מזל טוב מהקומונה האנרכיסטית...

OdedIsNotAfraid

New member
ללא כפייה........

כל מה שבהסכמה זה בסדר, להסכים - צריך גם מודעות, בגירות, לדברים מסויימים לכפות אפשר גם על בעלי חיים וגם על בני אדם ללא כפייה, זאת הדרך הנכונה. בעולם ללא כפייה, אין ניצול של בעלי חיים למעשה יבואו "חכמים" ויגידו מי יכפה עלי לא לאכול בשר? והתשובה - אכילת בשר היא כפייה למעשה והיא נוגדת את חוק היסוד - ללא כפייה. אי אפשר למנוע לחלוטין כפייה בחיים, אך השאיפה לעולם ללא כפייה היא הדרך הנכונה.
 

roteria

New member
אוקיי, אבל לא אמרתי לך אתה לא אנרכיסט

אמרתי שזו טעות להגיד שאותם טוענים "שוכחים..." כי הם לא שוכחים. זו התפיסה שלהם. כמו שאלה שחושבים שאתה לא פמיניסט לא שוכחים שאתה כן פמיניסט, הם פשוט לא חושבים שאתה פמיניסט. בכלל לא אמרתי מה אני חושבת ואם זה נכון או לא וכו...
 
מזל טוב מהקומונה האנרכיסטית...

קצת באיחור.. אני יואב, מהקומונה האנרכיסטית בתפוז. לפני כמה זמן רצינו להפוך את הקומונה שלנו לפורום, אבל תפוז לא אישרו בגלל שחששו מהתבטאויות שגובלות בעבירה על החוק... אז רציתי להגיד שאני שמח שלכן אישרו את הקמת הפורום, ואני מקווה שיילך לכם טוב. אני חושב שסלון מזל הוא אחד המקומות היותר חשובים שיש בארץ (בתור קולקטיב אנרכיסטי מתפקד וארוך-טווח), והפורום מאוד יכול לעזור להפצה שלו. אבל חשוב שתשתמשו בו בשביל כל מה שבא לכם להגיד (גם שטויות וגם דיונים רציניים), ובאופן קבוע, ושגם תפרסמו אותו בפורומים אחרים. ברגע שיהיה פה גרעין של אנשים ותגובות אחד לשני, אז הדיונים יבואו מאליהם. אם תסתכלו בעמודים הראשונים של הקומונה האנרכיסטית (מלפני 4 שנים), תוכלו לראות שבאו אנשים מבחוץ והתחילו לשאול שאלות, וככה נוצרה לה קהילה. את זה עשיתי בזכות פרסום בפורומים אחרים רלוונטיים, וגם שמתי את הלינק לקומונה בחתימה שלי. בנוסף לזה, ניסיתי לפתוח דיונים מעניינים בעצמי, והשקעתי בכל המסביב של הקומונה, כמו אלבום ספרים, תמונות של תעמולה אנרכיסטית, לינקים וכו' אם אתם צריכים עזרה במשהו, אני אשמח לעזור. בהצלחה!
 
ברוך הבא ותודה רבה לך!

אתה מוזמן לספר על הפורום בקומונה שלכם (= וכמובן להיות חלק ממנו בעצמך!
 
למעלה