מזל טוב, דרך צלחה (וברוך השם)

יניב1

New member
מזל טוב, דרך צלחה (וברוך השם) ../images/Emo3.gif

זה היה צריך לקרות כבר מזמן ואני (יחד עם ענת ועוד הרבה מאוד אנשים) שמח שיש לטל-נובלות פורום משלהן. ככה לא יווצר בלבול בין שני הפורומים וכל אחד יישאר בבית שלו. רק מעניין אותי מה (ואם) יקרה כשאנשים ייכנסו לכאן וישאלו "מה, אתם לא מדברים גם על אופרות סבון?" ו"מה ההבדל?"
 

טל*tal

New member
מה שיקרה זה....

נסביר להם מה ההבדל לפני הכל.. ואם יהיה מצב שבו אנשים יתחילו לדבר על אופרות סבון, נשלח אותם לדבר על זה בפורום של אופרות סבון.
 
כעיקרון אין הבדל כל כך גדול...

טלנובלות ואופרות סבון הם סדרות דרמה, רק שטלנובלות מיסתיימות מתי שהו ואופרות סבון נימשכות ונימשכות ולא ניגמרות בחיים, כמו היפים והאמיצים, לחיות את החיים וכאלה... רעות.
 
מה הקטע שלך יניב?

נגיד להם שיש פורום לאופרות סבון!! חוצ´מזה שבאנו ושאלנו אותכם כל מיני דברים על טלנובלות וכתבנו שם וכו´...לא היה ת´פורום של הטלנובלות!!!!!! אז פשוט נגיד להם שעכשיו יש פורום של טלנובלות...ויש פורום של אופרות סבון!!!!!! ולא נמחק להם ת´הודעות (אני מקווה)-נסביר להם...וגמרנו!!! סלאמאת
 

טל*tal

New member
עזבי חני....

סתם מתלהבים מזה שהם יכולים למחוק הודעות......
 

טל*tal

New member
רק המנהל של אותו פורום יכול למחוק..

הודעות בפורום שלו..
 

יניב1

New member
טוב, כמו שאמרתי, ברוך השם...

ואגב טל, מחיקת ההודעות תגיע גם אצלך בסופו של דבר, אין לי ספק בזה. זה רק עניין של זמן עד שהפיוזים יעלו לך כשאנשים יתחילו לכתוב שטויות ולעצבן... ימים יגידו.
 
ברור שמחיקה תגיד....אבל לא שישאלו

מה ההבדל בין טלנובלה לבין אופרת סבון!!!!!!! ברור? הבנת? הא? כי זה כן ברור שיגיע מתישהו מחיקה..!! שיציפו...שיקללו....או לא יודעת מה.....! אבל אם ישאלו אותה הרבה פעמים מה ההבדל וכו´ וכו´ וכו´...היא כל פעם תצרף קישור שיש בו הסבר...(נכון טלו´ש?!) קפיש?????? יופי!!!!
 
למעלה