מחפשת עזרה בנושא נהלים בירוקרטיים!

TESSA1

New member
מחפשת עזרה בנושא נהלים בירוקרטיים!

שלום לכולם, הכוונה בנהלים בירוקרטיים היא בנושאים כמו למשל: 1. כאשר כמנהלת אני מקבלת מכתב עם מס' מכותבים האם אני חייבת עם מתן תגובה להעביר העתק לכל מכותב או שמותר לי להתעלם מאחדים מבלי להעביר לידם העתק מן התגובה שנשלחה לשולח? 2. מה הסכנות שבכך? 3. מה הם פרקי הזמן המותרים להשהות תגובה למכתב תלונה שהתקבל? האם מי שהוא יודע על פורום שדן בנושאים אלו או אתר בו ניתן למצוא חומר בנושא? הרבה תודות מראש לכולם.
 

beky1

New member
איזה סוד תלונה מדובר

האם זהו מכתב פנים ארגוני או של לקוח חיצוני , האם את אמורה לתת תמיכה לאותו לקוח? בדר"כ מכותבים הרשומים למטה הם לצורך הדגשה של חומרת הנושא וכי הנושא הובא לידיעת המכותבים. אם מדובר בלקוח חיצוני , התשובה צריכה להיות אליו בלבד. אם מדובר בכפיף והמכותב הוא גם הממונה עליו, יש לשלוח תגובה גם לממונה. לגבי פרקי זמן , תלוי שוב במה מדובר , אם מדובר במוקד תמיכה , יש לבדוק את רמת השירות אליו את מחוייבת. תשובה יעיחה ומהירה יכולה להיות עד 3 ימי עבודה , לכל המאוחר שבועץ מעבר לכך אני הייתי מחשיבה את המענה כזלזול אלא אם יש סיבה אמיתית ושווה לעיכוב המענה מעבר לכך.
 
למעלה