מופז: מסתירים ממני הדו``חות הכספיים

מופז: מסתירים ממני הדו``חות הכספיים

בראיון לרשת ב` אמר הטוען לכתר שאול מופז שמסתירים ממנו ומשאר חברי הסיעה את הדו``חות הכספיים של קדימה המתעדים את היווצרות הגירעון הענק של קדימה.
 
ממה חוששת לבני? איילה חסון רומזת..

ככל הנראה בדו``חות החשאיים נקובים סכומי עתק הנאמדים בעשרות מליוני שקלים ששולמו ליועצים והפרסומאים ארד ואדלר...
 

yigal1602

New member
עזבי תמר..

בלי ארד\אדלר לליבני אין בכלל מה להגיד , בובה על חוט. לצערי אין מנהיגות אמיתית בשטח, לא ליבני, לא מופז , לא ביבי , והאמת אין אף אחד בשטח שיכול להנהיג. ישראל בהחלט בבעיה קשה.
 
הבעיה היא של השמאל

לימין יש מנהיגות ברורה, ביבי הוא מנהיג על מעלותיו וחסרונותיו. לנו בשמאל אין מנהיגות מאז רצח רבין ז``ל ובוואקום הנורא הזה משתחלים שקרנים וצבועים כשהשיא זה הצגת ציפי לבני כמנהיגת השמאל. זה מקומם!!
 
מנהיג השמאל הוא נתניהו התבוסתן שמוכר את ארץ

ישראל ,הוא לא סתם שמאלן ,הוא שמאלן קיצוני ,שיפנה יהודים מהתנחלויות ,אז ציפי באמת לא מנהיגת השמאל ,היא מנהיגת היושר ,מנהיגת ההגינות ,מנהיגת העם השפוי ,ואתם חבורת בסטיונרים עלובים ,תמשיכו לגנוב בשוק כסף מהמדינה ,כפי ששטיינמץ קבע !תשאלי אותו אם זה נכון ?
 
טיפש. אני מצביעת מרצ

אני רחוקה מביבי יותר ממה שאתה רחוק מלהיות חכם. אני ממליצה לציפי למצוא לה מליץ יושר מוצלח יותר
 

ATAF151

New member
ציפי לבני היא אכן מנהיגת השמאל

העם נתן לה את המקום הראשון מבין כל מפלגות השמאל ובפער משמעותי מהעבודה וברק. זה לגיטימי שהיא לא מוצאת חן בעינך, יש גם רבים שמתעבים את ביבי וחושבים שהוא שקרן, מניפלוטיבי וכו וכו, אבל זה עדיין לא גורע מהעובדה שהוא מנהיג הימין בארץ כראש המפלגה הגדולה בימין. אגב, מאז רצח רבין היו מספר מנהיגים לשמאל כשהבולט בהם היה אהוד ברק, ששוב זכותך לא לאהוב אותו.
 

gershon17

New member
חוץ מזה שקדימה מעולם לא הציגה עצמה כשמאל

קדימה מאז ומעולם התיימרה להיות במרכז. גם בבחירות הנוכחיות. איך פתאום היא הפכה לשמאל?
 

ATAF151

New member
זה סתם לצורך קמפיין בחירות

גם מפלגת העבודה והליכוד מנסים מידי פעם להציג את עצמם כמפלגת מרכז. בארצנו שמאל וימין נקבע בעיקר לפי העמדות המדיניות, וגם לפי הקרבה לדת, ולפי שתי הקריטריונים הללו קדימה שייכת לשמאל.
 

gershon17

New member
אתה החלטת שככה נקבעים ימין ושמאל

ככה אולי אתה קובע את זה, אבל זה לא הופך את זה לאוניברסלי. קדימה מיצבה ועדיין ממצבת עצמה כמפלגת מרכז, ולא כמפלגת שמאל. אם תשאל את כל הח"כים של קדימה באשר הם, הם יגידו לך שקדימה נמצאת מימין למפלגת העבודה.
 

ATAF151

New member
זה ממש לא רק אני

ימין ושמאל במדינה כבר מזמן לא נקבע לפי ראיה כלכלית סוציאליסטית או קפיטליסיטית, אלא לפי הראיה המדינית וקצת גם לפי הקרבה לדת. והראיה המדינית של קדימה אולי קצת יותר ימנית מיוני העבודה שקרובים למרץ, אבל בסך הכל מי שמוכן לפתרון שתי מדינות שכולל גם החזרת רוב השטח + חילופי שטחים הוא נחשב לשמאל. והנה קדימה לא הסכימה להיכנס לממשלת ביבי בגלל עניינים מדיניים ודווקא העבודה שהיא כביכול שמאלית ממנה כן הסכימה.
 

gershon17

New member
אתה טוען שקדימה נמצאת משמאל לעבודה?

זו הטענה שלך כרגע?
 

ATAF151

New member
לא

אני טוען שקדימה היא כמו הזרם המרכזי בעבודה, כלומר היא מעט יותר ימנית מהממוצע במפלגת העבודה כי אין בקדימה אנשים בעלי דעות כמו של מרץ כמו למשל יולי תמיר, שלי יחמוביץ, אופיר פינס ועוד. ואם אתה מתייחס לזרם המרכזי בעבודה כאנשי מרכז ולא שמאל, אז אתה יכול גם להתייחס לקדימה כמפלגת מרכז.
 

69הרצל69

New member
קדימה היא מפלגת ימין

קדימה בניגוד להבטחותיה לפנות לפחות את ההתנחלויות שמזרחית לגדר המשיכה את הרחבת כל ההתנחלויות, וציפי לבני גם הייתה מאוד גאה שהיא גם ניהלה משא ומתן עם הפלסטנאים וגם הרחיבה את ההתנחלויות. מבחינה כלכלית, וזאת עובדה קדימה עוקפת מימין את הליכוד.
 

ATAF151

New member
ממש לא

לבני הרחיבה התנחלויות הסמוכות לגדר ואשר יש כוונה לספכם לישראל במסגרת חילופי שטחים. ואגב, ההתנחלויות גדלו גם בתקופות בהן מרץ הייתה בקואליציה. מבחינה כלכלית אין שום אדם ימני יותר מביבי, ואין שום הבדלים כלכליים בין קדימה לרוב מפלגת העבודה (פרט אולי לעמיר פרץ ושלי יחימוביץ).
 
ולכן קדימה קיבלה יותר קולות מהשמאלנים של הליכ

הליכוד !והליכוד הוא שמאל קיצוני היום !
 
למעלה