מחכה לראות את דבורה בכחול...

ממה מיה

New member
מחכה לראות את דבורה בכחול...

יתאים לך נראה לי. ברכות לנעה ודבורהעל ההתרחבות, לא ציפיתי שזה יקרה כל כך מהר. טוב לדעת שיש כל כך הרבה מניקות תאומים וכאלה שתומכות בכך. שיהיה לנו פורום פורה לפחות כמו הקומונה
 

ממה מיה

New member
אם כבר פתחתי הודעה-אז ../images/Emo207.gif

נטע ודורון, מחר בני שלושה שבועות ויונקים מלא. דורון נולד 2280 גרם ונטע 2635 גרם. על פניו נראה לי שהם תופסים טוב את השד. היו תקופות שדורון תפס טוב יותר והיו תקופות שנטע וכעת נראה לי שזה התאזן. ועכשיו השאלות: א. דורון חייב גרעפס לאחר כל יניקה. הוא פולט מתוך שינה מהפה ומהאף, לפעמים ממש כמויות גדולות. נטע לעומתו ל עושה אף פעם גרעפס וכמעט לא פולטת, אבל במהלך ההנקה היא לפעמים נחנקת מהזרימה של החלב. האם השוני ביניהם נובע המתפיסת שד שונה ? או שזהו עניין של שוני פיסיולוגי? האם יש פתרון לבעיות ? ב. לפעמים העטרה חלקלקה כאילו מישהו שימן אותה (אני לא מורחת כלום על הפטמות) ואז היא מחליקה להם באמצע היניקה והם נשארים רק עם הפטמה בפה, מה שדורש תיקון על ידי. יש עצות לחיספוס העטרה ?
 
אם כבר נצלש"ת...

השינוי יכול להיות מתפיסה שונה ואז צריך לתקן. אם הוא לא תופס טוב, יכול להיות שנכנס לו אויר וזה מה שגורם לצורך בגרעפס. השוני יכול להיות גם בשוני בינהם - יש ילדים שזקוקים להוצאת גרעפס בהנקה ויש כאלה שלא. לגבי העטרה - לא ידוע לי שאפשר לעשות אותה פחות חלקה. הקפידי על תפיסה נכונה ותיקון תפיסה. נטע ודורון המתוקים עדיין מאד קטנים. הם יגדלו ויתחזקו והחלקלקות לא תפריע להם כל עוד הם ילמדו לתפוס נכון.
 

rsharon

New member
הבו לי נייר זכוכית לפטמה!

בררר... באמת איך לא חשבו על זה קודם? מכירה את הבעיה מקרוב. גם אצלי גיא "מחליק" ומסיים עם רק פטמה בפה וזה כואב!
 

כרמית מ.

New member
גיהוק ופליטה שונים מילד לילד

ובהחלט יתכן תינוק אחד פלטן יותר מהשני. מה שקצת מטריד זו הפליטה מהאף (למרות שבגיל הזה החיבור בין הפה לאף מאד גדול, ויכול להיות שזו הסיבה היחידה). נסי לשים לב, האם יש קשר בין משהו שאת אוכלת, להתגברות התופעות (אם התופעות לא מסתכמות בזה, ויש עוד סימנים, אפשר ללכת לאיבחונים אלטרנטיביים, שמזהים למה התינוק רגיש, אבל אם זה רק זה, לא הייתי עושה כלום).
 
למעלה