מוכרחה לספר לכם קטע...

Gilliana

New member
מוכרחה לספר לכם קטע...

היום בצהריים, שמתי לב שהמחוג של מחוון חום המנוע עבר בצורה קריטית את קו האמצע, אז מה עושה שפחתכם הנאמנה? כמובן עוצרת בצד, מרימה מכסה מנוע, מחכה שהמנוע יתקרר קצת ו... ממלאה מים! בתוך 5 דקות נעצרו לידי לפחות 5 אנשים (רובם גברים כמובן) בשאלות "מה קרה?" ובעצות מפה ועד להודעה חדשה. ועכשיו תגידו לי אתם - אם הייתי גבר למשל, באותה סיטואציה, מישהו היה בכלל "יורק" לכוון שלי?
 

אשדודיה

New member
למה הם עצרו גיליאנה?:)

בגלל שאשה נחשבת חסרת אונים ולא מבינה במכונאות, דבר שמסתבר כנכון:) או בגלל שאת אשה נאה? ובכן אם היית גבר סביר להניח שלא יעצרו מהסיבה הפשוטה של המחשבה הוא יסתדר עם זה... אם הוא יאותת לעצור אני מניחה שמישהו יואיל בטובו לעצור:) קרן:)
 

Gilliana

New member
קודם כל קרן...

זוהי אכן שאלה מצויינת. ואין לי תשובה עליה - אולי זה היה שילוב של שני הדברים, אבל אני משוכנעת שהדבר נבע בעיקר מהסטיגמה (המוצדקת!) שיש לנו הנשים בענייני מכונאות. מה שעצבן אותי היה שגם כשאמרתי שאין שום בעיה ושהכל בסדר - לא הצלחתי להרחיק את ה-"קהל הסקרן". עד כדי כך יש לנו סטיגמה של אהבליות?
 

אשדודיה

New member
אולי לא אהבליות..

אבל חסרות אונים:) טוב בתחומים מסוימים:) חוץ מזה לא אהבת את התשומת לב? <קריצה>
 

Gilliana

New member
לפעמים...

זה כדאי לשחק אותה חסרת אונים - כשצריך להחליף גלגל למשל...
למרות שלי באופן אישי אין שום בעיה עם זה - חוץ מהלכלוך כמובן. ובנוגע לתשומת הלב? נו, אם לפחות היתה מגיעה ממישהו "שווה" ניחא - אבל אם היית רואה את הנודניקים האלה... אוי...
 

אלמרה

New member
לי טרם קרה כדבר הזה...

אבל כן קרה לי שבהמתנה ברמזור ראיתי אם מאכילה באמצעות בקבוק את תינוקה... ובהתחלף הרמזור מאיצה ונוסעת... תוך 2 דקות התפוצץ לה צמיג והמכונית סבבה כמו סביבון לפני. חששתי מאוד מאוד לחייהם. היא הצליחה להשתלט על המכונית, עצרה בצד ואני התנדבתי להחליף את הצמיג. עודני מסיים את החלפת הצמיג, היא התקשרה לבעלה וזה בהול וחיוור הגיע תוך דקות. הם הודו לי והוא אמר: "אני מניח שאישתי נכנסה לפאניקה..." "דוקא לא, אישתך נהגה באמת בשליטה מלאה... " עניתי, עזבתי את המקום והותרתי אותם כנראה בויכוח משפחתי... אני מתקשה לשער כיצד הוא היה מגיב, עם תינוק רך במקרה כזה...
 

Gilliana

New member
תסלח לי, אבל...

זאת אמא מטומטמת במחץ! מי מאכיל תינוק באמצע הנסיעה??? טוב, זה אולי לא קשור לעובדה שהצמיג התפוצץ אבל באמת! איזה שטויות אנשים עושים! ויחד עם זאת, כל הכבוד לה שהצליחה להשתלט על הרכב ולמנוע תאונה - לא כל אחד היה מצליח.
 

אלמרה

New member
היא האכילה ברמזור...

והפנצ'ר לא ממש נגרם בשל הבקבוק... השליטה ברכב והשליטה העצמית שלה היו בעיני מיתוס שנשבר!
 

אשדודיה

New member
שליטה עצמית...

זה מיומנות:) התינוק כנראה בכה מאוד אם האכילה אותו, זה מאוד קשה לנהוג כשתינוק בוכה, חברה שלי נכנסה ברכב חונה בגלל זה:)
 

אשדודיה

New member
תסלח לי גם אתה...../images/Emo8.gif

מה הקשר בין יניקה מבקבוק לצמיג שמתפוצץ????? אהההההה
 
למעלה