מחפשת רופא עור רגיל הומופט

מחפשת רופא עור רגיל הומופט

שלום לכם
ילבן שלי יש בעיה של אסטמה של העואר היינו אצל הרבה רופאים דרך שניידר ללא הועיל מחפשת רופא קונבנציונלי שמתמחה גם ברפואה משלימה מאיזור פתח תקווה פניתי לרפואה משלימה דרך הכללית באם המושבות פתח תקווה מישהי מכירה את המרפאה ? המחירים שפויים ? כי הבנתי שהומופט לוקח 300 ש"ח
אשמח לתגובות
 

jiminit2

New member
מכירה את המרפאה אבל..

לדעתי האישית, אם כבר הולכים להומאופט על בעיה כזו, ללכת למומחה. ורצוי לכזה שהוא רופא קונבנציונאלי וגם הומאופט. למיטב ידיעתי בקופ"ח הם בדרך כלל אפילו לא רופאים , אלא "מטפלים" אז תבדקי טוב למי את מופנית. אסתמה של העור זו צרה צרורה (אבי סובל מזה שנים רבות ללא פתרון), לצערי אין לי המלצות כי הרופאים שאנחנו היינו אצלם לא עזרו בכלל אבל זכור לי שעלו פה בעבר המלצות על הומאופטים.
 

פנגושית

New member
אסטמה של העור

מחברה טובה שלי אני יודעת שהבת שלה עם אסטמה של העור ושום דבר לא עוזר. לפעמים יש הקלה אבל בכל מיני מצבים זה מחמיר.
אני רוצה להציע לך משהו אחר לגמרי וזה לנסות אולי ללכת לרופא אנטרופוסופי. בשנה שעברה עבדתי בבית ספר אנטרופוסופי והצוות הטיפולי נפגש מספר פעמים עם רופא אנטרופוסופי . הם מדברים בעצם על האדם כמכלול ולכן יוכל להתאים לך משהו שהוא רוקח במיוחד לילד לפי המידע שהוא יאסוף ממך ובודאי מהילד. הוא גם מציע במקביל מעבר ל"תרופה" איזו התייחסות כוללת יותר כולל הנחיות של אכילה נכונה, קטע רגשי ועוד.
אני לא התנסיתי בזה, אבל כן התרשמתי מזה. אם את מעוניינת תגגלי מוטי לוי רופא אנטרופוסוף. אין לי מושג על עלויות ואני לא מפרסמת אותו חלילה. סתם משהו שעלה לי. בכל מקרה בהצלחה.
 

אמבי

New member
אולי שווה להתייעץ גם עם מדקר שמתמחה בעור? אני לא יודעת

מניסיון על בעיה זו, אבל קיבלתי ממדקרת שאני מאוד סומכת עליה המלצה על מדקר כזה, בשביל קרוב משפחה שלי, שנעזר מאוד לפסוריאזיס. אני לא יודעת אם יש איזשהו קשר בין הבעיות, אבל אולי שווה לפחות להתייעץ.
בריאות!
 

Soulpower

New member
ממליצה על אמיר קלי ברמת אביב

מטפל מומחה בבעיות עור אצל ילדים ברפואה סינית - ללא דיקור.
 

אמבי

New member
בדיוק עליו המליצה לי המדקרת שלי וקרוב משפחה שלי מטופל אצלו

ונעזר.
 
למעלה