מורה שלא מוכנה לסייע../images/Emo7.gif
שלום! בני בכתה א'. מאובחן ADHD. כרגע במהלך איזון תרופתי והמורה מודעת לכך. הילד חולמני ולא מספיק להעתיק מהלוח. אנחנו מקווים שהטיפול התרופתי יועיל, אבל אין ערובה לכך שיהפוך אותו לזריז. הוא פשוט לא כזה. המורה, מצידה, מוכנה "לסייע" בכך שתסמן לו בחוברות איזה עמודים להשלים, אבל מסרבת לכתוב לו במחברת קשר את מה שהיה בלוח. היא טוענת שזה מוגזם לצפות ממנה לכתוב במחברת קשר כל יום. אפילו בכתב יד ולא בדפוס מנוקד. "לפעמים כותבים 4 שורות בשיעור. זה נראה לך הגיוני????" כך היא אומרת. כן. זה נראה לי הגיוני. לא נראה לי הגיוני להשפיל את הילד לפני חבריו ו/או הוריהם ולהתקשר מדי יום לשאול מה כתבו בכיתה... מדובר בילד חכם מאוד שפשוט ייוותר מאחור. עוד מעט יתחילו "לתת גז" מבחינה לימודית ואני מאוד מודאגת. האם המורה צריכה להיעתר לבקשתנו או שהדבר תלוי בטוב ליבה ונכונותה לעזור ותו לא? אם כך, הנוכל לדרוש להעביר את הילד לכיתה אחרת עם מורה יותר אנושית?
שלום! בני בכתה א'. מאובחן ADHD. כרגע במהלך איזון תרופתי והמורה מודעת לכך. הילד חולמני ולא מספיק להעתיק מהלוח. אנחנו מקווים שהטיפול התרופתי יועיל, אבל אין ערובה לכך שיהפוך אותו לזריז. הוא פשוט לא כזה. המורה, מצידה, מוכנה "לסייע" בכך שתסמן לו בחוברות איזה עמודים להשלים, אבל מסרבת לכתוב לו במחברת קשר את מה שהיה בלוח. היא טוענת שזה מוגזם לצפות ממנה לכתוב במחברת קשר כל יום. אפילו בכתב יד ולא בדפוס מנוקד. "לפעמים כותבים 4 שורות בשיעור. זה נראה לך הגיוני????" כך היא אומרת. כן. זה נראה לי הגיוני. לא נראה לי הגיוני להשפיל את הילד לפני חבריו ו/או הוריהם ולהתקשר מדי יום לשאול מה כתבו בכיתה... מדובר בילד חכם מאוד שפשוט ייוותר מאחור. עוד מעט יתחילו "לתת גז" מבחינה לימודית ואני מאוד מודאגת. האם המורה צריכה להיעתר לבקשתנו או שהדבר תלוי בטוב ליבה ונכונותה לעזור ותו לא? אם כך, הנוכל לדרוש להעביר את הילד לכיתה אחרת עם מורה יותר אנושית?