מזל טוב

melancholy man

New member
תודה רבה |4u|

מקווים שבקרוב יהיו עוד רבים אחרים, בכל מקרה תזכרי לנצח כראשונת הכותבות בפורום הזה.
 

melancholy man

New member
אכן

התוכן יעסוק בפדיכליה על שלל גווניה, בלי הגבלת זמן, גם במקורות התרבותיים/חברתיים שלה מלפני שנות השישים וגם בהשפעות שלה לאחר מיכן.
 
פדיכדליה

הידועה גם כ”פדיחדליה” - הסתעפות חשובה של הפסיכדליה. ניתן למנות כמה אלבומי-מופת בתת-ז'אנר זה. למשל: Satanic Majesties Request של הסטונס. אני מציעה לפתוח פורום נפרד לענף המכובד. או, לפחות, שרשור.
 

Jflyaway

New member
זה יכול להיות דיון מעניין

אלו שעסקו ב EXPLOITATION של הז'אנר - ואני מסכים ש 70% מהאלבום המדובר סובל מ"ניצול" שכזה....
 

Jflyaway

New member
לא ממש, אבל הוא שואב

מהפסיכדליה, מושפע מאוד, ויש בו מן האוירה הכללית של אלבום כאילו-סיקסטיז טוב. אלבום מומלץ, ולדעתי יש מקום להזכיר אותו פה. העניין הוא כזה... הסטון רוזז נהנו ממומנט מצויין של ,המקום הנכון בזמן הנכון, ובכך - הרבה יחסי ציבור. בשלהי אותם ימים היתה עוד להקה באנגליה, שנקראה SHACK.... די דומה לסטון רוזז, סגנונית, אך לדעתי יותר טובה. אלא של SHACK לא היה מומנטום 'זמן נכון' ופחות יח"צ... אחד מחברי משני האחים שהיו (בין השאר) בהרכב הזה, מייקל האד שמו, הוציא אלבום שנקרא MICHAEL HEAD AND THE STRANDS (גם כן בתקופת הסטון רוזז הראשון) - ומה אני אגיד לך - זה האלבום שהסטון רוזז היו צריכים לעשות .
 

Jflyaway

New member
ושלא תטעה

אני מאוד מאוד מאוד אוהב את ה STONE ROSES הראשון....
 

forever changes

New member
אני גם מאוד את הסטון רוזס הראשון

ואני לא כל כך מסכים עם הקטע של היחסי ציבור, כל הייפ הזה זה גם נכון ללהקות כמו רדיוהד והסמיתס אבל הם סתם גורמים לאנשים שאוהבים מוזיקה טובה והתרחק מהם וחבל, כי בתקופה של היום כל להקה מצליחה עושים ממנה יותר מדי והכל אבל מה לעשות זה המצב היום. לדעתי הסטון רוזס הראשון הוא אלבום מעולה שיש בו כמה שירים שטובי הלהקות של שנות ה 60 היו מתגאים בהם made of stone זה באמת יציאה .. ולא שמעתי על הלהקה שדיברת עליה תוכל להמליץ על אלבום או כמה שירים ?
 

forever changes

New member
בעע הייתי אמור לחוק את הקטע

של האלבום אלא אני אם תוכל בבקשה בבקשה לתת לי על איזה שם של שיר שתיים טובים משם, ויצאה לי הודעה לא מובנת משהו מקווה שתבין.
 

Jflyaway

New member
האמת אתה די צודק...

להמליץ? כן... למען האמת כל אלבומי SHACK (ראה רשימה ב ALLMUSIC) ואת: THE WONDERFUL WORLD OF THE STRANDS של MICHAEL HEAD & THE STRANDS שזה אותו דבר, רק אפילו יותר טוב!
 

melancholy man

New member
../images/Emo6.gif

דווקא אוהב את הסטניק של הסטונס אבל תמיד הייתי מוזר... בכל מקרה בהחלט שווה שרשור, יש לי כמה וכמה דוגמאות כאלה.
 
למעלה