מחפשת ילדה 5-9 לפרסומת

rutie

New member
מחפשת ילדה 5-9 לפרסומת

שלום, אני מחפשת ילדה מקסימה וקואופרטיבית, בת 5 עד 9 עבור צילומים לפרסומת. הפרסומת תשודר בטלויזיה בערוץ 2 וכדומה. מיותר לציין שהילדה הנבחרת תקבל תשלום עבור יום הצילום. לכל המעונין ולפרטים נוספים נא ליצור איתנו קשר בהקדם, ורצוי אף לצרף תמונה, תאריך לידה וטלפונים ליצירת קשר, למייל: [email protected] תודה, יפעת ורותי.
 

פנינה101

New member
מצחיק, אבל זה גם ניצול וגם הזדמנות

מפתים את האמא בפירסום... ומי לא אוהב? הילדה לוקחת זאת כ"חגיגה" ולמה לא? אבל אז כשנלכדים ברשת, הדבש מסתבר כבר חונק, ויש אסורים וצריך כל מיני דברים... והכסף... והילד בסוף נלחץ.. הוא אין לו שיקול דעת. בשבילו כשאמא שמחה זה טוב.. אז מי יגן על הילד שלי...? מלכודת דבש...
 
כחוויה חד פעמית זה נפלא, לא כקריירה

אני חושבת שזה באמת עניין של איך שתופסים את זה. אם עושים את זה כריגוש, כחוויה חד פעמית וכאיזה שהוא צ'ופר שהילדה נהנית ממנו אז אין בכך רע, ומן הסתם גם בכסף נשתמש לטובת הילדה. מצד שני, לעולם אין לכפות על ילד לעשות דבר כזה בניגוד לרצונו, ואם רצים בטירוף מאודישן לאודישן זה כבר נהיה ממש לא טוב, ומשרת יותר את ההורה ופחות את הילד. אני חושבת שהפרסום בטלוויזיה ובכלל בחברה שלנו הפך לרעה חולה בפני עצמה - כאילו שמי שמפורסם הוא חשוב רק בזכות עצם החשיפה שלו, ואפילו היא שלילית. גם ההנחה הסמויה שאדם מפורסם יש בו איזה ערך מוסף ולא משנה מה הכישורים שלו (וראו לדוגמה את כל הדוגמגישות והכוכבים נולדים) מלמד משהו ממש לא נכון ושולח מסר גרוע לילדים.
 
לדעתי הכל תלוי בגיל

בעוד שבגיל שנה שנתיים זה נראה לי ממש בעייתי, אני חושבת שבגיל 5-9 בחברה שלנו (כמו שהיא, לטוב ולרע) השתתפות בפרסומת בטלויזיה יכולה לעשות לילד הרבה טוב מבחינה חברתית (בגלל שפרסום כל כך נחשב אצלנו) במיוחד אם הוא לא מהמקובלים. נכון שהערכים של החברה שלנו די רדודים, אבל גם לפני שלושים שנה העובדה שילד קיבל הערכה מגורמים חיצוניים (זוהה כמחונן או כספורטאי מצטיין למשל) גרמה לעליית קרנו בסביבתו הטבעית.אגב, כשהייתי בת 8 בערך השתתפה באחד הפסטיגלים הראשונים ילדה שהיתה מאוד דומה לי, והיו אנשים ברחוב שחשבו שאני היא. לא ידעתי בכלל על מי מדובר כי אצלנו בבית לא הלכו לפסטיגלים (מתוך אותה תפיסה אליטיסטית שזו תרבות רדודה) אבל תשומת הלב החיובית הזו - עד שהעמדתי אותם על טעותם - זכורה לי כמאוד נעימה. להיות מסומן כמיוחד, גם אם מסיבה שטותית, תורם מאוד לביטחון העצמי ולאישיות. לדעתי כל אחד רוצה להרגיש 'וורטרס אוריגינל'. הבעייה היותר גדולה לדעתי יכולה להיות תחושת ה'אני לא שווה' של ילד שלא עבר אודישנים, במיוחד אם לוקחים אותו להרבה כאלה - אז הוא יכול לחשוב שהוא לא מיוחד וחסר ערך.
 

יפעתm4m

New member
אולי לא בגיל ויותר באיזו ילדה מדובר

לי אישית קשה עם כל ה"פירסום" ילדים הזה- ובכל הדברים והמשמעויות הנילוות.
 
למעלה