מזל טוב להקמת הפורום. אני סובלת כבר

nuky1

New member
מזל טוב להקמת הפורום. אני סובלת כבר

19 שנה מטיניטוס וכל מה שאני מנסה עדין לא עזר. עכשו אני בטיפול נסיוני אצל רופא שמטפל בכלי דם. האם יש פה עוד מישהו שסובל כ"כ הרבה שנים?
 

zs1957

New member
שלום ל -nuky1

את סובלת 19 שנים ושום טיפול לא עזר לך? האם ניסית דיאטה דלת מלח ללא טיגון וללא קופאין? זה מאד עוזר ,הרופאים נונתנים את הדיאטה הזאת לחולים. אני לא סבורה שטיניטוס קשור לכלי דם. באם הנך מעונינת לקבל שם של רופא מהדסה בעל מוניטין בטיניטוס אוכל למסור לך במסר אישי בלבד. תרגישי טוב ותדעי שניתן להתגבר על הסבל ולהרפא. זהבה
 

nuky1

New member
תודה על הרצון הייתי אצל הרופא בטיפו

בטיפול כאשר עוד היה באיכילוב בת"א ולא עזר לי. לגבי דיאטה נטולת מלח לא שמעתי כלום אבל מוכנה לנסות. אפשר פרטים מדויקים יותר?
 

דורינה5

New member
גם אני שמעתי

מרופא א.א.ג. ידוע שמדובר בחסימה של כלי דם שמוביל אל האוזן הפגועה. החסימה יכולה להתחיל כבר באחת החוליות באזור הצוואר. הוא המליץ לי על כירופרקטיקה, במיוחד של חוליות הצוואר, אך אני פחדתי מזה מאוד.
 

zs1957

New member
טיפול בטיניטוס- תגובה ל- nuky1

אני מבינה שעברת כבר את כל הטיפולים ושום דבר לא עזר. האם הטינטוס קשור לבעיה בכלי דם? נשמח מאד אם תספרי לגולשים על שיטת הטיפול בטיניטוס של הרופא לכלי דם. כל טוב וים נעים.
 

nuky1

New member
במקרה הגעתי לרופא כלי דם ושאלתי

אותו על הנושא של טיניטוס. והוא אמר שמוכן לטפל בי אבל לא מבטיח הצלחה. מאחר ונסיון אחד לא הצליח אני מחכה לתרופה שתגיע עבורי השבוע מצרפת ולאחר מכן אסביר בצורה רחבה יותר. אם עזר ואם לאו. ואתן גם את שמות התרופות. מה שנתן לי אמון ברופא שהוא יודע על מה מדבר היה ש:-1. מיד שאל שאלה מאד ענינית לגבי הטיניטוס. והיא האם זה קשור במחזור החודשי. 2. לא הרים ידיים ואמר אין מה לעשות. מאחר והייתי כבר בטיפולים לא קונבנציונליים שונים כנו אצל טבעוני ביהוד -טיפול עם נרות באוזן. רפלקסולוגיה שקצת הקל . וטיפול בהדמיה באיכילוב. וכן אצל מטפל ברעננה ששכחתי איך קראו לשיטה. לא מצאתי פתרונות טובים . אגב אני לא יודעת אם קיימת עדין אבל היתה אגודת חולי טיניטוס שהתאספה פעם בשנה במסגרת בי"ח איכילוב ושם הראו את החידושים בנושא. מצטערת שכתבתי הרבה כ"כ אבל במסגרת 19 שנות סבל הצטבר אצלי הרבה..
 

zs1957

New member
רופא כלי דם תגובה ל- nuky

תודה על כתיבת הסיפור המרגש שלך. ממליצה לללך לקרא את המאמר של ד"ר שמש בפורום. האם משהו מהפורום שמע על עמותה לחולי טיניטוס בת"א? אם כן, אנא ספרו לנו על כך. האם שמעת על עמותה לחולי טינטוס? בהצלחה בטיפול. אני מקווה שהתרופה מצרפת תעזור לך. זהבה
 
טיניטוס אינו מחלה

זהו מצב (condition). היתה עמותה לטיניטוס בארץ - פגשתי אותם לפני כ-6-7 שנים, בנסיבות מקצועיות. אני לא יודעת אם הם פעילים כיום.
 

zs1957

New member
האם ניסית טיפול בהיפנוזה?

שמעתי שזה מאד עוזר. אחד הגולשים בפורום שנקרא מטונטן כתב על זה. ממליצה לעשות דמיון מודרך ,או מדיטציה, או יוגה. מניסיון אישי זה עוזר מאד.האזנה למוסיקה מרפה ועוזרת. שבת שלום זהבה שחם
 
למעלה