מזל טוב על הפורום, ושאלה:

תודה

זה באמת מרגש, לא אשכח אותך לעד, ברצינות. אני מזמינה אותך ואת כל חבריך וחברותיך לכתוב לי בכל נושא שהוא, ביזארי ככל שיהיה, אני פה בשבילכם. זה יכול להיות בעיה עם האישה (ברור שיש בעיות עם הבעל) החמות, הילדים ואפילו הכלב עם חרדת הנטישה. זה יכול להיות על הבוס העצלן שמפיל עליך את כל העבודה, השכנה שלפי הצעקות יודעים שהיא לא ישנה לבד היום, אפילו על החבר הכי טוב שלא גמר בגרות ועושה מיליונים ברשת הפיצוציות שלו, והקנאה מעבירה אתכם על דעתכם, ואיך זה יכול להיות שהחברה שלך כזאת מכוערת ורק חתיכים מתחילים איתה (או שאת יותר מכוערת, או שהיא פחות לבושה). גם בעיות טריוויאליות יתקבלו בברכה: האם לשלוח פרחים ליום ההולדת שלה או שמא להפתיע אותה בטיסה לטוסקנה (ואם הלכתם על האופציה הראשונה, אתם בהחלט לא ראויים לתגובה), איך אני משכנעת אותו שאני הדבר הכי טוב שקרה לו בחיים (בשכנועים זה לא יילך, רק באלימות, ואם זה לא יילך, כנראה שהוא לא הדבר הכי טוב שקרה לך בחיים). ושיהיה ברור שאני בשום פנים ואופן לא מחייבת אתכם לקבל את עצתי (למרות שאני לעולם לא טועה, רק כשמטעים אותי, ואז העובדות בלבלו אותי), ושיהיה גם ברור שהכוונות טובות ואפשר גם לצחוק מהבעיות של עצמנו. אז נתראה, ותודה על הפנייה.
 
תודה תודה

אנחנו אמנם רק בהתחלה, אבל כל שאלה, רעיון, טיפ, וסתם הגיג יתקבלו בחום ואהבה. ותודה על הפניה.
 

ffm

New member
מזל טוב על הפורום, ושאלה:

הבוס שלי בעבודה לא אוהב אותי, אני יוצאת מגדרי לעשות את הכל כמו שצריך ובצורה מקצועית אבל זה לא מצליח. יש לך טיפים בשבילי?
 
יש כמה אפשרויות

חבל שלא כתבת במה את עוסקת, יכול להיות שהיו לנו רעיונות נוספים: בוא נתחיל: טעות ראשונה שלך היא להסיק שהוא לא אוהב אותך. נא אמרי לעצמך 5 פעמים כל יום: כולם אוהבים אותי, כולם אוהבים אותי וכן הלאה. דבר שני: הוא לא חייב לאהוב אותך בגלל העבודה שלך. יכול להיות שהבעיה היא לא מקצועית, אלא אישית. יכול להיות שהוא פשוט לא מכיר אותך, ולכן קשה לו להתיחס אלייך בנחמדות שאת מצפה לה. בואי תנסי, אפילו ממחר, להתחבר איתו: תבררי איזה תחומי עניין יש לו (ומה יותר פשוט מזה שיש מונדיאל עכשיו, והוא הרי גבר ממוצע...). תבואי מוכנה עם תחקיר מסודר, ותנהלי איתו, וכמובן לא בבום גדול, סמול טוקים קטנים על דברים חוץ מעבודה. אם הוא בעניני כדורגל, תזרקי את ההערה ש"לא להאמין שארה"ב עלו לרבע הגמר. מי היה מאמין?". אם יש לו ילדים, תשאלי שאלות עניניות על "כבר רשמת אותו לגן חובה?", "אתם נוסעים עם הילדים לחופשה בקיץ?" וכן האלה. תנסי למצוא איזה הזדמנות לעשות לו טובה: אם הוא לא הפסיק לסיים משהו, תתנדבי לעשות את זה. אם כואב לו הראש, תגידי לו שיש לך כדורים נפלאים בתיק שיעבירו לו אז תוך 10 שניות. רק בבקשה לא להיות סמרטוט, להיות חביבה, אבל שלא ייצא שאת חנפנית, חס וחלילה. בקיצור, מה שאני מנסה להגיד הוא, שהוא לא חייב לאהוב אותך, ואני באמת מקווה שמה שאת מרגישה הוא פרי דמיונך הפרוע. אבל אף פעם לא יזיק להתידד עם הבוס, ועם שאר האנשים במקום העבודה. הוא ילמד עלייך כמה דברים, את תהפכי להיות לא רק ה"עובדת", אלא בנאדם שאכפת לו, שיש לו חיוך בבוקר, ושבאמת אכפת לו איך הבוס מרגיש ומה שלומו. מה שחשוב שלא תסתובבי עם התחושה שהוא שונא אותך, כי מה שאת מרגישה מקרין החוצה. תשכחי את זה לכמה זמן ותשתחררי, זה יכול לעשות פלאים למצב בעבודה. ועוד שאלה קטנה: את מרגישה שהיחס הזה הוא רק אלייך, או גם לכולם? כי אם יש לנו עסק עם שונא סדרתי, לפחות את בחברה טובה. אנא עדכני אותנו מה קורה. ותודה על הפנייה.
 
עוד הסבר קטן

לפרפר מאושר (וכולי קנאה) ולכל השאר: הפורום פתוח לכולם - לכל מי שיש לו בעיה קטנה כגדולה, בכל נושא שהוא, והוא צריך עזרה, ומיד ! יש הרבה דוגמאות בתשובה שנתתי לרועי ב´ מלפני כמה ימים, אבל אוסיף עוד כמה דוגמאות: אמא שלך מקרצצת לך 5 פעמים ביום בטלפון ורוצה לדעת כל הזמן איפה אתה; אישתך מתעקשת להלביש את בנך בכורך בבגדים עם וריאציות שונות של ורוד, ואת חושש לעתידו המיני. את לא יודעת איך להסביר למחזר עקשן שזה ממש לא זה (אני בטוחה שהרבה מהמשתתפים יוכלו לשפוך את מיטב התירוצים/ההסברים/הקללות האפשריים לביצוע משימה קשה שכזו). מה שכן, אם יש לכם בעיה עם המחשב/האוטו/הדוד החשמלי או מס הכנסה - זו לא הכתובת... כולם כמובן מוזמנים לשתתף, לעודד, לנחם, למתוח ביקורת (רק בעדינות), ולחשוף טפח מנסיונם העשיר. אז נתראה, ותודה על הפנייה.
 

*pachanga*

New member
מזל טוב לפתיחת הפורום ../images/Emo65.gif

אפי על מה בדיוק מדובר בפורום? >אם אפשר לדעת<
בכל אופן בהצלחה
 
הנה משהו שאולי קצת ייתן הסבר

זה קטע מתגובה שנתתי לרועי ב לפני כמה ימים: מקווה שזה יסביר קצת על מה אנחנו נשוחח פה בפורום, וכמובן שגם על כל דבר שלא צויין. אני כמובן מזמינה את שאר הגולשים בפורום להביע את דעתם, להגיב, ולתת עצות נוספות. "זה יכול להיות בעיה עם האישה (ברור שיש בעיות עם הבעל) החמות, הילדים ואפילו הכלב עם חרדת הנטישה. זה יכול להיות על הבוס העצלן שמפיל עליך את כל העבודה, השכנה שלפי הצעקות יודעים שהיא לא ישנה לבד היום, אפילו על החבר הכי טוב שלא גמר בגרות ועושה מיליונים ברשת הפיצוציות שלו, והקנאה מעבירה אתכם על דעתכם, ואיך זה יכול להיות שהחברה שלך כזאת מכוערת ורק חתיכים מתחילים איתה (או שאת יותר מכוערת, או שהיא פחות לבושה). גם בעיות טריוויאליות יתקבלו בברכה: האם לשלוח פרחים ליום ההולדת שלה או שמא להפתיע אותה בטיסה לטוסקנה (ואם הלכתם על האופציה הראשונה, אתם בהחלט לא ראויים לתגובה), איך אני משכנעת אותו שאני הדבר הכי טוב שקרה לו בחיים (בשכנועים זה לא יילך, רק באלימות, ואם זה לא יילך, כנראה שהוא לא הדבר הכי טוב שקרה לך בחיים). ושיהיה ברור שאני בשום פנים ואופן לא מחייבת אתכם לקבל את עצתי (למרות שאני לעולם לא טועה, רק כשמטעים אותי, ואז העובדות בלבלו אותי), ושיהיה גם ברור שהכוונות טובות ואפשר גם לצחוק מהבעיות של עצמנו. אז נתראה. ותודה על הפנייה.
 

*pachanga*

New member
אפי היקרה זה בדיוק ....

כמו "יומני היקר" שיש לי דבר כזה איתי כל הזמן
 
למעלה