מזה השטויות האלה???????????????????

shkool

New member
מזה השטויות האלה???????????????????

הייתי לפני כמה ימים בספרייה והסתכלתי על לקסיקון לחלומות ואני חושב שזה שטויות מה שרשום שם ולכל אחד יש משמעות אחרת לדברים מסויימים... למשל, נגיד רשום בספר הזה שאם תראה בחלום שלך קוף אז זה סימן שיקרה משהו רע(סתם דוגמא) ונגיד שיש איזה מישהו שעובד בגן חיות בכלוב של הקופים :) הוא בטוח יחלום על קופים באיזה שהוא שלב בחיים שלו, אז יהיה לו מזל רע??? מזה השטויות האלו??????
 
שדים ורוחות...

מסכים איתך. חלומות זה לא ``הוקוס פוקוס``, שדים ורוחות רעות.... החלום מתקשר באופן ישיר לעולם הסמלים של החולם, והחולם, לרוב, הוא הפותר הטוב ביותר של חלומותיו(כמובן שזה תלוי במידת מודעותו הפנימית...) כמו כן, יש סמלים קולקטיבים שמוסכמים על הרוב..... כך שאם מישהו חולם על כלב שחור וגדול, שחוסף שינים אל החולם, סביר להניח שזה בא לבטא פחד מסויים... חלומות פז, נטולי קופים...:) רואה בכוכבים.
 

shkool

New member
סמלים קולקטיביים? לא חושב.......

יש דברים מפחידים כמו כלבים שחורים וגדולים שחושפים שיניים אבל לחלק מהאנשים דבר זה אינו מפחיד אז אני לא כל כך מסכים עם הקולקטיביות הזו שלך כי אצל כל בן אדם זה אחרת.... חלומות פז, נטולי כלבים שחורים וגדולים :) shkool.
 
מממ......

השאלה היא, האם זה מפחיד אותך??? ו...מי שזה לא מפחיד אותו, סביר להניח, שלא יחלום על זה.....(יש כאלה??) כמו כן, כמעט כל אחד חווה, בדרך זו או אחרת, חלום של נפילה, ממנו הוא מתעורר בבהלה.....איך אתה מסביר את זה? רואה בכוכבים.
 

shkool

New member
תגובה

מוזר.....אני כל הזמן שומע על חלומות כאלה ולי בחיים לא היה כזה חלום של נפילה... :-( קראתי באיזה ספר שאדם נולד עם שני פחדים עיקריים(כל השאר הם נרכשים): הפחד למות והפחד ליפול כך שנפילה היא באמת סמל קולקטיבי כי הפחד הזה נמצא אצל כל אדם... נ.ב יש הטוענים שנפילה בחלום זה סוג של חזרת הגוף האסטרלי שלך לגוף הפיזי שלך...(אם אתה יודע בכלל מזה הקרנה אסטרלית).. shkool
 
על נפילות ואבותינו.....

חלומות נפילה הם חלומות שכולם חווים בדרך זו או אחרת...ואני מאחל לך שלא תחלום על נפילות ושחלומותיך יבטאו רק נסיקות. חלומות נפילה, בד``כ, מבטאים פחד; פחד מכישלון, פחד מלטעות, פחד מהלא נודע והרשימה עוד ארוכה. הפירוש תלוי במצבך הנפשי בתקופה בה חלמת, בשאר החלום העוטף את הנפילה ובעולם הסמלים שלך. יש הגורסים כי טראומת הנפילה חרוטה במוחנו עוד מימי קדם, בהם נהגנו לישון על עצים. אחד מהפחדים שהיו לאותם אנשי קדם מהעצים, היה ליפול. לכן, נהגו לקשור עצמם לעצים לפני השינה, אבל........היו שנפלו...... בקשר לחזרת הגוף האסטרלי......לא שידוע לי...למרות שזה נשמע הגיוני, בד``כ מתעוררים לפני שמתרסקים. בכל זאת, קשה לנו לתאר בחלום את חווית המוות.... ו..אתה מוזמן לספר לכולם על ידיעותייך בנושא ההקרנה האסטרלית(אם יש לך כאלה....). חלומות פז, רואה בכוכבים.
 
בדיוק מה שרציתי לומר

קראתי על זה בספר, על הקרנה אסטרלית וחזרת הגוף וכל זה. זה לא ממש לחלום שנופלים, זה יותר להיות מנומנמים או חצי ישנים ואז יש תחושה של נפילה, הגוף קופץ טיפה, וזה סימן לחריגה של הגוף האסטרלי. (אני משתמשת במינוחים של shkool כי אני לא זוכרת אותם בעצמי... אני מקווה שהם נכונים). זה קורה לי תמיד!
 

shkool

New member
את לא לבד.....

גם לי זה קורה אבל אני לא בטוח שזה כמו שקורה לך... אני למשל, ממש בתחילתו של החלום חלמתי שאני משחק כדורסל וחבר שלי מסר לי את הכדור אבל ממש חזק ואני מההדף של הכדור קפצתי עם הגוף, לזה התכוונת? shkool
 
לא בדיוק...

זה לא קורה לי במהלך חלום, אני פשוט ישנה או חצי ישנה ואז אני מרגישה שאני נופלת פתאום מהמיטה, הגוף שלי קופץ או מתכווץ ואני מתעוררת בבת אחת ונאחזת במזרן... זה לא כל כך נעים.
 

E-raze

New member
מבין על מה את מדברת

גם אצלי זה קורה יותר מדי פעמים (למרות שבזמן האחרון למזלי זה לא קרה לי) וזאת הרגשה מעצבנת ביותר ו... לא ידוע איך לתאר את זה. מי שזה קרה לו יודע מה ההרגשה. מעניין אותי לדעת בכלל איך זה קורה אם זה קורה סתם ככה ללא שום סיבה (זאת אומרת, זה קורה הרי -לי לפחות- כשאני לא חולם, וכמו שהצב מנגד אמרה זה קורה כשמנמנמים או כשחצי ישנים ולא בשינה עמוקה). מישהו יודע?
 
נים לא נים......

אסטרלי או לא אסטרלי, מה שקורה זה שהרבה פעמים, בד``כ לפני שנרדמים, המוח נמצא המצב של נים לא נים, חלק במציאות וחלק כבר מתחיל לרקום חלום. ואז, כשאנחנו יוצרים את החלום, תוך זמן קצר נגלית לעינינו תמונת מצב שהמוח הער מתרגם כמציאות. ואם החלק החולם יוצר,למשל, כדור שמתקדם לכיוונינו במהירות, אזי, האינסטינקט העירני שלנו, שעדיין מתפקד, קופץ ומנסה להתחמק. בד``כ מתעוררים, אחרי זה, עם דפיקות לב מהירות.....עוד יעברו מס` שניות עד שהמוח יבין שזה היה חלום. חלומות פז, רואה בכוכבים.
 
למעלה