מזל טוב !

מזל טוב ! ../images/Emo13.gif

מזל טוב על הפורום החדש! קראתי את המאמר שלמעלה, ויש לי כמה שאלות א. האם נולדים עם זה, או שזה מתפתח ואיך? ב. האם גם לאנשים מסוגרים יש את זה? ג. מדוע זה נקרא סכרת נעורים? תודה, ובהצלחה! ואל.
 
ברוכה הבאה../images/Emo39.gif../images/Emo20.gif../images/Emo6.gif

דבר ראשון תודה רבה... דבר שני אני רשמתי אותך בתור בת אני מקווה שזה נכון! דבר שלישי: 1. יש כאלה שנולדים אם זה ויש כאלה שלא ובקשר להתפתחות- רשמתי את זה בהודעת המנהל ואם זה עדיין לא יהיה ברור אז אני ירשום את זה שנית וברור יותר. 2. כן, לסוכרת הזאת קוראים סוכרת מבוגרים (סוג2). 3. זה נקרא כך בגלל שהסוכרת הזאת מתפרצת לרוב אצל ילדים ובני נוער ואחוז קטן ביותר של מבוגרים בין הגילאים 20-40. מקווה שאכן עניתי לך על השאלות. ואת תמיד מוזמנת לכתוב פה גם אם את לא חולה במחלה... **חן**
 

The_VIP

New member
אני ינסה להביא עוד חומר על המחלה

אני ינסה למצוא עוד אתרים ומידע כתוב על המחלה..... מתנדב מד"א - מע"ר
 
אני מאוד אודה לך../images/Emo13.gif../images/Emo39.gif

תודה רבה על הרצון והכי חשוב ברוך הבא
 

gaia20

New member
לדובדבן שבקצפת....../images/Emo140.gif

אחותי היקרה....
אני מאחלת לך הצלחה ענקית עם הפורום הזה.
אני יודעת שאת יכולה בעזרתו לתת המון תמיכה ועזרה לאחרים.
אוהבת אותך הכי בעולם!!!!
שלך, אחותך הגדולה,
גאיה.
 
תודה תודה...../images/Emo24.gif

גם אני מאחלת לך בהצלחה בפורום שלך.... ב-
ענקית **חן**
 
וכעיקרון

יש סוגים שונים של סוכרת? כלומר- היפוגליקמיה, היפרגליקמיה וכו´? או שאלו מחלות אחרות? תודה על התשובות
ואל.
 

elad2040

New member
הממ..

היפוגליקמיה והיפרגליקמיה, הינו- רמות סוכר גבוהות או נמוכות בדם, הם מצבים שנוצרים אצל חולי סוכרת. היפוגליקמיה היא גם בעיה שיש לאנשים מסוימים שאין להם סוכרת, אם כי גם היא קשורה בלבלב ובהפרשת אינסולין.
 
ואיך אני יכולה לדעת

אדם שצריך לאכול כל הזמן משהו עם סוכר וצריך לשתות הרבה דברים עם סוכר- איך אני יכולה לדעת אם זה נובע מסוכרת, או מהדבר האחר שציינת? ואל.
 
יש מקרה אחד...

אם את מתכוונת למה שאני מתכוונת... אם לסוכרתי יש היפו (רמת סוכר נמוכה) אז בעקרון הוא צריך לאכול/לשתות משהו עם סוכר רק כדי לעלות לו את הסוכר, חוץ מזה אין מצב שסוכרתי צריך לקחת סוכר! אבל אם יש בן-אדם שכול הזמן אוכל או שותה דברים עם סוכר תיהיה בטוחה שזה לא סוכרתי כי אסור לנו לאכול דברים עם סוכר.
 
הן לא מחלות!!

הם תופעות נלוות בסוכרת. היפוגליקמיה (הנקראת גם "היפו")- מצב שבו רמת הסוכר בדם נמוכה מאוד. היפרגליקמיה (הנקראת גם hi/היפר)- מצב שבו רמת הסוכר בדם היא גבוהה מאוד. שניהם מסוכנים מאוד ועדיף מאוד לשמור על איזון בין רמות הסוכר של: 80-150. מקווה שעניתי לך על התשובות. **חן**
 
קראתי להם מחלות

כי כעיקרון, כך הסוכרת (שהיא מחלה) מתבטאת לא? או בהיפוגליקמיה או בהיפרגליקמיה- על כל המשתמע מכך. סליחה אם פגעתי.. ואל.
 
למעלה