מזל טוב לפתיחת הפורום!!!

מזל טוב לפתיחת הפורום!!! ../images/Emo39.gif

בכלל הגעתי לכאן דרך כרטיס אישי של מישהו, לא ידעתי שהפורום קיים... בכל אופן, אני מאוד מאוד שמחה שנפתח הפורום, משום שאני בדיוק התחלתי את דרכי בעולם הקריסטלים. אומנם יש לי אוסף די קטן של קריסטלים (אמטיסט, רודונייט ומון סטון) אבל אני מאוד מאוד אוהבת ומתעניינת, ורוב כספי מוקדש לקניית קריסטלים לחברים. ה"אבן שלי", שאני מאוד אוהבת ומשתמשת בה לכל דבר, היא האמטיסט שלי. מסתבר שיש לי משהו עם אמטיסט, כי באופן מקרי 3 אנשים שונים קנו לי/המליצו לי על האמטיסט. כל פעם שיש לי איזשהו כאב, או נתפס לי שריר, אני מניחה עליי את האמטיסט והכל עובר. פשוט נפלאה. אני רוצה לקנות עוד אחת קטנה שאוכל ללכת איתה לכל מקום, ועוד אחת שתהייה מוקדשת לספיגת קרינה מהמחשב. אגב, יש לי שאלה קטנה. בספר שיש לי על הקריסטלים ("חוכמת הקריסטלים/אנגי בגוט ומורנינגסטאר) כתוב שהאמטיסט היא אבן ניקבית, כלומר - מקבלת את האנרגיה מהירח. לעומת זאת, קניתי היום אמטיסט לחברה שלי ואמרו לי שצריך לטהר את האמטיסט בשמש. מחר בערב אני נותנת את האמטיסט מתנה לחברה, ואני רוצה לדעת אם לטהר אותה היום בלילה, או מחר בבוקר.. מישהו יכול לעזור?
 

ston2002

New member
לגבי טיהור האמטיסט

הי ותודה על פנייתך לגבי הטיהור...קיימות מספר דרכים לטהר אבנים כאשר הדבר החשוב ביותר הוא להקשיב לאינטואיציה. הדרך הנפוצה והנוחה ביותר היא החזקת האבן מתחת למי ברז (אם את במקרה גרה ליד מפל מים, עוד יותר טוב...לא כל כך ריאלי בארץ אז בחורף מומלץ מאוד להניח בגשם). כמה זמן ? כאשר האבן מתחת לזרם אל תחשבי פשוט אחזי את האבן כך כמה שיוצא, תסמכי על האינטואיציה. ניתן להניח את כל האבנים בחוץ, גם השמש וגם הירח עושות להן טוב. אבל, שימי לב ! לא מומלץ להניח אבנים ממשפחת הקוורץ (אמטיסט ביניהן) בשמש לזמן ממושך כי הן מאבדות מהצבע. מספיק עד שהאבן תתייבש. ואם את כל כך אוהבת אמטיסט יש עליה אגדה מקסימה את יכולה לקרוא עליה בספר שלנו "סוד הקריסטלים" או באתר שלנו.
 
תודה רבה על העזרה ../images/Emo13.gif

המון תודות על העזרה, אני אטהר אותה עכשיו. כשכתבתי את ההודעה לא ידעתי שהפורום שייך לסטונאייג´, שמתי לב לזה רק אחרי שראיתי את הקישורים ששמתם לאתר. השנה, ליום הולדת, במקום יום שופינג של בגדים, ביקשתי מאחי ואישתו שיקנו לי קריסטלים. אישתו הציעה שניסע לחנות שלכם, וזה כניראה מה שנעשה אחרי פסח. אז אני אשמח אם תוכלו להמליץ לי על איזה קריסטלים כדאי לקנות למישהי כמוני שעדיין לא מנוסה, אבל רוצה להתחיל ללמוד יותר על הקריסטלים?
 

ston2002

New member
נשמח לארח אותך בחנות

איזה כיף שאת רוצה לבלות את יומהולדך איתנו, אני בטוחה שתיהני! ההמלצה הכי טובה היא פשוט להגיע עם המון זמן (אנשים מבלים אצלינו שלוש שעות בממוצע), להסתובב ולבחור לפי האינטואיציה. יש כמות מטורפת של אבנים כך שהמבחר עצום ואם את חובבת אבנים את תחגגי !
 

אשרdr650

New member
ד"א כמעיין המתגבר היצעה לי

מיספר קריסטלים בופורום שכן וקניתי את כולם אכשיו הם מונחים בשמש
 
יום הולדתי הולך ומתקרב..../images/Emo65.gif../images/Emo15.gif

ואני רוצה להשקיע את כספי בקניית קריסטלים. תגידו,אתם מכירים חנויות בהן אפשר לקנות כמה,באיזור כרמיאל
זה מאוד יעזור..
 

ston2002

New member
יומולדת איזה כיף !

בכרמיאל יש את מזל עיצובים אבל אם את רוצה חגיגת אבנים אמיתית, מבחר של כ 600 סוגי אבנים בס"כ של מעל 10 טון, ואם את רוצה לבלות מספר שעות בין האבנים וליהנות, את מוזמנת להגיע למרכז...לצערי אין בצפון אף חנות עם מבחר ממש גדול של אבנים. אז מזל טוב ותיהנו מהקניה.
 

ston2002

New member
החנות הזאת

החנות נמצאת מול קניון איילון בצד של האיצטדיון. רחוב ששת הימים 16 (המשך רחוב אבא הילל) מעל חנות בשם אבנט (שלט כתום).
 

*אביבה*

New member
מזל טוב גם ממני

ומזל טוב על פתיחת הפורום. גם בצפון חנויות. הראשונה והגדולה נמצאת ברח´ העצמאות בחיפה. חנות ענקים עם הממממממון אבנים מכל הסוגים והצורות כולל אבנים נדירות מדרום אמריקה. השניה נמצאת ב"הדר" בחיפה, ברח´ הרצל, קטנה הרבה יותר. ויש גם מס´ חנויות שפזורות ברחבי הקריות. אפשר לפתוח דפי זהב אם רוצים. בילוי נעים בין האבנים.
 
למעלה