מחפשת המלצה למקום עם המון פרחים

מחפשת המלצה למקום עם המון פרחים

שלום לכולם ומזל טוב על הפורום החדש! האיש שלי לא כל כך אוהב לטייל (ואני מאוד אוהבת לראות טבע) אבל רתמתי אותו השבת לצאת לראות טבע ופרחים עם הקטנים (4 ילדים בני 2.5 עד 6, שניים מהם לא שלנו...) ואני מחפשת מקום יפה עם המון פרחים שהוא לא ממש מסלול לטיול, אלא יותר מקום שאפשר לחנות בו ולעשות פיקניק, ואפשר לרוץ שם ולהנות מהפריחה. אנו גרים באזור המרכז ואני מחפשת מקום במרחק של עד שעה נסיעה לכל כיוון. למישהו יש רעיונות?
 

רותי ע

New member
אם אתם נוסעים דרומה

יש שדות כלניות בכל מקום כמעט (אחרי יד מרדכי שמאלה). ויש גם מקום מקסים עם חורשה פורחת שמתאימה לפיקניק בלי יותר מדי קהל בשם "גבעה 69" ליד ניצנים.
 

chili3

New member
את מוזמנת אלינו למודיעין../images/Emo13.gif

גבעת תיתורה פה פורחת ויפה
 

ברוריהה

New member
כל אזור צפון הנגב המערבי ואפילו

דרומה ... היום ראיתי שאפילו באיזור ניר יצחק יש כלניות. מקום נחמד לפיקניק : חניון רעים, תל גמה, בתרונות בארי. כולם פורחים ויפים
 

d a l i a l

New member
אתר למטייל בגליל ובגולן

באתר מידע לגבי טיולים באיזור, מקומות לינה, מסעדות, מקומות בילוי ואפילו תחזית מזג אויר... כדאי להיכנס וממליצה להכניס את האתר לקישורים. האתר למטייל בגליל ובגולן
 

nubi

New member
גבעת הרקפות

ע"י קיבוץ דליה. מנחת מגידו בדרך לעפולה - כלניות בשלל צבעים (חוץ מאדום). הכרמל מלא מלא פרחים.
 
גבעת השלושה

הינו שם אתמול יש שם דשא נחמד עם מתקנים מתנפחים ופינת ליטוף וכן שדה גדול של כלניות שאפשר לקטוף ולשלם 50 ש"ח עבור דלי מלא כלניות שאתם קטפתם. נראה לי בדיוק מתאים לגילאים שלכם יעל ! אנחנו נהנינו !
 
למעלה