מחפשים מקומות בילוי לילדים לסוף החופש

gines 5

New member
מחפשים מקומות בילוי לילדים לסוף החופש../images/Emo26.gif

הגורים בני 6 ו - 3. החום הכבד פשוט גורם לנו לבטל שוב ושוב תכניות. סוף השבוע היינו אמורים להיות בספארי. נסע כנראה לפיקולוניה במקום. אשמח לעוד רעיונות להמשך החופש הנותר. תודה!
 
צל ... קרירות ואפשר גם מים....

מערת חריטון מלווה באחד ממעיינות בדרך חזרה דרך עמק האלה מערת עלמה מלווה בקייקים חרבת מדרס שביל בורג'ין תערוכת רובוטים במוזאון המדע בטכניון פיקניק לילי עם תצפית על כוכבים להמשיך...?
 

dafgol

New member
אנחנו מתכננים לחגוג את סוף החופש בכנרת

בסופ"ש האחרון של אוגוסט, שישבת באוהלים, מקווה שיהיה טיפטיפה יותר קריר ..... הגילאים אצלי רבע ל 8 ורגע ל 5
לא יקר במיוחד, בהחלט חוויה ולא שיגרתי, לפחות בשבילינו, בעיקר זמן איכות לארבעתינו אחרי חודש מאוד קשה.
 

אסתיק3

New member
תיהנו, מקס' לא תצאו מהמים...

לגבי הקריר, את אופטימית מידי.בואי נצטט את החזאים, שמגיעה להם תוספת פאדיחה בעונה הזו,"אתמול היו 40 מעלות "מרגישים" 50 מעלות, מחר יהיה קריר, יהיו רק 39 מעלות ו"ירגישו" 47..." רוצה רעיון? קחו פנסים ותעשו א"ש לילה קטן.
 

אסתיק3

New member
אמת המים באלונה

רבע שעה מצומת קיסריה, מסלול קצר וקל מתחת לאדמה במים קריריריררירים. ממש כיף ויש עוד המון אתרים בסביבה, חוף קיסריה, וגני הנדיב
 
אתמול בילינו כמעט 7 (שבע!) שעות

במוזיאון תל-אביב. הילדים נכנסים בחינם, אפשר לשכור "מדריך קוּלי" (במחיר 10 ש"ח) לכל ילד ולעבור בין היצירות, כשהילדים מקשיבים להסברים על 27 יצירות נבחרות בכל רחבי המוזיאון. למטה יש חדר פעילות עפ"י יצירות אלכסנדר קולדר, גם הוא מוצלח, ובכל יום יש פעילויות מיוחדות - הצגות, מופעים וכו'. אתמול היה מפגש עם ידיד רובין, שתערוכתו מוצגת כרגע; גם זה גרם להתרגשות - לא בכל יום פוגשים צייר פנים-אל-פנים... גם תערוכת הרובוטים שהוזכרה כאן מאוד מוצלחת, והמדעטק עצמו - תמיד מומלץ. יש גם תערוכה בשם "ריקוד המכונה" במוזיאון א"י (טרם ביקרנו) ונפתח שם גם הפלנטריום המחודש (הגיע הזמן), ותערוכת "מעמקים" במוזיאון המדע בירושלים; ככלל, לא חסרים מוזיאונים מעניינים, אלא שלבן/בת השלוש יהיה קשה יותר בתצוגות שאינן מזמינות פעילות אקטיבית.
 
למעלה