מחלות מקצועיות של ספרניות....

kabulkabul

New member
מחלות מקצועיות של ספרניות....

מגע עם ספרים עלול להביא למחלות מקצועיות ...שעלולות לסכן תלמידים. היכן מתפרסם המידע הזה - לשירות הציבור - של "איגוד הספרנים והספרניות העיתונאים ומחלקי העיתונים" - לגבי מחלות המקצוע?
 

kabulkabul

New member
חשש - "עיסקאות עם "רכס"ו-"מט"ח".....

החשש שלי הוא - שעיסקאות בין "איגוד הספרנים" לבין..."מט"ח יצרנית הספרים ו"רכס" יצרנית אחרת למשל....עומדות מאחורי הסתרת המחלות הללו. ואם אינן מוסתרות? היכן יש פרטים?
 

אלינקה

New member
ואני חשבתי שאחת המחלות

היא עטיפת כל ספר ולקבל הרעלת נילון
עיפות בידיים מסידור הספרים חרי הקוראים אבל הדבר הקשה זה השפתיים המחיכות כל שעות העבודה גם כאשר לא רוצים לחיך כי אנחנו נותני שרות מעולה ועושים הכל לקהל הקוראים שלנו שיהיה מרוצה ויצא עם הרגשה שהוא קבל את הטוב ביותר מהאנשים המאוד מוכשרים ובן הכי פחות מעורכים במדינה
 
../images/Emo13.gifהחיוך בא לי באופן טבעי. לא מחלה - אבל

לפעמים מציק הוא הכאב הבא ביד עם עודף הקלדה, והעיניים העייפות ממסך המחשב. בעיות קטנות לעומת ההנאה מהעבודה. אני פשוט אוהבת אותה! מהקטלוג, המיון, וכד' וגם מתן השרות לקהל.
 

אלינקה

New member
גם לי החיוך בא בדרך כלל הכייף

אבל אני מחיכת גם אם זה הקורא שאני לא סובלת כי הרבה יותר יפה כאשר נכנסים למקום שמחיכים אלך.(וגם הקמטים הם של חיוך ולא של כעס) במיוחד כאשר את יושבת 4 שעות רצוף ומשאילה ספרים.
 

kabulkabul

New member
התכוונתי דוקא ל"מחלת היאפים".....

יבוא וייצור נייר מאיזורי "זיהום גרעיני" ((מדובר גם על יבוא עץ כנ"ל)...עלול להביא למחלות "חדשות"....וכאשר היבוא הזה נעשה ע"י גורמי גרעין למטרות מחקר-רפואי-צבאי.... מאוד יתכן שחופש המידע בענין הזה...יפגע. אני למדתי על הבעיה הזאת אך ורק מתוך העמדתו לדין של "מחלק עיתונים" שחלה במחלה הזאת... ע"י גורמים "עיתונאיים" ((רשת הכבלים)). מדובר בנושא רציני ביותר...
 
למעלה