מחפשת מתכון קל ומדליק לעוף

צלילי

New member
מחפשת מתכון קל ומדליק לעוף

שלום לכולם מחפשת מתכון קל ומדליק לעוף בתנור, רצוי מתקתק מעט
 

Lord_of_Code

New member
מתכון: עוף באננס

מתכון: עוף באננס רכיבים: 9 יחידות כרעיים מחולקות. קופסת אננס בסירופ. כ - 4 כפות אבקת מרק בצל. אופן הכנה: מחממים תנור ל-180 מעלות. מסדרים את העוף בתבנית ומפזרים מעליו מעט אבקת מרק בצל. שופכים מעל את האננס עם הסירופ. מכסים את התבנית בנייר כסף ואופים כחצי שעה. מסירים את נייר הכסף וממשיכים לאפות ,עד לקבלת צבע שחום ויפה. בזמן האפייה רצוי להפוך את נתחי הבשר מידי פעם לקבלת צבע ובישול אחידים. הערות: ניתן לבשל בדיוק את אותו מתכון רק שאת האננס מחליף לפתן שזיפים (משומרים, מקופסא), אופן ההכנה זהה למעט העובדה שצריך לגלען את השזיפים. ווניתן להשתמש בא.מרק פטריות במקום בבצל. מקור המתכון: http://www.mood4food.co.il הופק על-ידי מטעמים 2001.
 

Lord_of_Code

New member
מתכון: עוף במישמשים

מתכון: עוף במישמשים רכיבים: 2 קילוגרם כנפי עוף 3 יחידות בצל יבש , קצוץ 1 כוס קטשופ 2 שיני שום , מעוכות 100 גרם משמש , קצוצים ¼ כפית טבסקו ½ כפית מלח 1 קורט פלפל שחור אופן הכנה: הרוטב- לטגן את הבצלים והשום בשמן, להוסיף את הקטשופ, המשמש והתבלינים. להכניס את העוף לשקית קוקי, להוסיף את הרוטב ולהכניס לתנור, בחום של 200 מעלות למשך חצי שעה. לפתוח את השקית, ולהשחים. הערות: מקור המתכון: http://www.goodfood.co.il הופק על-ידי מטעמים 2001.
 

Lord_of_Code

New member
מתכון: עוף בגריל בזיגוג דבש

מתכון: עוף בגריל בזיגוג דבש רכיבים: המצרכים ל- 6 מנות: 6 כרעיים של עוף צעיר 1/2 כוס דבש 2 כפות שמן 2 כפות מיץ לימון 1/2 כפית קליפת לימון מגוררת 1 כף חרדל דיז`ון 1/4 כפית פפריקה אופן הכנה: מערבבים את חומרי הרוטב: דבש, שמן, מיץ לימון, קליפת לימון, חרדל ופפריקה. מנגבים את הכרעיים ומורחים ברוטב, עדיף להשתמש במברשת. מחממים את הגריל (או המנגל או הברביקיו) וצולים את הכרעיים משני הצדדים. מברישים ברוטב מספר פעמים והופכים את העוף מצד לצד. צולים בין 40 ל- 60 דקות, תלוי בגודל העוף ובמכשיר הצלייה. לפני ההגשה מברישים בשארית הרוטב. הערות: מקור המתכון: http://www.pesto.co.il הופק על-ידי מטעמים 2001.
 

Lord_of_Code

New member
מתכון: עוף בקוקה קולה

מתכון: עוף בקוקה קולה רכיבים: 8 כרעיים של עוף. 15 פלחי אננס מקופסת שימורים. 2 כוסות קוקה קולה. 5 כפות אבקת מרק עוף. אופן הכנה: מחממים תנור לחום של 180 מעלות. מנקים ושוטפים היטב את הכרעיים. מניחים בתבנית אפייה עמוקה את הכרעיים. מפזרים את אבקת המרק על הכרעיים. יש לפזר מכל הצדדים וגם מתחת לעור אם יש. מניחים על הכרעיים את פלחי האננס. יוצקים על העוף את הקוקה קולה ומכניסים לתנור. כעבור חצי שעה הופכים את הכרעיים, יוצקים עליהם מהרוטב ונוזלי הצליה שבתבנית ואופים עוד כחצי שעה. הערות: מקור המתכון: הופק על-ידי מטעמים 2001.
 

katzh

New member
בדבש ושום

מרינדה של דבש, שום, בצל ירוק קצןץ דק, מלח, פלפל, ג`ינג`ר קצוץ, שמן שומשום תטבול ותשרה שעה-שתיים
 

katzh

New member
והכי הכי פשוט - בחומץ בלזמי

תשרה את העוף בחומץ בלזמי טוב אפשר לחרוץ את העוף קצת שייכנס גם פנימה מח, פלפל ולתנור אפשר גם להקפיץ קצת בשמן זית קודם. פשוט וטעים
 

debs

New member
עוף עם סויה ודבש

עוף בחלקים 1.2 כוס דבש, 1.4 כוס סויה, 1.8 כוס סוכר חום, קצת מיץ לימון, שום לכניס לסיר ולבשל עד שיש תרובת חלקה לשים עוף בתבנית ולכסות את העוף עם הרוטב. 1.2 -3.4 שעה מכוסה - 1.4 שעה בלי עד שהעוף מקבל צבע חום אבל לא יותר מדי
 

yaron1

New member
עוף בתפוזים עם תפו``א

8 שמיניות עוף, שוקיים וירכיים. מיץ מיץ מ2-3 תפוזים. 1 בצל גדול פרוס לרצועות. 2 שיני שום קצוצות 1 כף דבש 1 כפית אבקת מרק 2-3 כפות רוטב סויה פפריקה מלח 8 תפו``א בנוניים משרים את העוף רצוי ללילה במיץ התפוזים. חותכים את התפו``א לקוביות קטנות של 1X1 ס``מ (הדגש על קטנות). לוקחים תבנית ומפזרים בתחתיתה 1/2 מכמות הבצל, מסדרים בצד אחד את העוף כאשר העור כלפי מטה, בצד שני מסדרים את התפו``א. מפזרים את יתרת הבצל מעל. כעת מפזרים בפיזור חופשי (גם על העוף וגם על התפו``א) את השום, הדבש, אבקת המרק, רוטב הסויה, הפפריקה והמלח. מוסיפים את מיץ התפוזים (מוסיפים מהצד שלא ישטפו התבלינים). אופים בחום של 250 מעלות כ3/4 שעה הופכים את העוף ואת התפו``א ואופים עוד 3/4 שעה. בשלב זה העוף כבר שחום מספיק גם בגלל הדבש אבל התפו``א עוד לא שחומים (בשל העובדה שהם בנוזל ולא בשמן) לפיכף פיתחתי טריק קטן והוא לקחת יריעת ניר כסף ולכסות את אזור העוף (בשביל זה חשוב לשים עוף בצד אחד ותפו``א בצד שני) ולהמשיך לאפות עד שהנוזלים מתאדים והתפו``א משחימים זה יכול לקחת עוד כ 1/2 שעה לכן סבלנות. מתקבל עוף בטעם תפוז עדין ותפו``א מדהימים. ב ת א ב ו ן
 

צלילי

New member
תודה, תודה רבה לכולם על המתכונים

תודה על מתכוני העוף. מקווה שבמשך השבוע אנסה את רובם. אני מניחה שאפשר ליישם את המתכונים על חזה עוף, כי זה מה שהולך אצלנו בעיקר. ושוב המון תודה.
 

yaron1

New member
לא מומלץ

מאוד לא מומלץ לנסות מתכונים של חלקי עוף עם חזה עוף כי זה יתיבש. לחזה עוף יש מתכונים אחרים.
 
למעלה