיין לא מצאתי עבודה. ************************************************* אז כך : אני הנדסאי אלקטרוניקה סיימתי ללמוד ב 92 מאז עבדתי בתחום התוכנה והמחשבים הן בבדיקות תוכנה חומרה והן בפיתוח תוכנה , צברתי ניסיון רב בבדיקות תוכנה 6 שנים בערך - ו 4 שנים פיתוח בתוכנה ב - C. *****************************************************************| אתם לא מתארים מה שעובר עליי בכל יום. יש לציין שאני מחיפה והגעתי לראיונות עד ראש העין , לוד , אשדוד. חיפשתי היכן שרק אפשר. **************************************************************** לפעמים הראיון הראשון היה עם מנהלת כח אדם - אחת שלא מבינה שום דבר בתחום הטכנולוגי. ואני צריך לספר לה על עצמי - ממש משעמם אותי , הזהרו מראיונות ראשונים אצל מנהלות כח אדם - זה ביזבוז זמן **************************************************************** לפעמים הראיון הראשון היה עם מנהל מיקצועי - ולמרות כל הניסיון שאני מציג התשובות הן שכבר מצאנו מועמד ******************************************************************** בסך הכל בדיקות תוכנה - לא פיתוח. ******************************** אני עדיין ממשיך לחפש. מצפה לשמוע תגובה - מאנשים טובים במערכת.
 
../images/Emo4.gif באמת קצת יותר מידי...

אבל גם הגישה שלך לא משהו
"ואני צריך לספר לה על עצמי - ממש משעמם אותי" קבלה לעבודה לא תלויה אך ורק בפן המקצועי. כשאתה עובד בחברה, עם עוד אנשים מסביבך, אתה מצפה לאווירה טובה, לאנשים טובים גם מעבר לצד המקצועי. גם למעסיקים זה משתלם יותר - צוות שיש בו יחסים בינאישיים טובים יהיה צוות יותר פורה. אני לא חושבת שאתה צריך לזלזל בראיונות על מנהלי כח אדם.
 

poogi27

New member
סליחה שאני נדחפת

אבל יש עבודה בבדיקות תוכנה. בעלי מחפש בתחום הזה ויש לו קורות חיים מצויינים. מתקשרים אליו ומדברים ומדברים , ואז הוא נאלץ להפסיקם במשפט : " כן אבל אתם מודעים לזה שהיה יכול להתחייב רק ל 75% משרה, כי אני סטודנט" ובו במקום אומרים תודה שלום ןלא להתראות. אז זה לא שאין עבודה... אין עבודה שמתאימה לו.
 

ליליxx

New member
קשה לי להאמין שהמצב עד כדי כך!

אני מובטלת מתחילה, ועדיין מנסה לשמור על אופטימיות. הודעתך ממש מיאשת ביותר! 118 ראיונות עבודה?! דווקא ראיתי המון מודעות ל QA, ואיפה שעבדתי, למרות שמפטרים אנשי תוכנה, מחפשים אנשי QA בנרות. אולי משהו לא בסדר בצורה בה אתה מציג את עצמך בראיונות? אם אתה קשור לחברות השמה, אתה יכול להתייעץ בתחום הזה איתם. יש גם מלא מאמרים עם עצות על התנהגות בראיונות, אז כדאי לך לקראו ולבחון את עצמך.
 
למעלה