מורה לחיים
לגילי ולכולם

בזבזבז

New member
מורה לחיים../images/Emo35.gif לגילי ולכולם

כל מיני קורסים ללמוד מודעות עצמית וכל מיני דברים כאלה כמו אסטרולוגיה נורמולוגיה קלפים, מציעים לנו ל{פשוטי העם}. מה דעתכם על כל הקורסים האלו ועוד יותר חשוב מזה, איך הייתם בוחרים את המורה שלכם,איך הייתם יודעים שהוא לא אחד שרק רוצה את הכסף שלכם ולא מעניין אותו אם תלמדו ואם תידעו משהו, איך תידעו אם הוא מורה אמיתי או כמו שכתבתי בכותרת "מורה לחיים". תודה מבז:)
 
היי בזבזבז

אני גיליתי שהדרך שהכי מתאימה לי היא להשתמש בהמלצות של אנשים סביבי, אומרים שאין הנחתום מעיד על עיסתו, אבל אם יש לנחתום חבר שמכיר אותי גם כן, או לחילופין אם לי יש חבר שמכיר את הנחתום, והוא ממליץ לי לאכול את הלחם שהנחתום הכין אז סבבה.
 

Vanessa123

New member
תשאלי את הקלפים

אני גיליתי אותם לפני מספר חודשים, וזה משהו נפלא!!! על כל השאלות מהסוג הזה הם עונים לי, וגם על עוד המון אחרות. אחוז הטעויות יורד עם הנסיון. אני אישית כבר מרוצה בהחלט מהתוצאות שלי.
 

netad169

New member
הקשבה לעצמי

הקשבה לאינטואיציה שלי. הקשבה לדבר הראשון שעולה - תמיד מוביל לבחירה נכונה. כל התשובות נמצאות בתוכי. החוכמה היא להקשיב. ערב נעים
 
הרבה מורים כאלה מקיימים גם פורומים

באינטרנט. אפשר להתכתב איתם בפורום שלהם ולהתרשם ממקור ראשון לפני שקופצים ישר למים עמוקים.
 

kung fu

New member
הקשבה לעצמי.

תחושה פנימית. ראייה. בהירות פנימית. חיבור לעצמי. אלו הכלים בהם אני משתמשת. פשוט יודעים את זה. לומדת קונג-פו יותר משלוש שנים (הגעתי דרך פורום באינטרנט אליו) עובדת עם הילרית כשלוש שנים. (הגעתי דרך המלצה אליה) אבל בדרך הייתי בקורסים חד פעמיים שהגעתי אליהם דרך האינטואיציה החזקה שלי.
 
על בחירת המורים, איך אני יודעת

אהלנים בז
יופי של שאלה שאלת, כי אכן, הרשת די מוצפת בכאלה שפותחים סדנאות וקורסים המבטיחים לנו נפלאות.
איך אני בוחרת את המורים שלי? אני חושבת שבהרצאת המבוא לפני כל קורס, אני מקבלת תחושה (קראו לזה פה אינטואיציה) שמספרת לי האם המנחה שעומד מולי עשוי למלא את הציפיות שלי מהקורס שאני מבקשת ללמוד.
אני לא יודעת אם אני מוכנה לסמוך על המלצות של חברים, גם אם אני מקשיבה להם, משום שרק כאשר אני נפגשת עם המנחה/מורה, אני "יודעת" אם מתאים לי או לא.
מנחה שמשאיר עלי רושם חזק למשל, אך אינני זוכרת דבר מהערב הזה, מלבד דמותו.. לא ממש מעניין אותי. לעומת זה, אם אני זוכרת את הדברים שנאמרו בהרצאה, פחות מאשר את המורה, אני חושבת שלקורס הזה אני הולכת.
מורה/מנחה, שמבקש להשאיר רושם אישי, כלומר רושם של עצמו יותר מאשר החומר שהוא מעביר, מבחינתי פחות מושך אותי לקורס.
ומה עם מחירים? ומה עם שרלטנים? במקרה זה, התקיים דיום לפני ימים אחדים בפורום אחר בפרדס, הנה אני מפנה אליכם גם שאלה כזו: מיהו שרלטן בעינכם? איך נדע לפני כן אם בכלל? סתם נושא שהפריע לי. אגב, הדיון על שרלטנים וכיו"ב התקיים בפורום טארות, והוא מתייחס לתחום הקריאה בקלפים בעיקר.
גילגילגיל
 
למעלה