מופז יקח את הליכוד וינצח את הבחירות

ערב רב

New member
הוא בקושי השתרבב למקום ה-12 ברשימה

אז איך הוא בדיוק ייקח את הליכוד? מדובר באדם אפור למדי ואפקט הרמטכ"לות מצטנן ככל שמשך הזמן מהפרישה מתארך, וכאמור, חצי שנה לאחר פרישתו הוא הגיע רק למקום ה-12 ומאז מצבו רק הידרדר.
 
ואם לא די בכך...

למרות שהוא מנסה להצטייר כבעל "רגישות חברתית" (פשוט לא ייאמן כיצד הפופוליזם רווי הסיסמאות חודר לכל פינה מהקיצון השמאלי עד לימין הדתי ללא בושה ומתוך הבנה מוחלטת שמדובר בטקטיקת בחירות בלבד), הוא לא מציע שום אג'נדה כלכלית-חברתית ראויה מלבד לכנות את נתניהו "ילד שמנת", אין לאף אחד מושג מהן עמדותיו בשאלות דת ומדינה. בקושי ניתן לדעת מה הוא מציע בסוגיה הפלסטינית. הרי רק שני אנשים בליכוד מציעים משנה סדורה וברורה בנוגע לעמדותיהם בסוגיות שונות- עוזי לנדאו ובנימין נתניהו. מצד שני, במה מופז נבדל מראש הממשלה? שרון מתהדר בכינוי שהדביקו לו בתקשורת "פרגמטיסט" או "ביצועיסט", כאשר זהו בעצם אופורטוניזם ויצר הישרדות נטולי עקרונות. גם מופז שייך לאותה קטגוריה. טוב היה עושה מופז לו היה מצטרף לאריאל שרון וחבר מרעיו במפלגת שפנפני-שרון, להם אין עמדות ברורות שניתן להעמיד אותן כמצע אמיתי לבוחר. הכל נסוב סביב ביטויים ריקים מתוכן כמו "אחריות לאומית", "כלכלה עם חמלה" ו"מנהיגות חזקה".
 

ערב רב

New member
אני חושד שהוא מושתל של שרון

שנועד להשמיץ את נתניהו מבפנים, ככלות הכל את מקומו בכנסת הוא כנראה יבטיח ושום דבר לא ימנע משרון למנותו לשר בממשלה הבאה אם ירכיבה.
 
למעלה