מועמדים לפרסי הטלוויזיה לסיכום 2023!

YossihNew

Well-known member
זה רק שלב המוקדמות כמובן.

https://www.israelfilmacademy.co.il... והמתחרות בפרסי הטלוויזיה לסיכום שנת 2023.pdf

הזוכים שלי:

סדרת דרמה ודרמה יומית: מלאך משחית (הוב איך א פער אוקסן, אוקסן)

סדרת דרמה קומית: קופה ראשית (היא הכי הצחיקה אותי, אבל ידעתם שקורדרוי וסובייצקה זה קומדיות?!)

סדרת דרמה לילדים ונוער: דרימארס (באמת. הכי ריגשה אותי ממה שהיה. אולי בני מצווה ותלאתה קרובות)

סדרת דרמה קומית לילדים ונוער: האחיין שלי בנץ (בחייאת, זה לא קרוב. ממתי שלי דרמה קומית?)

שחקן ראשי בדרמה: יעקב זדה דניאל על אלף (הופעת חייו. אבל דני שטג ואור בן מלך גם מועמדים ראויים. לדני זכיתי להגיד גם את זה)

שחקנית ראשית בסדרת דרמה: נועה. פאקינג. אסטנג'לוב. תקריאו איתי, נועה. פאקינג. אסטנג'לוב! סליחה הילה, מת עלייך. נועה. פאקינג. אלונה, די, החיילת שלה שונה לגמרי מצליל ואת עדיין נשארת נועה. נועה, פאקינג... סליחה מליהי קורנובסקי, אבל... נועה! פאקינג! ליר כץ, את בכלל טירונית. נועה! פא... ליעוז לוי, אני לא מפחד ממך! נועה, פאקינג... שני כהן, את מלכה שאין דברים כאלה, אבל הגיע הזמן, אמרתי המון שמות, אבל רק אחד נכון, נועההההההההההה! פאקינגגגגגגגגגגגג! אסטנג'לובבבבבבבבבבבבבבבבב! וזאת לא הדמות של צליל, הן שונות בתכלית. מירי שונה בתכלית! תנו לה כבר! מסכנה! נו די, מגיע לה, גם ככה היא בחרדות ממעבר לדירה משותפת עם עמית!

שחקן ראשי בסדרה קומית: יחזקאל לזרוב על אבירם כץ (או אמיר שורוש, כי אני לא מבין איך אבירם כץ זאת קומדיה?)

שחקנית ראשית בסדרה קומית: סוזנה פפיאן על סובייצקה (לשיר שמורה זכות ראשונים, מתישהו ב-2018 היא כתבה שהיא אוהבת את סוזנה אז היא הראשונה לזהות)

שחקן משנה בסדרת דרמה: דור הררי על השוטרים (מדובר במרלון ברנדו הישראלי ולא תשנו את דעתי, אבל יש שם רשימה של אלף שחקנים בערך ושיר, את לא תבחרי במוריס, הוא היה שנייה במלאך משחית. מיכאלי אולי אפשרות, אבל בחייאת)

שחקנית משנה בסדרת דרמה: אלי סטין על מלכת היופי של ירושלים (אני אמרתי שאני קצת מאוהב ברחליקה? בסדר, אם צריך אז עירית על מרקדה. ולא, לא גל מלכה אחרי השוד של שנה שעברה! תסתפקי בפרס משנה שעברה!)

שחקן משנה בסדרה קומית: דב נבון על קופה ראשית (אני לא אצביע לצירוף הארור "קובי פרג' בסברי מרנן", תודה לכם)

שחקנית משנה בסדרה קומית: דורית לב ארי על קופה ראשית (אני לא אומר, אבל אני רק אומר)

בימוי בסדרת דרמה: מני יעיש על משמר הגבול (כדי שנועה תהיה מרוצה. אבל באמת מדהים)

בימוי בסדרת קומדיה: מיקי (מיכל טריאסט) ואהרון גבע על חאנשי (כדי שנוכל לצחוק על אהרון גבע, טליה ברטפלד שונאת אותו)

תסריט בסדרת דרמה: דוד דהן ועידו דרור על 4:20 (ואז במקרה הם יכריזו על אילת 2. במקרה!)

תסריט בסדרת קומדיה: עליזה חנוביץ' על חאנשי (אני אוהב אותה)

ליהוק בסדרה עלילתית: מורן מרציאנו על משמר הגבול (כי הוא ליהק את נועה, ואמירה בוזגלו והוא זה המלהקים היחידים שאני מכיר. ואמירה מועמדת גם בריאליטי)
 

שיר m

Well-known member
טוב לא ראיתי השוטרים אבל מוריס |כתר| זה ידוע
 

YossihNew

Well-known member
ועכשיו, למועמדים הסופיים!

סדרת דרמה ודרמה יומית: "איסט סייד", "אלף", "השוטרים", "מלכת היופי של ירושלים", "גוף שלישי" (כי היו שם סצנות נהדרות וזכיתי להגיד לדני. אשמח אם אלף תזכה גם)

סדרת דרמה קומית וקומדיית מצבים: "אבירם כץ", "חאנשי", "סובייצקה", "קופה ראשית", "שישה אפסים" (אמרנו כבר)

שחקן ראשי בדרמה: יהודה לוי, "איסט סייד" ו"גוף שלישי", יעקב זדה דניאל, "אלף", אור בן מלך, "המדובב", בן סולטן, "משמר הגבול" (יעקב, הוא מדהים, גם את אור אני אקבל. לבן אין סיכוי אבל איזה כבוד עבורו)

שחקנית ראשית בדרמה: גפן קמינר, "איסט סייד", נלי מירה רובין, "אלף", רותם סלע, "גוף שלישי", שני כהן, "השוטרים", הילה סעדה, "מלכת היופי של ירושלים", נועה אסטנג׳לוב, "משמר הגבול" (נועה. פאקינג. אסטנג'לוב. תקריאו איתי, נועה. פאקינג. אסטנג'לוב! סליחה הילה, מת עלייך. נועה. פאקינג. גם גפן קשורה לאוטיסטים, כמו שאמרתי לה. נועה! פא... גפן קמינר? נועה, פאקי... רותם, לכי לבאר שבע. נועה, פאקינג... שני כהן, את מלכה שאין דברים כאלה, אבל הגיע הזמן, אמרתי המון שמות, אבל רק אחד נכון, נועההההההההההה! פאקינגגגגגגגגגגגג! אסטנג'לובבבבבבבבבבבבבבבבב! וזאת לא הדמות של צליל, הן שונות בתכלית. מירי שונה בתכלית! תנו לה כבר! מסכנה! נו די, מגיע לה, גם ככה היא בחרדות כי היא ועמית צריכים נגר!)

שחקן משנה בדרמה: עלא דקה, "איסט סייד", אברהם שלום לוי, "אלף", ליאור רז, "גוף שלישי", דור הררי, "השוטרים", איציק כהן, "מלכת היופי של ירושלים", שלום מיכאלשווילי, "משמר הגבול" (כי דור. אמרתי כבר)

שחקנית משנה בדרמה: נטע ריסקין, "איסט סייד", לינוי פרייפלד, "אלף", עירית בר נתן בנדק, "אלף", גל מלכה, "גוף שלישי", עירית קפלן, "מלכת היופי של ירושלים" (אם לא אלי לפחות סבתא מרקדה. בכל זאת ראיתי אותה שש שעות...)

שחקן ראשי בסדרה קומית: יחזקאל לזרוב, "אבירם כץ", אמיר שורוש, "קופה ראשית", דניאל סטיופין, "קופה ראשית", יניב סויסה, "קופה ראשית", שלמה בראבא, "שישה אפסים" (כי... אהבתי את זה)

שחקנית ראשית בסדרה קומית: עליזה חנוביץ', "חאנשי", סוזנה פפיאן, "סובייצקה", נועה קולר, "קופה ראשית", קרן מור, "קופה ראשית", לאורה ריבלין, "שישה אפסים" (לשיר שמורה זכות ראשונים, מתישהו ב-2018 היא כתבה שהיא אוהבת את סוזנה אז היא הראשונה לזהות)

שחקן משנה בסדרת דרמה קומית: ששון גבאי, "אבירם כץ", תומר מחלוף, "חאנשי", דב נבון, "קופה ראשית", אלישע בנאי, "שישה אפסים", עופר חיון, "שישה אפסים" (זה ירגש אותו יותר מחינם)

שחקנית משנה בסדרה קומית: דנה מודן, "אבירם כץ", לי בדר, "חאנשי", יבגניה דודינה, "סובייצקה", אביבה נגוסה, "קופה ראשית", שני קליין, "שישה אפסים" (עיראקי לעיראקית עיראקי)

תסריט בסדרת דרמה: "איסט סייד", "אלף", "גוף שלישי", "מלאך משחית", "קרתגו" (לא מפחד מהם בכלל בכלל!)

תסריט בסדרת קומדיה: "אבירם כץ", "חאנשי", "סובייצקה", "קופה ראשית", "שישה אפסים" (מת עליה)

דרמה לילדים ונוער: "בני מצווה", "כראמל", "סקיי", "רוני ותום", "שקשוקה" (נועה נשדדה אז לפחות מעיין ובר)

סדרת דרמה קומית לילדים ונוער: "אבא מטפלת", "האחיין שלי בנץ", "ילדי בית העץ", "לבד בבית", "מדרסה" (בחייאת)​
 
למעלה