מזל טוב! התחילה העבודה על מחלף דרור

מזל טוב! התחילה העבודה על מחלף דרור

מי שנוסע בצומת דרור יכול לראות כבר את תחילת העבודות בצד הדרום-מזרחי של הצומת - אפשר כבר לזהות את תוואי הכביש העתידי. לפי השלטים העבודות צריכות להסתיים עד ינואר 2014, פחות משנתיים וחצי מעכשיו. מנסיוני, החברות שבונות את המחלפים עבור החברה הלאומית לדרכים בדרך כלל עומדות יפה מאד בזמנים ולפעמים אפילו מקדימות - אם הן לא עומדות בזמנים הן משלמות קנסות גבוהים על כל יום איחור, אז יש להן תמריץ. שנתברך כולנו, מוטב מאוחר מאשר אף פעם.
 
אם יתכננו נכון את הרמזור אין סיבה שזה יקרה

נכון שבפנייה הזו יהיה עדיין רמזור, אבל הוא יהיה ירוק הרבה יותר זמן מאשר היום - כי כל אלה שנוסעים בכביש 4 מצפון ומדרום יצאו ממעגל הרמזור, ולכן המחזור שלו יהיה הרבה יותר קצר. תפסיקו לחלום על מחלף על חללי אסטרונאוטי תלת מפלסי. ככה בנויים רוב המחלפים בארץ, גם בכבישים יותר עמוסים מ-553, והם מסתדרים יפה מאד.
 
אתה מדבר בסיסמאות ופנטזיות, אני מדבר בעובדות.

העובדות הן שהרוב המכריע של המחלפים בארץ בנוי בדיוק ככה, חלקם כוללים כבישים יותר עמוסים מ-553, והם מסתדרים יפה מאד. זה שמוציאים את כביש 4 ממעגל הרמזור יקל גם עליך, ובצורה משמעותית. היום רוב הזמן שבו אתה עומד ב-553 נובע מהעובדה שצריך לתת ירוק ארוך מאד לכביש 4. עם המחלף הזמן הזה ייעלם. אתה יכול לחכות שיבנו פה מחלף כמו מחלף קסם, ואז תעמוד עוד 10-15 בפקקים שנה בצומת העכשווי. בהצלחה, לך על זה.
 

nava800

New member
תפסיק להתלות בעובדות - במחדלי הכבישים בארץ

אולי תצא קצת מגבולות הארץ, סע במרחבי העולם, לא דווקא במדינות המפותחות ביותר, ראה איך הכבישים שם נראים. ואז תתחיל לפנטז כמוני
 
באמת למה להיתלות בעובדות?

עדיף סיסמאות חסרות כיסוי, יותר טוב. הייתי ב-30 מדינות שהן לא ישראל, ותאמין לי שראיתי הכל. חבל על הכסף לבנות פה את מחלף כמו מחלף קסם, אין בכביש 553 הוא לא כביש 6 ואין בו נפח תנועה שמצדיק את זה. חבל גם על הזמן הנוסף שיתבזבז, השטח המיותר שייתפס ע"י הרחבה מיותרת. ובינתיים אין לך תשובה לעובדה פשוטה - הרוב המכריע של מחלפי ישראל בנוי ככה, והם מסתדרים מצוין, תודה ששאלת. כל מה שיש לך לענות זה סיסמאות..
 
למעלה