מחפשת המלצות לטיול בן שבוע ביוון

lady_anne

New member
צריך קצת יותר פרטים, נעמה

מי נוסע (גילאים, הכוונה), לכמה זמן, מה את מעדיפה לעשות (לטפס על הרים או בטןגב), תקציב וכו´. כתבי וננסה לעזור.
 

בנעמה

New member
תודה על הרצון לעזור

מדובר בשני אנשים בוגרים, שזו להם הפעם הראשונה ביוון. כוונתנו לשכור רכב ולטייל שבוע בדגש של טבע. אין לנו שום צורך "לכבוש" את יוון ומצד שני לא בדיוק בטן-גב בסגנון האיים. בקיצור לטעום בממקצת מהקצפת שלה!
 

lady_anne

New member
לשם כך הרי התכנסנו ../images/Emo8.gif

על סמך הנתונים שלעיל הייתי ממליצה לקחת טיסה לאתונה, לשכור רכב ולנסוע צפונה לכיוון מטאורה (המנזרים התלויים), לאריסה ו-יואנינה והמעיינות בחלקידיקי. מדובר באיזור בו ניתן לנווט בין נוף הררי למישור, ובין כפרים קטנים ואותנטיים (ללא מרכאות) לערים גדולות. מה דעתך?
 

בנעמה

New member
לפני שאנחנו אורזים, מבקשים עוד טיפי

קודם כל תודה על הרצון הטוב, שהיום הוא הרי במחוזותינו, מועבר במשורה. יש לך גם המלצות קטנות לדרך. כמו למשל, נקודות נסתרות מעין, כפרים יותר מומלצים ופחות כבושים על ידי הישראלים, דברים שהם מבחינת עשה ואל תעשה, מסעדות ומטעמים שחבל שנפסיד. את יודעת, הדברים הקטנים שעושים את החיים! ועוד פעם תודה
 

lady_anne

New member
מחר אני אסתכל במפה

(אמהות לא מתפקדות באוגוסט לאחר השעה 9 בערב) ולידע כללי - דווקא האיזור הזה לא שורץ ישראלים. סי יו טומורו.
 
יוון מנה לשנים

אז ככה לאחר הנחיתה באתונה.. גשו לקחת רכב. ועזבו מהר מהר את העיר,, באם הנחיתה היא לילה.. עשו את הלילה באתונה ( אין מה לעשות נגד זה ) ועכשו מפה טובה של מישלן.. עלו ישירות צפונה. רצוי במקביל לקו החוף בערל כ20 סנטימטר מעל אתונה משכו שמאלה.. לכיוון. קלמבקה.. עשו שם את הלילה על הבוקר עלו למטאורה.. נוף ודבר מסוג זה לא רואים באירופה.. סירו במטאורה כ3 שעות.. רצוי שנים ואולי שלושה מנזרים.. רדו והמשיכו לכיוון מערב.. נדמה לי על כביש 92 N אבל איני בטוח בעל פה לכיון מצובו.. שווה לעשות שם לילה או לפחות כמה שעות טובות בהמשך חזרו לכביש והמשיכו לכיון יוהנינה.. עיר מחוז.. כ5 ק"מ לפני העיר יש פניה ימינה.. לעירה קטנה.. עם מערת נטיפים אחת מהיפות ביותר ביוהנינה שוה להיות לפחות יומים.. יש מה לראות כולל את העיר העתיקה יותר בין החומות כולל האגם הנחמד.. משם אתם יכולים להמשיך לכיון יגונומיצה ..ולהתחיל להדרים לאורך קו החוף חזרו לאתונה דרך דאלפי ועשו את אתונה ביום וחצי האחרונים לאורך קויי החוף.. עשרות טברנות קטנות וגדולות.. כפרי דייגים ועובדי אדמה שווקים עם עבודות עץ.. מאכלים.. כלי בית.. מפות וביגוד.. זול ...יפה.. ומהנה.. אז באמת טיול נעים לכם.. מרים כוס של אוזו לכבודכם..
 
למעלה