מזל"ט על הפתיחה ועזרה בקניית רולרס

Oferyko

New member
מזל"ט על הפתיחה ועזרה בקניית רולרס

שלום חברי פורום חדשים! ובכן, החלטתי שאני מעוניין לקנות רולרס. אולי מישהו יכול לעזור לי? איזה דגם, או מספר דגמים מומלצים (אני לא מעוניין לעשות פעלולים למינהם)? וכמה הוא אמור לעלות. איזה מותגים מובילים? איפה ניתן לרכוש רולרס במחירים זולים. דגשים אליהם אני צריך לשים לב בעת הקניה (סוג גרב, גובה הרולר, משקל, מייסבים וכו') כמו כן עומדים לרשותי עד 700 שח. אז תודה רבה לכל מי שיענה אפילו בצורה חלקית...
 
?

1. איזה סוג החלקה? 2. איזה נסיון קודם יש לך? 3. מה רמתך כמחליק? 4. באיזה אזור בארץ? בהנחה שיש לך נסיון מועט, ואתה מחליק מתחיל המעונין בהחלקת נוחות באזור המרכז, הייתי ממליץ לך על אחד הדגמים הפשוטים של רוסס (כמעט כל חנות ספורט) (ד.א., אני ממש לא סובל אותם - הם לא מספיק גמישים, והמיסבים שלהם לא משהו), מפני שהם די מתאימים למתחילים, והאיכות הפיזית שלהם סבירה. להחלקה מהירה יותר, ניתן להמליץ לך על סלומון (במגה-ספורט) (הנעל קשיחה מאד, איכות הגימור מרשימה), או על K2 (ספורט וורטהימר) (הנעל גמישה מאד, אם יש לך בעיות יציבה, זו דרך מהירה מאד להרוס את גיד אכילס). הערה: K2 או סלומון עשויים לעלות יותר מאשר 700 ש"ח... כמו כן, אני ממליץ לך לבקר בקרייזי רולר (בהרצליה). יש להם שם מבחר טוב, ושרות מצוין.
 

Oferyko

New member
פרטים על עצמי

סוג החלקה - החלקה בפאנאן, בלי פעלולים דגש על מהירות, ספורט, סיבובים יפים ניסיון קודם - אני גולש סקי שלג(לא סנובורד). בעברי ניסיון מועט ב"החלקרח" שהיה בר"ג (נסגר ליפני כמה זמן) וברולרבליידס בתקופה של כיתה ו' עד ח' לסירוגין (לא התמדתי אז וגם לא ממש פיתחתי רמת החלקה גבוהה). רמתי כמחליק - נראה לי שכצט מעל מתחיל. עם הידע שיש לי מסקי ועם מה שאני זוכר מפעם (בי"ס יסודי) אז אני יודע ליצב את עצמי. מתרגלים לתחושה שהיא כצט שונה מהskis אבל כמעט על אותו עיקרון. אני יודע לעשות פניות ונראה לי שיקח לי כצט זמן להעביר את עיקרון ה ski paralel, יענו סקיס מקבילים במהלך הפניות. חוצמזה בטח יש עוד כמה הבדלים בתחושה למשל, בין שלג לאספלט. אני מאזור המרכז (פ"ת). אז אני מקווה שנתתי מספיק פרטים כדי שתוכלו (גם עוץ-לי-גוץ-לי) לעזור לי לבחור רולרס מתאימים לרמתי לאופי ההחלקה שאני מתכנן. להזכירכם, גם תשובות חלקיות יתקבלו בברכה. עופר.
 
אם כן, נראה לי

שאני נשאר באזור ההמלצות הקודמות שלי (לא הרוסס, נסה את K2 - עדיף דגמי הקארבון שלהם, או את סלומון), ומוסיף את דגמי הEVO הפשוטים יותר של rollecblades - מקווה שאני לא שוגה באיות.
 

Oferyko

New member
ויש לך מושג לגבי המחירים המומלצים?

ואולי גם איפו הכי כדאי לקנות? תודה שוב פעם.
 

KaBaBx

New member
אני בלידר מתחיל....

מה אתם מצעים לי לקנות? ומאיפה? וכמובן כמה כל העסק יעלה??
 
עד כמה מתחיל?

זה תלוי בך. באופן עקרוני, יצרן סביר למתחילים (אישית אני ממש לא אוהב את התוצרת שלהם) זה רוסס. תחום עלויות - בסביבות 500 ש"ח. לקנות - בכל חנות ספורט. אם תהיה יותר ספציפי בדרישות (סוג החלקה, רמת ידע נוכחית ...) ובהגדרות (היכן בארץ - מרכז, דרום, צפון ...) אולי תוכל לקבל יותר עזרה.
 

KaBaBx

New member
טוב לא משנה כבר קניתי

בכל מקרה אני מתחיל מתחיל קניתי בכלל כאלה שעושים איתם פעלולים וכאלה אני בכלל מת"א
 

amitbern

New member
המלצות על רולרבליידס

שלום יש לי תקציב של כ-1000 ש"ח אפשר לקבל המלצות על רולרבליידס טובים (מהיכרות אישית..) , דגמים טובים ויצרנים טובים? מה עלי לחפש ברולרבליידס טוב? ועוד שאלה קטנה, מישהו יודע מהו המושג "מיסבי אבק" , ומה מייצג המספר 5. תודה
 
הממפף .. תלוי בסגנון ההחלקה שלך

מספר האבק מיצג שקלול של מספר גורמים המשפיעים על חלקות הסבוב של המיסב, החיכוך ועמידותו. ככלל אצבע - ככל שהמספר עולה, המיסב יסתובב חלק יותר, ולאורך זמן, ויהיה לו פחות חופש להתנדנד בכוונים אחרים. מצד שני, ככל שהמספר גבוה יותר, עמידות המיסב לאבק ומכות פוחתת. תחום סביר להחלקת נוחות (על כביש) הוא 1 עד 3. להוקי - כנ"ל. לשמוש במגרש - 5 לכל היותר. להחלקה אומנותית (כאשר מחליפים מיסבים כל מספר קטן של שבועות) - 7 ומעלה. דגמים - אישית אני אוהב את דגמי הפחמן של K2, אבל זה ממש שאלה של טעם אישי. הכי פשוט - קפוץ למקום בו ניתן לשכור מחליקיים, נסה כמה דגמים, ולפי מה שיהיה לך נוח, תבחר. (דגמי הIVO של רולרבליידס גם הם נוחים למדי, אבל יקרים. הדגמים של סלומון, נראים מעולה (כולל גמור יפה), אבל לא היו נוחים לי, המחליקיים של רוסס - זולים .. אבל שוב, שאלה של טעם אישי).
 

jonish

New member
המלצה..

המלצה שלי תגיע לקרייזי רולר בהרצליה... ( באזור התעשיה ) יש שם מגוון רחב של רולרים ויסבירו לך הכל... זה נמצא ברחוב הסדנאות 11 אזור התעשיה הרצליה ( ברחוב של מסעדת הג'ירף אם אתה מכיר.. )
 
למעלה