מזמר לאומי לזמר חתונות בלתי רצוי ע"י הרשויות

מאקוס

New member
מזמר לאומי לזמר חתונות בלתי רצוי ע"י הרשויות

הנזק לאייל גולן: לא מוזמן להופיע בערב יום העצמאות
http://www.mako.co.il/news-israel/entertainment/Article-23f1404b274e341004.htm

מאז פרוץ פרשת "משחקי חברה", נפגעה תדמיתו הציבורית של הזמר המפורסם. לחדשות 2 נודע כי העיריות נזהרות מאוד מלהעסיקו בבמות האירועים בערב החגיגי. גם לא נסגרו לו הופעות בעיריות וועדים. עם זאת, נראה כי באירועים פרטיים עדיין קשה להזמין הופעה בגלל הביקוש. להופעה הקרובה בהיכל התרבות עדיין נשארו כרטיסים

מאז שפרצה הפרשה, נפגעה הקריירה של גולן. לחדשות 2 נודע כי כרגע אף עירייה לא סגרה איתו הופעה ביום העצמאות - הפסד כספי לאמן שהרוויח מאות אלפי שקלים רק מהופעות ביום חגה של המדינה.

הפגיעה הגדולה של גולן כרגע היא בעיקר מאירועים שממומנים על ידי כספי ציבור. אין לו בהמשך השנה, בניגוד לשנים עברו, הופעות שמוזמנות על ידי עיריות, רשויות ממשלתיות ואירועים ממלכתיים. דווקא באירועים הפרטיים לא נרשמת האטה משמעותית. בשיחה הבוקר (ה') עם ליאם הפקות עלה כי הוא דווקא ימשיך לזמר בחתונות.

ההופעה הגדולה הראשונה של גולן מאז פרוץ הפרשה, כזכור, הייתה בהיכל התרבות בחודש שעבר. אז מילא הקהל את האולם עד אפס מקום והרעיף עליו אהבה. מכירת הכרטיסים טובה גם להופעה הקרובה של הזמר בהיכל התרבות. "אין הרבה כרטיסים פנויים", נמסר ממשרד הכרטיסים. "נשארו שורות אחרונות".

כתב אישום לא יוגש נגד גולן, אבל כרגע הנזק התדמיתי הוא עצום. אלא שהזיכרון הציבורי הוא לרוב קצר מאוד.
 

מאקוס

New member
לשמוע ולא להאמין

עדויות מרשיעות חדשות בפרשת אייל גולן
http://bidur.nana10.co.il/Article/?ArticleID=1033596

הכתב דודי ניסים מהערוץ הראשון שוחח עם מנהלו של אייל גולן, בני פרץ במקסיקו. בסיום השיחה פרץ לא ניתק את חשבון הסקייפ והמשיך לדבר עם הנוכחים בחדר. ההקלטות עשויות כעת לשמש כראיות בפרשה

"הוא לא מואשם, הוא רק חשוד" הגן פרץ שוב על גולן, אך בתום השיחה הסקייפ בחדר המלון במקסיקו סיטי לא נותק. ניסים יכל להמשיך לשמוע את פרץ מדבר עם גבר ואישה נוספים, שמקורבים כפי הנראה לפמליית אייל גולן. כולם נשמעו מאוד מרוצים מהרעיון שזה עתה הסתיים.

"אולי נעשה שאכטה"? נשמעת שאלה של גבר ולאחר מכן נשמע פרץ כשהוא אומר: "לא זוכר מה אמרתי כבר. לא זוכר כלום". האישה בשיחה שואלת את פרץ האם כיסה הכל. בשיחה שנמשכה דקות ארוכות ללא ידיעתו של פרץ, הוא ממשיך לספק כותרות. עולה מהן שגולן ידע טוב מאוד על המעשים הלא חוקיים שבהם מואשם כעת אביו, דני ביטון, וכן ידע לכאורה על גילן הצעיר של הבנות. פרץ מתועד כאומר: "הוא (גולן) אמר לי שלוש פעמים, לפני שהפרשה התפוצצה, בני תעיף את אבא שלי, אנחנו נסתבך".

האישה המשתתפת בשיחה מתעדת גם היא סיטואציה שבה נתקלה בזעזוע בניצול מיני לכאורה של ביטון את אחת הבנות הצעירות. זהות האישה לא ידועה, אך כנראה שהייתה מספיק מקורבת לגולן אם אמרה לו את הדברים הבאים: " גם אני בתור אישה אמרתי לו בפנים שהוא מכור למין ושהוא צריך ללכת לטיפול".
 
למעלה