מזל טוב ובהצלחה רבה

H T S

New member
מזל טוב ובהצלחה רבה

יש לי שאלה מורכבת: אך ניתן לעזור לתינוקת ( 5 ח') א.מנוזלת ב. עם ליחה . בכלל ליחה גם הגדולה (3 ש') די סבלה מיזה והקיאה המון בחורף שעבר.
 

0 אור 0

New member
אדים

הכי עוזר זה אדים: מכשיר אדים, סיר על הגז או אפילו סדין רטוב סמוך למיטה. רצוי לשים מעט עלי אקליפטוס או תמצית אקליפטוס במים. אם האף סתום אפשר לפתוח בעדינות בעזרת צמר גפן טבול במי מלח חמימים. במקום טיפות אף אפשר גם להשתמש בטיפת מי מלח. כדי לא לקבל פצע בעור העדין של האף (בגלל הניגוב) מורחים מעט שמן חוחובה טהור. לגדולה את יכולה להוסיף מעט שמן אתרי מתאים (תערובת מוכנה נקראת אפקל) - אבל לתינוקות אסור להשתמש בשמנים אתריים.
 

אAבB

New member
שמוש בתרופות סבתא בילדים ותינוקות

אני חושבת שהכי טוב יהיה שתתייעצי עם רופא הילדים שלהן כמו שאסור להאכיל דבש תינוקות יש כל מיני חומרים שמהם עשויות תרופות סבתא שעלולות להזיק אם את כל כך רוצה להשתמש בתרופות סבתא ואני יוצאת מתוך נקודת הנחה שרופא הילדים לא יציע את תרופות הסבתא אלא את הרגילות ברוב המקרים את תמיד יכולה ללכת לרופא אחר להתייעץ רופאים מרפואה משלימה כמו הומופאתיים או נטורפתים בטוח מבינים בנושא ויוכלו לייעץ ולעזור אבל תמיד תלכי לאלה במסגרת קופח תחת פיקוח רפואי ובשום פנים ואופן לא לפרטיים כי לא חסרים מתחזים ורמאים וזה ממש מסוכן לאדם מבוגר על אחת כמה וכמה שלבנותיך כל טוב ורק בריאות
 

0 אור 0

New member
דוקא רופאי ילדים טובים מאד ממליצים

על תרופות סבתא ולא על התמכרות לחומרים של התרופות הרגילות. גם אדים וגם שמן לבנדר הינם מספיק בטוחים גם לתינוקות. דבש אכן לא מומלץ מתחת לגיל שנה - ואף אחד לא המליץ עליו בשרשור הזה. והדיעה שחלב גורם לליחה ידועה (אם כי לא מוכחת) אבל בכל מקרה בודאי שאינה מתייחסת לחלב אם של תינוקת יונקת!!
 

wildcat6

New member
הכל תלוי בכמה את מוכנה להשקיע

5 חודשים אם היא יונקת זה מעולה. אבל את מעבירה לה בחלב את הדברים שמשפעים. הכי מומלץ זה להוריד מהאמא דברים שגורמים לנוזלים בגוף כמו שהיו מורידים את זה מהילדה. זה אומר מוצרי חלב, בננות, מוצרי בוטנים (במבה), וסוכר לבן כל הדברים שציינתי הם גורמים לליחה ולנזלת וללחות בגוף את יכולה לשאול בפורום רפואה משלימה הם יחזקו את דברי לשעול אני ממליצה על דרוקסביבי זה עזר גם הבן שלי היה משתעל ומקיא מזה כשהיה קטן. אנחנו התחלנו אוקופנטורה עם הבן שלי לנוזלים באוזנים וזה עזר
 

0 אור 0

New member
בעניין החלב והבננות יש בפורום

רפואה משלימה שתי מפלגות. אני דוקא במפלגה שטוענת שהמוצרים האלו אינם מזיקים לכולם. רק אם לך מוצרים אלו מזיקים כדאי להפסיקם בהנקה, אבל אם לך הם טובים אז אין שום סיבה להפסיקם.
 
למעלה