מודעים/יכולים לספר על הסטיות ב-FreeStyle Libre וכשלי חיישן

SamGi

New member
מודעים/יכולים לספר על הסטיות ב-FreeStyle Libre וכשלי חיישן

שלום,
כמשתמש במוצר הFreeStyle Libre מזה כחצי שנה, ולאחר שנתקלתי בסטיות לא שיטתיות וברמת כשל ממשי (הבוקר למשל סטיה של 60 יחידות בין בדיקת דם בדקירה למול תוצאת ה-LIBRE בחיישן שהוחלף לפני כ24 שעות, ולאחר שנתן דיווח LO במשך כ-20 שעות)
במעל 4 חיישנים, אני יכול להעריך שאיני הסובל היחידי מהיות המוצר מוצר לפחות לא מדוייק.
אשמח לקרוא כאן על החוויות שלכם מהמוצר ע"מ לדעת להעריך אם צריך לחזור לדקירות בלבד...
חייב לציין כי למדתי (מנציגות החברה) במהלך התקופה של ה-1/2 שנה אחרונה שסטיות אקוטיות במהלך ה-24 השעות הראשונות להתקנת חיישן - זאת תופעה שהם מכירים.
כיול שונה באופן מהותי בין חיישנים (לצורך הערכת הסטיות מול בדיקות דם) הינו תופעה אבסולוטית כאילו כל חיישן נוצר בבית חרושת אחר.
חוסר יכולת לדווח את נתוני הסטיה (למי שרוצה לדעת את האמת) בקורא לפחות ע"מ להציג נתונים מכויילים פחות או יותר - אין עם מי לדבר.

לצערי נראה שמדובר במוצר בעייתי או מוצר כושל שמצליח למכור עקב הצורך שלנו לדעת (כמעט כמו הביריונים מ-DayTwo שעושים מה שבא להם ולא מה שצריכים סוכרתיים).

לפני שאחליט לנטוש, אשמח לדעת שלא מדובר בבעיה פיזיולוגית אישית שלי ושאגלה קצת יותר מה קורה.

מבטיח שאשתף במידע שתצוף האמת.

תודה מראש.

 

שרון א77

New member
מאוד ייתכן והמכשיר לא תקין :

מומלץ לגשת ל-"גפן מדיקל" ,הם עוזרים במקרים כאלה:
&nbsp
לי יש את הליברה כבר כמה שנים,(ממועד המכירה הראשון.)
ועד היום התוצאות בסדר ואפילו די קרוב למדידה הידנית שלי בגלוקומטר.
&nbsp
אחת לכמה זמן (כמו פעם בשבוע),המכשיר מאתחל את עצמו ורושם להמתין 10 דקות,
ולאחר מכן ממשיך למדוד כרגיל.
בהתחלה לאחר רכישת המכשיר,הגעתי "למדיקל גפן" שבתל-אביב
(במתחם "סי -אנד סאן,)לקבלת הדרכה בהרכבה ובתפעול ,(בנוכחות האחראית) ומאז הרכישה מכשיר "הליברה " תקין והכול טוב.
&nbsp
אגב, אולי לא הוחלף החיישן המוצמד לזרוע לאחר 14 יום , ולכן רשם לך LO .
ויש גם אפשרות שהמכשיר לא תקין.
לבדיקת המכשיר ,ראה כאן את הפרטים להגעה ולשעות קבלת קהל.
ראה כאן:
https://geffenmedical.co.il/contac
&nbsp
שיהיה בהצלחה.
 

SamGi

New member
מוצר תקול / כושל

שרון,
תודה על ההתייחסות המקיפה.אז ככה:
1. חיישן מכבה את עצמו לאחר 14 ימים בדיוק (336 שעות מהרגע ששופעל). כי ככה תיכנתו אותו (מה שאומר שהעלות בפועל גבוהה יותר כיוון יש לך פחות שעות).
2. המכשיר תקין לפי מה שהוא מדווח לאחר הרצת הבדיקה העצמית שלו.
3. סביר להניח שכיוון שאת מאמינה למכשיר, את לא מבצעת בדיקות כיול ו"חיה בסרט" שהמדידה זהה לבדיקת תוצאת גלוקומטר (גם אני רציתי להאמין בזה).
4. אם המכשיר שלך כבה ומבקש איתחול פעם בשבוע או דומה לכך - הוא לא תקין (אך מכרו לך שהכל בסדר ולקחת).
5. הדרכה - אני מצליח לקרוא מדריך למשתמש וגם בלעז ובוצעו כל ההנחיות בדיוק ללא הדרכה ומכירת סיפורים.
6. בגילי אני כבר לא מתרשם מ"אחראית" או כרטיסי ביקור, וכמי שמבין בהנדסה מבין גם כיצד המכשיר פועל ומה יש במעגלים החשמליים שלו (הכרטיס שבתוך החיישן, והמחשב שבתוך המפענח, או האפליקציה בסלולר).
שמח לקרוא שאצלך הכל בסדר ו...פשוט כנראה שזרימת הסרום לצינורית אצלך טובה יותר, או הסדרת החיישנים שרכשתמוצלחת יותר.

בכל מקרה, תודה רבה על השיתוף.
שמיל
 

שרון א77

New member
תגובה ל- SamGi בקשר לסעיף 1 וסעיף -3:

בקשר לסעיף 1 : העלות סימלית בלבד: בקופ"ח הכללית עלות חיישן היא -.25 ש"ח.
&nbsp
בתגובה לסעיף 3: אני בעד העובדה שאין לסמוך בעיניים עצומות על מכשיר הליברה
ורצוי מבחינתי לבדוק ולתאם את התוצאות מדי פעם,כעת לפני ארוחת הצהריים מדדתי , ורמת -סוכר בגלוקומטר היא : 124
כאשר במכשיר הליברה התוצאה כעת : 106. (לפעמים גם יוצאת תוצאה זהה.)
(השבוע גם החלפתי בטרייה בגלוקומטר,כך שהתוצאה נראית חדה וברורה במכשיר הידני.
במקרה שלך, נראה שיש להחליף את החיישן /המכשיר התקול, במקום בו רכשת אותו,
וכדאי לגשת לבדוק במקם ההדרכה שלהם בת"א-במתחם "סי אנד סאן"),שיבדקו שם אם החיישן תקין וגם צמוד לזרוע במקום הנכון.
&nbsp
בהצלחה.
 

SamGi

New member
DayTwo מוצר או אבטיפוס ראשוני

כמי שמבין קימעה בנושאי תיקשוב, נתקלתי במספר רב של תקלות / חובבנות אי התאמה לסוכרתיים במוצר.
העברתי מעל 10 פניות בנושאי תקלות / בעיות פונקציונליות חמורות להנהלת החברה ואפילו תיקשרתי מול סמנכ"ל פיתוח שעבד שם באיזור 10/19 (היה חדש לדבריו).
לא אוכל להכנס כאן לכל פרטי הניסיון, אך הוא נוגע ב:
בעיות קשות בממשק המשתמש;
בעיות בקבלת המידע שלך אליך;
הצגת מידע חלקית לבעלים (בדיאטנית רואה את בסיס הנתונים שלך ברמה טובה יותר ויותר מידע;
בעיית אוטיזם קשה של המוצר וחוסר יכולת לייבא ולייצא תפריטים שהוזנו (כאשר יש מספר משתמשים בבית, או כשאתה אוכל במסעדה);
בעיות במגוון המוצרים המתועדים;
מנוע חיפוש דפוק (משהו בעניין שונה לאחרונה);
בעיות תקשורת של האפליקציה מול שרת החברה;
חוסר יכולת ליצור בסיס נתונים תואם לרמת הגלוקוז הנמדדת (בליברה);

בקיצור, לקחו רעיון מצויין (התאמת הדיאטה למיקרוביום האישי) והלבישו עליו מוצר שלפחות אינו מתאים לי כמשתמש (אני שומר על זהירות מחשש לתביעות השתקה)
ושאינו ידידותי למשתמש רציני שמנסה לעדכן הכל בזמן אמת.

וכיוון שהתרשמותי האישית היא שהחברה עסוקה בעצמה או בדברים אחרים שאינם הלקוחות שרכשו, וכללית שמפיצה אותם (עם סיפור של סבסוד) סובלת מצוות שמבסוט מעצמו ולא נרתם לשפר ברצינות את המוצר,
אז כל שנותר לי הוא לחפש תחליף הולם ושיהנו בסרט שלהם (לפי העיתונות יש שם "כיסים עמוקים" לשפוך כסף עד שיסתיים.

מקווה שסייעתי במשהו.
 

mrkorr

New member
כל כך מסכים

אני מאוכזב קשות מהליברה.
הדיוק אצלו זה רק בתנאים מאד מסוימים וגם אז לא תמיד מדויק.
קרה לי מספר פעמים שהמכשיר החליט לצאת ל-10 דקות מנוחה כמו בתמונה שלך. זה לא נורא - אבל למה?!
המדבקות שלו זה הפרדי קרוגר של הסנסורים: מתחיל מגירוד מספר שעות לאחר ההדבקה, ממשיך בגירוד קשה במשך כל תקופת השימוש ומסתיים בפצע אדום, מכוער, מגרד וכואב לאחר ההסרה. פצע ששום משחה לא עוזרת ונעלם לאחר כשלושה שבועות!
הייתי אצל רופאי עור, דיברתי עם נציגי שירות - נאמר לי שהדרך הטובה ביותר להתמודד עם הפצעים והגירוד היא לא להשתמש במערכת
.
לכן, בחודשיים האחרונים נטשתי את המערכת וחזרתי לדקירת אצבעות הישנה והטובה.
מתפלל שבסל התרופות הבא ייאשרו את המערכת הסגורה של מדטרוניק (או של חברה אחרת - אני לא פעיל שלהם).
 

שרון א77

New member
תגובה ל- mrkor

כנראה שאצלך העור רגיש לחיישן הליברה,וזה מתבטא בפציעה וגירוד,כבר שמעתי בעבר שישנם אנשים שהיו אלרגים ושהחזירו את החיישנים.
במקרה שלי,מרגע הצמדת החיישן לזרוע אין בכלל תחושות גרד וגם לא פציעה.
ואפילו לא מורגש שישנו החיישן,
מה שכן, בהדרכה הראשונית הדגש היה על המקום הנכון להצמדת החיישן בחלק
התחתון של הזרוע הרחוק מהכתף, וקרוב יותר לעצם המרפק.
כלומר: הצמדת החיישן בחלק הצדדי של הזרוע, (כ- 8 ס"מ כלפי מעל עצם המרפק .)
&nbsp
בקשר ל-10 דקות המנוחה של החיישן ,אמרו לי שזו פעולת איתחול הנדרשת למכשיר.
&nbsp
כמו כן, גם אני אשמח לאישור משרד-הבריאות למכשיר יותר משוכלל,מהסיבה של
מצבי -ההיפו (נפילות -סוכר ),במקרה שלי בשעות- השינה,
בתקוה שיש למכשיר התראות על היפו בשעת השינה.
&nbsp
אגב,
האם ישנו קישור ברשת למכשיר המשוכלל ,שלא נכנס השנה לסל הבריאות ?
&nbsp
&nbsp
 

ofershalev11

New member
החוויה שלי

הי!
אני עושה שימוש בליברה כבר תקופה (שנתיים וחצי בערך), עוד לפני שהוא נכנס לסל הבריאות שילמתי עליו באופן פרטי. כשהגעתי לחברת ״גפן מדיקל״ להדרכה הם דאגו להזכיר לי שאכן במהלך ה 24 שעות הראשונות חשוב למדוד גם ידנית דרך הגלוקומטר כי הוא באמת לא מכוייל, כך גם במהלך ה 24 שעות האחרונות שלו. אני יכול לומר לך שאני די מרוצה מחווית השימוש במכשיר. היו לי כמה חיישנים תקולים במהלך הדרך שהראו זיופים רציניים ממש, אבל מספיק שהראתי להם כמה מדידות בעיתיות והפרשים בין הגלוקומטר לליברה, קיבלתי זיכוי בלי ויכוחים. מה שכן אני יכול להגיד שבהתחלה הייתי מרוצה יותר, ונראה שברגע שהחיישן נכנס לסל היה ניסיון להוריד עלויות, ואיכות הדבק כבר לא מה שהיתה. בהתחלה הייתי מסתובב עם החיישן שבועיים והייתי צריך לגרד אותו מעלי, עכשיו בלי דבק חיזוק הוא נופל ממני תוך כמה ימים.
אני מציע לך לפנות לשירות לקוחות שלהם, שמהניסיון שלי הוא טוב, ואולי לעבור הדרכת שימוש: [URL]https://geffenmedical.co.il/contact[/URL]
 
למעלה