מזל טוב עומר, ושאלה על פרחי באך

מזל טוב עומר, ושאלה על פרחי באך

האם את מכירה פרחי באך? ואם כן, האם פרחי באך יכולים לתת מענה בקשר לתופעות PMS ממש חזקות? אני סובלת מכאבי בטן וגב ובקושי יכולה לקום! מה את יכולה לייעץ לי? בתודה מראש, ובהצלחה!
 
פרחי באך ו - PMS

כן, פרחי באך יכולים בהחלט לטפל בסימפטומים פיסיים. אבל צריך להבין איך הם עושים את זה: פרחי באך מטפלים בהיבט הנפשי של כל בעיה. כלומר, הטיפול בפרחי באך יוצא מנקודת הנחה שכל מכאוב או תחושה פיסית יש לה הד נפשי, ובזה הפרחים מטפלים. הפרחים גם לא בדיוק מטפלים בבעיה, כמו מציפים את הסיבה האנרגטית ונותנים לך צ'אנס להפטר ממנה, כשהיא חשופה. אם כל זה מקובל עלייך, את בטח כבר הבנת בשלב הזה שטיפול בפרחי באך בתסמינים שאת מתארת הוא אישי, ולפני שאני מחליטה איזה תמציות יעזרו לך, אני חייבת להבין ל מ ה התופעה הזאת מופיעה אצלך. מה התופעה הנפשית שבגללה את סובלת מכאבים בגוף. אני שונאת להיות כזאת מעורפלת וכללית, אבל אני ממש חושבת שלתופעות פיסיות קשה ככה לזרוק שמות. אולי תצרי איתי קשר בפלאפון או באימייל או במסרים כדי לתת לי עוד פרטים ואני אוכל לעזור יותר. שתרגישי יותר טוב אמן, ונשתמע!
 

tamartamar

New member
לגבי פרחי באך

אני ניסיתי פרחי באך, היתה לי בעיה קשה להתגבר על פרידה כואבת מחבר שלי לשעבר,ופרחי באך מאוד עזרו לי. לכן, אני ממליצה על הנושא הזה. אבל חשוב לדעת, כמו שנדמה לי שנאמר כבר בהודעה הקודמת, שפרחי באך לא פותרים כלום, רק מציפים דברים. וצריך להכין את עצמך לעבודה על מקור הבעיה. אני יכולה להגיד, שאצלי זה היה לא פשוט - אבל שווה.
 

נועם@בת

New member
PMS ותזונה

PMS יכול להגרם ממחסור בויטמין B6. נטורופתים ממליצים לקחת 150 מ"ג B6, יחד עם 30 מ"ג אבץ וכדור קומפלקס B. ההמלצה ניתנה לי ע"י המרצה שלי בקורס "תזונה ומחלות נפש", ואני מביאה דברים בשם אומרם. לי אישית אין הרבה ידע או נסיון בתוספי תזונה. נועם
 
תסמונת קדם מחזור

תופעות פיסיות והורמונליות שמאפיינות את זמן הווסת וקצת לפניה אצל נשים.
 
למעלה