מחיר השוקו השערורייתי!

mushroom

New member
מחיר השוקו השערורייתי!

כמו כמעט כל יום, הלכתי למכולת ליד בית ספרי, כדי לשתות את שקית השוקו היומית (באדי, השפיץ של יוטבתה הורס אותו!). כרגיל הוצאתי מכיסי שקל וחצי, כמו בכל יום. ``חסר לך`` אמר לי המוכר. התברר שהוא העלה את המחיר בעשר אגורות! זה אולי לא נשמע הרבה, אבל מביני דבר יודעים שההבדל הוא משמעותי ביותר (אני לא מסתובב עם עשרות אגורות!). איך נפתור את הבעיה? בבית ספר שלי שמו מכונה חדשה, לשתייה חמה, שכולל בין היתר, שוקו! (או ליתר דיוק, יש מבחר של שוקולד שוויצרי, שוקולטה, ושוקו חזק שהוא לטעמי הכי טעים). והמחיר? שקל וחצי. קם מושיע לישראל!
 
היו ימים

בהם עוד הארטיק עלה חצי שקל (הייתי בת 5 והיינו חוזרים מהגן וקונים ארטיק תות-וניל במכולת של משה בחצי שקל), היום זה עולה 4.5 ש``ח... היו ימים בהם מסטיק בזוקה היה עולה 15 אגורות, היום הוא עולה חצי שקל. האינפלציה, האינפלציה, איזה מן פלוץ זה?? בכלל, השוקו שעד לפני שנה עלה שקל שלושים, כיום עולה בבית הספר שלי 2 ש``ח, בושה. וכן, שוקו באדי הכי נוסטאלגי, הכי כלי, ושום קרלו ושום שפיץ ושום ביגבגים בטעם הפרשות חלזון לא ישתוו אליו...
 

N0

New member
חרם

כן כן גם אצל N0 ביגבגים בטעם של צואת כלבים עם עצירות עולה 2 ש``ח וN0 אומר די למחירים המופרזים צריך לארגן חרם (עזבו את השוקו פיתה עם צ`יפס 6 ש``ח ) היה לפני שנה ניסיון לחרם בבית ספר הוא לא הלך כולם קנו ועכשיו לאף אחד כבר לו איכפת כולם אומרים שזה לא יצליח אבל אולי בבתי ספר שלכם כן.
 
3?????????

בואנה, זה כבר עבר את המחיר המומלץ לצרכן ועוד זה לא ת``א... אתם יכולים להתלונן אתה יודע.
 
הבית ספר שלי הוא

מלכודת מוות לתלמידים... משרד החינוך יודע ולא עושה כלום. היו גם פקחים וגם לא עשו כלום... אני באותו בית ספר כבר 6 שנים ושום דבר לא השתנה... למה שזה ישתנה?
 

goldy

New member
פשוט כי אף אחד עוד לא מת

רק כמישהוא ימות פתאום כותרות העיתונים (המקומיים בעיקר) יזעקו למה לא עשו משהו קודם. זה כמו פוליטקאי: איכפת לו מהבוחרים שלו רק חצי שנה לפני הבחירות ועד שמישהוא לא נפגע הוא לא מזיז את הביצה הימנית שלו. (או השמאלית, אין כאן רמיזה לצד פוליטי כלשהוא, כולם אותו הדבר)
 
למעלה