מזלות ומיניות

פריסול

New member
תאומים

בת מזל תאומים: הדרך למיטתה של בת מזל תאומים עוברת דרך הראש, גירוי שכלי מעורר אותה יותר מכל. היא סקרנית ודורשת את המושלם, השילוש המקודש, התאמה שכלית, נפשית ופיזית. מילים ורעיונות חדשים מגרים אותה במיוחד רק אחרי שיחה מעוררת היא מרגישה עצמה מוכנה למהלך המיני. היא רוצה להחליט מהי מידת ההתקדמות אז אל תתנפל עליה בבקשה. המזג המיני והנפשי אצלה נתון לשינויים מהירים, היא יכולה להיות מלאת תשוקה לכמה רגעים ופתאום היא מתקררת, הסקס בעיניה הוא פחות צורך גופני ויותר רצון להתנסות, הסקרנות היא שם המשחק.היא זקוקה למשחק מוקדם, אך תהנה גם מחפוז במושב האחורי במכונית.היא נהנית מקשת רבה של משחקי מין החל מהתנוחה המסיונרית בה היא יכולה לראות את עיניו של בן זוגה וכלה במשחקי סאדו מאזו קלים שבהם היא גם הנשלטת וגם השולטת לסירוגין, זהו מזל של כפילות ולכן היא מתגרה מיחסים הומוסקסואלים, היא יכולה למצוא את עצמה לובשת דילדו וחודרת אל הזכר זו אחת מהפנטזיות הכמוסות שלה.. היא יכולה להיות צנועה ומופקרת באותה המידה. המומחיות שלה היא לעשות 2 דברים בבת אחת .כך שהגבר יהנה מאוד מליקוק של איברו תוך כדי שהיא צובטת לו בפיטמה ומלטפת את עכוזו.כמעט כל דבר חדשני מדליק את בת מזל תאומים, היא תהנה להתנסות בכל צעצועי המין והויברטורים הקיימים בשוק. בן מזל תאומים: בן מזל תאומים התזזיתי והחסר מנוחה אינו מבקש לעצמו הרבה, הוא רק רוצה את המאהבת המושלמת.מישהי שתעורר את שכלו ואת דימיונו ותגרום לו להנאה מרובה כי הוא אינו יכול להשאר במקום אחד לנצח. בן מזל תאומים הוא כמו פרפר שמרחף מפרח לפרח.הוא אינו מלא תשוקה וייצרי במיוחד. המין הוא חוויה לא רק לסיפוק צרכיו הפיזייים.אלא הרעיון עצמו הוא שמעורר בו עניין לכן קשה למצוא בני מזל תאומים נאמנים לאישה אחת. הוא מתכנן את כיבושיו במומחיות, הוא אלוף במילים ויתן לאישה לשמוע בדיוק את מה שהיא רוצה. בסקס הוא יצירתי מאוד הוא אוהב לשנות תנוחות כי הגיוון אצלו הוא שם המשחק. הוא נהנה להשתמש בכל דבר חדשני החל מצעצועי מין וכלה במשחות לגירוי והשהייה, הוא אוהב לדבר במהלך הסקס ואוהב שמדברים איתו. הוא יהנה להתנסות בקשת של משחקי מין, וכמעט שום דבר לא ירתיע אותו.הוא ידוע בפתיחותו הרבה וכדאי לאישה שאיתו להמציא כל פעם את עצמה מחדש כדי לא לשעמם אותו. כי האויב הגדול ביותר של התאומים הוא השעמום. הוא נדלק ממין קבוצתי, כיוון שזה מספק את סקרנותו גם לצפות ולחקות את המתרחש לידו. יכולה להיות לו נטיה לדו מיניות הנובעת מסקרנותו הטבעית.
 

פריסול

New member
שור

בת מזל שור: ונוס כוכב האהבה והיופי שולטת עליה לכן בת מזל שור היא נשית וחושנית. היא יודעת את כל תכסיסי הפיתוי ואין גבר שמסוגל לעמוד בפניה. עם כל זאת היא שמרנית מטבעה ומחפשת את הבטחון והיציבות. היא רומנטית ללא תקנה והמפגש המיני צריך להיות מתוכנן עד הפרט האחרון. היא אוהבת מותרות, ויופי מעורר אותה, לכן תענוד תכשיטים ותתבשם לפני המפגש המיני. היא מתגרה כאשר מרפרפים על גופה נוצה ארוכה, או פיסת פרווה נעימה, קצות העצבים שלה מאוד רגישים למגע והיא אוהבת שמלקקים אותה באיטיות ועדינות לאורך כל הגוף. עשיית האהבה אצלה הוא צורך והיא מעדיפה מאהב איטי ומסור כך שלא תמהר לחדור אליה עד שהיא מוכנה, היא נהנית מכל סוגי המגע הגופני כך שמעשה האהבה יכול להתחיל במסאג' מפנק מקצות הרגליים עד הראש. יש לה צורך עצום במין אוראלי והיא נהנית מאוד ממציצה וליקוק הפין. יש בנות שור שמתנסות ביחסים לסביים וקשה להן להגמל מכיוון שהן נהנות מהעדינות והרכות הנשית. בן מזל שור: בן המזל נחשב למאהב אידיאלי מסור וסבלני. יש לו תיאבון מיני שופע והוא מתייחס למין כצורך בסיסי ממש כמו אוכל. יש קשר בלתי נפרד בין מין לאוכל אצל גבר בן מזל שור. הוא לא גבר של חפוז בשירותים, הוא מתכונן לרגע התשוקה כשהוא מעמעם אורות בוחר מוזיקה מתאימה ומוזג יין. הוא עקשן כמו פרד ושהוא החליט שאותך הוא רוצה הוא יחכה לרגע המתאים. הוא גבר חם וחושני שנהנה מאוד ממין אוראלי. הוא יעסה לך את הגוף עם שמנים ריחניים ואז ימצוץ לך את אצבעות רגלייך לאט לאט, אל תאיצי בו, הוא ילקק אותך מלמטה למעלה ויגרה אותך באיטיות רבה עד שיגיע לדגדגן. ליקוק הדגדגן זה אחד הדברים האהובים עליו ביותר. הוא אוהב את הסקס פשוט ישיר וטיבעי בלי התחכמויות מיותרות. הוא מתגרה מריחות גוף, מריח זיעה של אישה זה משפיע עליו כמו סם אהבה בן מזל שור יכול להתנסות ביחסים הומוסקסואלים ולהנות מהם, כי כמו שהבנו הסקס אצלו הוא דחף טבעי וחזק. האיזור הרגיש אצלו הוא העורף והצוואר, נשיקות וליקוקים עדינים יעוררו וידליקו אותו.
 

פריסול

New member
טלה

בת מזל טלה: בת מזל טלה היא שחקנית מושלמת, דרמטית ונועזת. היא האישה שתסעיר את רוחך, נפשך וכמובן גופך, היא סקסית בטירוף וכל כולה מיניות מתפרצת.היא מאוהבת באהבה ועד שלא תמצא את אביר חלומותיה היא תפלרטט ותחזר אחרי כל זכר בסביבתה.היא חייבת להיות דומיננטית ויש כאלה שיאשימו אותה בשתלטנות.הזהר ידידי כשאתה לוקח לך בת מזל טלה אל תיתן לרושם של אישה נשית ומופלאה זו לעוור את עינייך, רגליה נטועות באדמה והיא יודעת בדיוק מה היא רוצה ואיך להשיג את מטרותיה. במיטה היא נדלקת בקלות, רק אמור לה איזה גוף יפה יש לה וכמה אתה אוהב לרדת לה וכמובן תרד לה בהתלהבות ואל תישכח ללטף לה כל חלק בגוף היא אוהבת שמעריצים אותה ואת יופייה. אל תהיה עדין מידי איתה, תראה לה שאתה בשליטה, היא אוהבת גברים אמיתיים. לא אכפת לה במיוחד איפה לעשות אהבה, התיאבון המיני שלה חייתי והיא מגיעה לאורגזמה בקלות. אבל תזהר לא לגמור מהר מידי כי אז היא תצטנן ותתרגז. היא אישה חמה, תצפה ממנה שתגנח תצעק ותישרוט אין בה עכבות האישה אוהבת מין ויודעת את המלאכה. נשים מסויימות בנות המזל נוטות לשחק את משחק המלכה והעבד, הן אוהבות להיות דומיננטיות ואל תתפלא אם באחד הימים היא תפתיע אותך עם בגדי עור ושוט. התנוחה האהובה עליה היא כמובן שהיא יושבת על הגבר ושולטת בקצב. האיזור הרגיש אצלה הוא הראש, לטף את שיערה, העבר את האצבעות על פניה ומובטח לך שהיא תהיה שלך. בן מזל טלה: הגבר בן מזל טלה הוא אנרגטי דומיננטי סוחף וכולו נוטף מין, ואי אפשר לעמוד בפניו. הוא הגבר שיכבוש אותך בסערה, באימפולסיביות ולעיתים גם בחוסר סבלנות. הוא רוצה לכבוש ומהר, אין לו סבלנות למשחקים מקדימים, הוא תוקפני ולעיתים נוטה לסאדיזם.יש לו פנטזיות של שליטה והוי לה לגברת שתגרה אותו ולא תקיים את הבטחתה. כשהוא נכנס למשחק אז כל כולו דוחף קדימה, הוא ינשק אותך בהתלהבות ובתשוקה, הוא לא ממהר לרדת וללקק לבחורה, זאת יעשה רק אם אוהב הוא אותה באמת. המטרה שלו היא לחדור ולהראות את ביצועיו. התנוחה האהובה עליו היא שהאישה כורעת על ארבע והוא חודר מאחורה כך הוא מרגיש שהוא בשליטה. הדחפים המינייים שלו חזקים מאוד וקשה לו להיות נאמן לאישה אחת. מין קבוצתי מעורר אותו כי הוא אוהב להציג את רעיונותיו המיניים. הוא לא שגרתי במין ואוהב את החריג ואת המשוגע הוא לעולם לא יהיה פאסיבי בסקס, הוא תמיד יהיה הכובש והשולט.
 

Fire Of Heaven

New member
תמיד ידעתי שאני מוצלח../images/Emo98.gif

רק מזל שיש גם השפעות של שור שקצת ממתנות.
 
למעלה