מוצרי איפור וטיפוח לנערות בסיכון לראש השנה

hilala20

New member
מוצרי איפור וטיפוח לנערות בסיכון לראש השנה

לכבוד ראש השנה פורום יופי וטיפוח אישי, פורום איפור ופורום למען הקהילה אוספים מוצרי טיפוח ואיפור כשי לראש השנה לנערות בסיכון. אנו מזמינים אתכן לתרום לנערות בסיכון מוצרי איפור וטיפוח, קרמים, בישום, או כל דבר אחר בתחום הטיפוח והאיפור שנמצא בביתכם ולא בשימושכם ויכול לשמח נערות בסיכון. אנא מכן, ע"מ לכבד את הנערות בבקשה תרמו רק מוצרים שראויים לשימוש ואריזתם אינה פגומה. תודה. את התרומות ניתן לשלוח בדואר עד ה- 2/9 לכתובת הבאה: אתנחתא - דיור מוגן לנוער במצוקה דרך חברון 106 ת.ד. 10484 ירושלים 91104, עבור מאשה לאחר קבלת התרומה ידאגו לארוז יפהאת המוצרים ולהעניקם כשי לראש השנה לנערות בסיכון. תודה בשם מנהלות הפורומים. נשמח לשיתוף פעולה עימנו
 

נועית10

New member
../images/Emo207.gifתרומת מוצרים חדשים ע"י חברות ומפעלים

במידה ולמישהו יש קשרים עם חברות ומפעלים בתחום האיפור, בישום והטיפוח שיסכימו לתרום מוצרים חדשים, נשמח לפקסס לכם מכתב בקשה מסודר עם לוגו של אתנחתא. תודה
 
../images/Emo45.gifאני אשמח לתרום

יש לי הרבה מאוד גלוסים שלא נמכרים בקומונה וחבל שהם יתקלקלו.
 

rainbow5

New member
לפי מה שנכתב בפורום השכן

כל עוד המוצרים במצב טוב ומכובד אפשר לשלוח. תחשבי על זה כמו החלפה - אם זה מוצר שהיית שמחה לקבל, אז למה לא?
 

hilala20

New member
תלוי באיזה מוצר מדובר

מסקרות למשל בפירוש לא לשלוח אם השתמשתן. עפרונות אפשר לחדד ולהעביר עליהם ספוגית עם אלכוהול לחיטוי. מצלליות אפשר להוריד שכבה עליונה עם טישו. מברשות - לנקות ולחטא לפני ששולחים. קרמים, אם באים בשפופרת הכל בסדר, ואם באים במיכל - גם, להוריד שכבה עליונה. שפתונים גם כן אפשר להוריד שכבה עליונה ואפילו לחטא עם אלכוהול. גלוסים בטיובה - לחטא את הפיה. גלוסים עם מברשת עדיף שלא כמובן. מה עוד? שכחתי משהו?
 

FoolishlyFab1

New member
חשבתי לשלוח מסקרה

שהשתמשתי בה אבל אחרי מה שאמרת אני לא אשלח אפילו שאני מאוד מאוד נקייה כמו שלא הייתי משתמשת במשהו שבן אדם זר השתמש בו(טסטרים של גלוסים או אודמים אני מנקה ממש טוב לפני שאני שמה) אני לא רוצה שמישהי אחרת תשתמש בה אפילו שהיא במצב טוב
 

נועית10

New member
../images/Emo41.gifבנות ירושלמיות יכולות להגיע למקום עצמו

בנות ירושלמיות שירצו להביא את הדברים בעצמן ולהגיע לאתנחתא במקום לשלוח בדואר, מוזמנות ליצור קשר עם מאשה מנהלתנית המקום להודיע לפני שהן מגיעות. מאשה 052-3833369 תודה
 
../images/Emo47.gif

אני קוראת כאן מדי פעם, ודווקא הפעם החלטתי להגיב. לפי דעתכן הכנה, אנשים שנמצאים במצוקה, בסיכון מסוים, יעדיפו אוכל ותמיכה, או קרמים וצלליות? נכון, זה ישמח אותם, זה גם חשוב. אבל לפי דעתי, זה יעניין אותן הרבה פחות מאוכל, או עזרה שהן צריכות לקבל. ערב טוב.
 

נועית10

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gifלגבי מזון-אנחנו מארגנים אוכל לראש השנה

כמו בכל חג אנחנו דואגים להם למזון ובתחילת שבוע הבא יהיה פרסום בפורום למען הקהילה לגבי מזון שאנחנו מארגנים להם לערב ראש השנה ולחג עצמו ומי שירצה לסייע בשמחה. המון תודה ויום נפלא.
 

hilala20

New member
אי אפשר לעשות הכל

את לא מכירה אותי, אבל אם היה לי את הכוח לשנות עכשיו את כל העולם ולעזור בכל דרך אפשרית לכל מי שנזקק, לא הייתי כאן עכשיו והייתי עושה זאת. למה אי אפשר לעשות משהו בכוונה טובה ושלא יצוץ מישהו שיהיה לו מה להגיד על זה? ואת יודעת מה? אני גם לא ממש מסכימה איתך, כל ההנזקקים אומנם צריכים מזון, אבל בד"כ מה שחסר להם זה דברים בשביל הנשמה - וזה אומר משחקים לילדים, זה אומר מוצרי טיפוח ואיפור לנערות ולנשים. זה אומר דברים שהם בגדר מותרות והם לא יכולים להרשות לעצמם כי כל מה שהם עושים עם הכסף שיש להם זה רק לקנות אוכל ודברים קיומיים אחרים... אף אחד כאן לא ממעיט בערך האוכל, הכסף או התמיכה שאנשים זקוקים להם, אבל לפעמים קצת איפור מוביל מישהי לחשוב - "אני יכולה להיות כמו כולם" והאושר הרגעי הזה יכול לעשות להן את החג. והדברים האלה לפעמים שווים הרבה יותר מפסיכולוג שמוסדות הרווחה נותנים לילדות האלה וממש לא בא להן לדבר איתו. לא חושבת שזה משנה מה תורמים, העיקר שתורמים. כל אחד עושה מה שהוא יכול. ואם דברים סתם יושבים על המדף, למה שאחרות לא יהנו מהן?
 

nishlup

New member
מסכימה לחלוטין ../images/Emo45.gif

בנות צעירות למזלן הגדול, יכולות לשכוח קצת מהמצב בו הן נתונות אם יהיו להן פינוקים חומריים כמו לכל אחת בגילן שיש לה יכולת כלכלית לרכוש . אני חושבת שתמיד פיצ'פיקעס שבנות אוהבות יכולות להרים להן את המוראל לא פחות מכל דבר אחר. בנות בגיל הזה חושבות גם על איך שהן ניראות ופחות מקנן בהן הצד ההישרדותי (תודות לגילן הצעיר) כל הכבוד על הרעיון, ואני אשמח ביותר להשתתף.
 

noziz mum

New member
נישלופ, אהבתי מאוד את החתימה שלך ../images/Emo13.gif../images/Emo45.gif

 
../images/Emo45.gif מה גם שיש המון עמותות שדואגות

לאוכל לנזקקים, כי זה דבר מאוד בסיסי. הניזקקים עצמם- יוציאו כסף על אוכל ולא על מותרות. לרוב הגדול של מה שמוגדר "עניים" לא חסר אוכל, כי אם דברים אחרים וכבר היו כמה וכמה מחקרים שהראו שתחושה של "עני" לא באה בהכרח עם חוסר באוכל כמו שהיא באה בהרבה מיקרים עם מחסור ב"מותרות"
 
למעלה