מחאת זוגות הצעירים של קדימה -צורן

מחאת זוגות הצעירים של קדימה -צורן

שלום לכולם , פתחנו קבוצה בפייסבוק "מחאת זוגות צעירים ,קדימה צורן " אנחנו שהורינו נולדו בישוב ,גדלנו פה ,רוצים לגדל את ילדנו כאן ולא לעזוב . אנחנו קוראים לכולם להצטרף לקבוצה , לתמוך , לתרום ,כי המאבק הזה הוא של כולנו , כיום ישנה אדמה שמחוברת לתשתית של מים וחמשל אשר אפשר להניח עלייה קרואנים ובהתאם לקריטריונים לאפשר לזוגות צעירים בתחילת דרכם לקבל פתרון דיור זמני . אנחנו זוגות צעירים אשר עובדים קשה על מנת להתקיים , לא מחפשים לקבל מתנות חינם . נמאס לנו לחיות אצל ההורים , מחירי הדיור בכל הארץ ובפרט בקדימה שבשרון מטורפים . אנחנו מאמינים כי גולברי כאחד שגדל בישוב ומכיר את הפוטנציל אשר טמון באוכלסיה ירים את הכפפה ולא יוליך אותנו שולל ... ויאפשר לנו לחיות פה בכבוד . כי אין לנו מקום אחר לגור בו . לפרטים נוספים , הצעות או כל דבר אחר ניתן לפנות אליי במסרים . יום טוב אלמוג
 

AMITBN890

New member
פשוט מאוד

ניתן היה לפתור את הבעיה אם היו מאשרים לבנות בקדימה צורן 30-40 יחידות לדונם (רבי קומות). במצב הקיים אין הרבה ברירות. זוגות צעירים שידם אינה משגת צריכים לעזוב את קדימה כי העלאת היטלי הפיתוח וההשבחה גורמים בהכרח למחירים גבוהים.
 

תותח9

New member
בגדול אתה צודק

למעשה הבניה ברמת אמיר היא כרגע ברבי קומות, אם כי המחיר איננו זול במיוחד. יש שם גם חברה שטוענת שיש הנחות לבני המקום
 

AMITBN890

New member
מכל מלמדי השכלתי

"זוג צעיר לא יכול לקנות דירה בלי עזרת ההורים. ואם מישהו לא יודע - החלק הארי של ההוצאה בבניית דירה זה לא הקרקע, אלא המסים. העלויות שהעיריות משיתות על הקבלן. התוצאה של כך היא מחירים יקרים". כך אמר אליעזר פישמן בוועידה המרכזית של כלכליסט." זאת האמת לאמיתה!!
 
זה נוגע לכולנו

אתמול הייתי בסוםפר מרקט זה שבחלק הצפוני של קדימה , בעודי עומדת בתור המתמשך עומדות לפניי שתי נשים ומתחילות לפטפט , כמה זה יהיה מכוער אם יניחו פה קרוואנים בכניסה לישוב ואני מצטטת "מה אנחנו אתיופים " ! הזדעזעתי כולי. מי שחושב שהמאבק שאנחנו מנסים להרים פה לא נוגע אליו טועה ובגדול , גם הילדים שלכם שהיום הולכים לבתי ספר ולגנים , יום אחד התחתנו וירצו לגור בבית משלהם אלמוג
 

AMITBN890

New member
קרוואנים זה לא פתרון טוב

לדעתי קרוואנים זה לא פתרון טוב, אפילו בזבוז כסף. צריך ללכת לכיוון של בנייה להשכרה של דירות 3 חדרים במחירים של עד 1500 - 2000 ש"ח לחודש. זה ניתן לביצוע.
 
למעלה