מזל טוב על הפורום החדש ושאלה-שריטות בגן

MOTHER FOR 2

New member
מזל טוב על הפורום החדש ושאלה-שריטות בגן

היום הגננת התקשרה להודיע לנו שיואב (בן 2) נשרט בפנים ע"י ילד (שאת שמו היא לא תגיד לו -כך אמרה). הוא נשרט מכל כף היד של הילד כך שלמעשה 5 שריטות "מעטרות" את הלחי שלו. הגננת הוסיפה שיואב קצת דימם אבל לא לדאוג. האם עלי לבקש ממנה את שם הילד ולהעיר להוריו ? כבר לפני שבועיים שמו בגן פתק שההורים מתבקשים לגזור לילדים את הציפורניים. זו לא הפעם הראשונה שהוא נשרט אבל בעבר זה היה שריטות קלות אבל עכשיו באמת השריטה די גדולה.
 
גם אצלינו זה קרה פעם אחת

אבל הגננות ביקשו לקצוץ ציפורניים ומאז לא היו בעיות לא מקובל למסור את שם הילד להורים אבל את בהחלט צריכה לדבר עם הגננת ולבקש שהן ידאגו ויטפלו בעיניין
 
לצערינו התופעה ידועה...

גם עמית שלי חוזר לפעמים של שריטה ואני בטוחה שהוא שורט גם אחרים למרות שאני מקפידה מאד מאד לגזור לו ציפורניים. המדיניות של כל הגנים היא לא לספר מי "המבצע". מציעה לך לדבר עם הגננת ולבקש שתהיה יותר תשומת לב וגם לדבר עם ההורים שישימו דגש על גזירת ציפורניים. מציעה גם לחטא את המקום ולשים לב שלוקח זמן עד שהשריטות מתאחו,לא להכנס מזה ללחץ.
 
אממממממ....לא!

וגם אם תבקשי את שמו ואת שם הוריו,לגננת אסור לומר לך,מהסיבה הכי פשוטה, קרו תקריות לא נעימות בן הורים לילדים שהרביצו,נשכו,שרטו וכו' (לעולם לא תדעי את תגובתו של ההורה) הדבר היחיד שאת יכולה לעשות זה לדרוש מהגננת לומר להוריו של הילד השורט לגזור לו ציפורניים!
 

mom2ia

New member
רק לידיעה - לוקח לזה המון זמן לעבור

אנחנו כבר חודשיים אחרי ועדיין רואים שריטה (נראה לי שעוד חודש יעבור). אצלנו הבת שלי אמרה לי מי שרט אותה. ("ומה את עשית אחרי שהיא שרטה?" שאלתי אותה. "נשכתי אותה חזק ביד" היתה התשובה)
 
לצערי לא

זה ידוע שחא אומרים את שפ הילד אבל הגגנת מעדכנת את ההורים של הילד השורט/נושך וכו זה חלק מהדברים שצריך להתמודד איתם בגנים מקווה שתרגישו טוב
 

פלגיה

New member
עד כמה שזה לא נעים

אין מה לכעוס על הגננת. זה טוב שלא אמרה מי הילד השורט (ואתם עלולים להיות גם בצד השני, ולא תרצו לקבל טלפונים מהורים מתלוננים). זה גן, זה הגיל, ילדים שורטים, וזה מאוד מצער, אבל אין הרבה מה לעשות בבית (גם להורי השורט אים מה ללעשות. הילד כבר שכח מהאירוע)
 
למעלה