מחדל של חברת נסיעות - מה עושים?

ItS always LoVe

New member
מחדל של חברת נסיעות - מה עושים?

רכשתי דרך סוכנות חברת נסיעות כרטיסי טיסה
ההגעה ליעד כללה טיסת המשך.

כשהגענו לטיסת ההמשך אמרו לנו שאין כרטיסי שמחכים לנו בקופה
לאחר שיחות טלפוניות עם הסוכנות בארץ
ועצבים רבים שהתקיימו שמה וממש בדקה ה 90 לפני שהטיסה עזבה בלעדיינו
רכשנו כרטיסים נוספים (כלומר שילמנו תשלום כפול על אותה נסיעה)

חברת הנסיעות אמרה שהיא תחזיר לנו את הכסף
השאלות שלי הם:
1. תוך כמה זמן היא מחוייבת להחזיר את הכסף , כאשר אנחנו שילמנו להם במזומן חודשיים לפני מועד הטיסה, מכוח איזה חוק אפשר לראות זאת.

2. כאשר שילמנו את התשלום יצא ששילמנו יותר , בגלל שזה במועד הטיסה ולא ימים לפני
האם אפשר לדרוש את הפרש התשלום ששילמנו כתוצאה מהמחדל של סוכנות הנסיעות?

3. כמו כן, מה לגבי שיחות הטלפוניות הרבות שהתקיימו וכן עוגמת הנפש וההשפלה שנוצרה?

אודה על קבלת תשובות וכן אסמכתאות משפטיות בכדי שאוכל להתבסס עליהם מול הסוכנות.
 
למיטב ידיעתי אין חוק שקובע תוך כמה זמן

הם צריכים להחזיר את הכסף... אני אוהב להקיש מכמה דברים, בין השאר מתקנות ביטול עסקה, שם בית המשפט קובע אמת מידה לזמן שצריך להחזיר כסף.

כמו כן, אפשר להיתלות בחובה של כל צד לקיים חוזה בתום לב, כלומר, לא להשאיר את הכסף אצלו לאחר ביטול העסקה.

ובנוסף - כן, לפי מה שסיפרת הם נראה שהם פעלו ברשלנות. אפשר לדרוש את הכל, כולל ההפרשים וההוצאות הנלוות. תפני לחברה בדרישה. הם יסרבו, וכנראה תאלצי להגיש תביעה.
 
למעלה