מועד ההלוויה:יום שני הקרוב

מועד ההלוויה:יום שני הקרוב../images/Emo11.gif

כל כך חבל כזה קורה, מבחן בלשון, של כיתה ח', על : מוספית גזירה, מוספת מסורגת, פעלים וכו'.. למישו יש רעיון טוב איך להכניס טוב את החומר לראש, איזו טכניקה ללימוד וכדומה? ההצעות יתקבלו בברכה
 

Mנטה

New member
הי נעה ../images/Emo13.gif

את יכולה להזכיר לנו מזה המוספות האלו ? וגם לתאר מה הקושי העיקרי במבחן הזה ? להבין ? ללמוד בע"פ ? מאסות של חומר ? נסי לפרט.
 
ובכן,

המוספיות הן - מוספיות שיכולות להכפיל את המילה הספציפית, להוסיף את התחילית ש' או מ' וכו'. מוספיות שבעצם מוסיפות למילה הספיצפית שאנחנו מעונינים בה. אני מקווה שעכשיו זה קצת יותר ברור
הקושי העיקרי לדעתי במבחן זה, הוא למידה בע"פ די הרבה כללים רבים, מה הוא שם עצם, שם פועל וכדומה.. זה מה שמכביד, כי יחסית זה לא יתר חומר.
 

Mנטה

New member
תגידי משו נועה, שם עצם, שם פועל

כל אלו, זה בעצם דברים הגיוניים נכון ? זה די הגיוני ששם פועל מתאר את הפועל, ושפועל זה משהו שזז, שפועל נכון ? את יכולה להגיד ששאר החוקים גם הגיוניים ?
 
אממ, כן.

כשחושבים על זה, אז כל שפת הלשון הגיונית. אבל העיקרון שרציתי שתעני לי, הוא שבעצם תתני לי עצות ללמידה, או איך להתרכז, מה שאני לא נוהגת לעשות.
 

Mנטה

New member
אם הדברים האלו הגיוניים אז בטוח

יש דרך לסדר אותם בסדר הגיוני ולפי זה לזכור אותם. מבינה ? אם הכל הגיוני אולי לא צריך לזכור, אלא רק לעבור עליהם, ככה שאם תיתקלי בשאלה, תוכלי לשלוף את הכלל המתאים כי הוא פשוט מה שהגיוני שיהיה שם באותו הרגע. מבינה ? דברים הגיוניים לא כל כך צריך לזכור בע"פ בכלל !
 

יונה שו

New member
הפועל ישנתי.... זה לא זז בכלל../images/Emo3.gif

חוץ ממי שיש לו סיוטים ונדודים...
 
למעלה